24 timers spinning i FitnessX Randers


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Foretrækker nu alligevel Classic... :smile: Og tror da at det bliver den i alle mulige farver, hvis jeg gætter rigtigt... Vi andre fra Århus/Randers glæder os også... :4thumbup:

Er ikke så heldig at have prøvet den nye HBS endnu - derfor kunne det være lækkert at prøve, men ja - er også selv helt pjattet med Bodybike Classic - klart den bedste jeg har prøvet ( og gudskelov er den vi har i centeret, hvor jeg er ) :tongue:

Ses på lørdag ( til et par milde timer :devil: )

K

Link to comment
Share on other sites

Er ikke så heldig at have prøvet den nye HBS endnu - derfor kunne det være lækkert at prøve, men ja - er også selv helt pjattet med Bodybike Classic - klart den bedste jeg har prøvet ( og gudskelov er den vi har i centeret, hvor jeg er ) :tongue:

Ses på lørdag ( til et par milde timer :devil: )

K

:nonono: HBS - desværre nej... I FitnessX kører vi Body Bike Open - og den lugter lidt af HBS...

I weekenden har Body Bike dog sat Body Bike Classic til rådighed for alle deltagere.. kun FitnessX

egne deltagere får lov til at køre Open... De kan slet ikke kører classic mere... ha ha ha... :tongue:

Milde timer ??? vi får at se !!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::superman: Om 24 timer går det løs... i FitnessX Randers... :w00t:

Vi er helt oppe at køre på det høje beat - og glæder os til at tage imod Jer alle sammen.

:4thumbup: Højt humør - festlig stemning... og med et smil på læben, så skal vi nok sammen

komme igennem en weekend i spinningens tegn....

ZEZ imorgen.... Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile::superman: Om 24 timer går det løs... i FitnessX Randers... :w00t:

Vi er helt oppe at køre på det høje beat - og glæder os til at tage imod Jer alle sammen.

:4thumbup: Højt humør - festlig stemning... og med et smil på læben, så skal vi nok sammen

komme igennem en weekend i spinningens tegn....

ZEZ imorgen.... Fru FitnessX

:bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :wootdance::wootdance::cheer: :4band: :4dog: :sun::king::violin::smilerock::beerchug::devil: :hippy: :partytime2::yahoo::yahoo::yahoo::crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Så er vi i fuld gang.... De første 7 timer er nu vel overstået, og folk virker utroligt positive...

Puh ha, sikke en start... Mugge, FitnessX Randers lagde hårdt ud, lidt for hårdt, for efter 1 time og 20 minutter, ja, så måtte Mugge drengene gi' op - og overgive cyklen til Lasse, FitnessX Randers....

Ja, ja... det måtte jo ske.... "kylling".... ha ha ha :laugh:

Her lidt stemningsbilleder !!! :w00t::superman::tongue::smile: ha ha ha..

Tjek venligst www.fitnessx.dk

Edited by spinningstøsen
Link to comment
Share on other sites

Så kører vi på de sidste timer... Uha, hvor er folk brugte...

Trætheden er for alvor sat ind, men der bliver fortsat kæmpet 1 1/2 time endnu... :blush:

Det har væres sjovt, spændende - og hårdt...

1000 tak til alle de instruktører, der har stillet op til dette event... tak for jeres indsats...

håber I alle sover godt søndag... Det gør jeg....

:blink: Nemli' ja..... Bye bye fra FitnessX Randers :bigsmile::wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så kører vi på de sidste timer... Uha, hvor er folk brugte...

Trætheden er for alvor sat ind, men der bliver fortsat kæmpet 1 1/2 time endnu... :blush:

Det har væres sjovt, spændende - og hårdt...

1000 tak til alle de instruktører, der har stillet op til dette event... tak for jeres indsats...

håber I alle sover godt søndag... Det gør jeg....

:blink: Nemli' ja..... Bye bye fra FitnessX Randers :bigsmile::wink::laugh:

:cheer::strat::flowers::4pizza::sleepy::cola: :a-okhand: :cheer: :4band: :banana3: :kickass:

Tusind tak for et dejligt event. Der manglede slet intet. Maden var perfekt. Forplejningen super og stemningen fremragende. Tusind tak til Søren for at være i pit med vores BobyBike så mange gange også.... :wub: We lååååve him :4thumbup: Alt i alt gode trætte ben, masser af skønne timer i sadlen og lækkert center. Vi kommer igen..

Knus fra Team Intensitet.dk

PS KAGERNE VAR JO FORMIDABLE :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så kom listen endelig..... om ikke andet så til os tilmeldte... =0)

Så skal der køres igennem! to timer med mikrofonen om hovedet, og så lige en sjat ved siden af.

Bliver fedt at lære flere spinning freaks at kende.... det blev jo ikke så mange man snakkede med til 24 timers i Farum. Der gik de 10 timer jo med at trampe rundt i pedalerne..

Ses snart i det mørke Jylland! :4thumbup:

Her fik du vist trampet endnu mere i pedalerne...Meeeeen det gik ikke så stærkt på sidste time hvaaaaa :tongue::w00t::w00t::w00t: God tur hjem til øen. Håber vi ses i Middelfart til September.

:innocent::smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Cyklerne er kommet..... lyder lækkert..... er vi så heldige at det er den nye HBS bodybike ( den gule med. hydraulisk bremse system )??? For det ville da være helt suverænt, og lige sætte prikken over i'et på et forhåbentligt fedt arrangement...

Vi to tosser fra Sport/Helse glæder os ihvertfald :4thumbup:

Satme godt kørt!!!! :4thumbup: Der var sgu gang i de spinningben :devil:

Men jeg håber du har ondt overalt i kroppen nu og skal bruge hele mandag på at sove :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er der slet ikke nogen af jer, der var med og tog billeder, der er kommet til bevidsthed igen??? :unhappy: Med alle de digicams der var at se rundt omkring tror vi altså IKKE på, at I først skal have fremkaldt billederne ved Merlin!!! :laugh:

Jojo jeg skal da i Føtex først haha, men her er lidt fra teammember sanne...altså senere ... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share