24 timers spinning i FitnessX Randers


spinningstøsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Her fik du vist trampet endnu mere i pedalerne...Meeeeen det gik ikke så stærkt på sidste time hvaaaaa :tongue::w00t::w00t::w00t: God tur hjem til øen. Håber vi ses i Middelfart til September.

:innocent::smile:

Ja, det blev vist til en del..... det var sgu også kun på viljen til sidst... Motivationen for at sætte sig og køre de to sidste timer efter min sidste undervisningstime var nu heller ikke stor, men det lykkedes... og synes nu at jeg fik presset mig selv lidt på sidste time også.... Pulsen røg da op på 185 to gange på den sidste ( og 14'ene.. ) time... men så var der heller ikke mere energi tilbage. Kroppen er stadig i underskud og opfører sig mærkeligt... min højre lillefinger er f.eks. helt tosset, men hvad... den blir vel ok igen.... Der røg jo også lige lidt over 11.000 kalorier på det døgn...

Og mht at gå stærkt, så erindrer jeg da at måtte råbe lidt af nogen, som ikke gav sig selv max... :tongue:

Ja, middelfart til september er en mulighed, men så tror jeg kun det bliver til 10 timers kørsel... tror jeg er blevet smittet af jer NCA'ere.... ha ha! I kunne da vist godt have kørt flere timer... hvor mange blev det egentlig til??

Link to comment
Share on other sites

Satme godt kørt!!!! :4thumbup: Der var sgu gang i de spinningben :devil:

Men jeg håber du har ondt overalt i kroppen nu og skal bruge hele mandag på at sove :wink:

Tak tak.... som du kan se i det tidligere indlæg, så er kroppen også godt mærket af det... men hvad... det var jo sjovt.. :laugh:

Ja, søvnen blev indhentet mandag. Havde taget en fridag, så fik lige indhentet 16 timers søvn... skønt!

Mht billeder, så skal der nok komme nogen... vi ( læs: de to tosser fra Sjælland ) er lige i gang med at brygge en DVD sammen med film og billeder... og når jeg får det endelig resultat, skal der nok komme lidt flere billeder på.

Link to comment
Share on other sites

Men her til sidst, så et STORT!!!! tak til Hr. og Fru. Fitness X for et fedt arrangement... det var toppen. Bedre og hyggeligere end i Farum.... Håber i lever endnu... vi kom fint hjem til djævleøen, og fik da lige lukket øjnene en halv time ombord på færgen... NICE!

Sørg nu for at brug musikken ordentligt, søren. Så jeres medlemmer kan mærke hvordan vi gør i Ølstykke, når den lille :devil: kommer op i os. ( Håber forresten ikke jeg har "ødelagt" nogle af jeres medlemmer... ha ha! ) Fik ihvertfald at vide af en af dem, at han nu vidste hvad psykopat betød..... :4thumbup:

Sørg forresten også lige for at send en gang sjællandsk opbakning til gutten på løbebåndet. Fedt at se! Hils ham og sig at han er et forbillede for mange, og at jeg håber at hans motivation og gejst vil vare ved og at han når sine mål :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Også en hilsen til Vildbjerg og vejle-holdene for nogle hyggelige snakke... rart med lidt selskab, når nu man var den eneste sjællænder der ikke sad på cyklen. Bare skriv hvis i får brug for inspiration til nogle af jeres spinning-timer.

Vi ses HELT sikkert næste år...!

Kenneth

Link to comment
Share on other sites

Men her til sidst, så et STORT!!!! tak til Hr. og Fru. Fitness X for et fedt arrangement... det var toppen. Bedre og hyggeligere end i Farum.... Håber i lever endnu... vi kom fint hjem til djævleøen, og fik da lige lukket øjnene en halv time ombord på færgen... NICE!

Sørg nu for at brug musikken ordentligt, søren. Så jeres medlemmer kan mærke hvordan vi gør i Ølstykke, når den lille :devil: kommer op i os. ( Håber forresten ikke jeg har "ødelagt" nogle af jeres medlemmer... ha ha! ) Fik ihvertfald at vide af en af dem, at han nu vidste hvad psykopat betød..... :4thumbup:

Sørg forresten også lige for at send en gang sjællandsk opbakning til gutten på løbebåndet. Fedt at se! Hils ham og sig at han er et forbillede for mange, og at jeg håber at hans motivation og gejst vil vare ved og at han når sine mål :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Også en hilsen til Vildbjerg og vejle-holdene for nogle hyggelige snakke... rart med lidt selskab, når nu man var den eneste sjællænder der ikke sad på cyklen. Bare skriv hvis i får brug for inspiration til nogle af jeres spinning-timer.

Vi ses HELT sikkert næste år...!

Kenneth

:superman: Vi er ved at være "flyvende" igen efter en dejlig weekend... Godt at høre, at I kom helt hjem...

Jeg vil give dig ret i det med at kroppen opfører sig underligt... måske pga. søvnmangel... hi hi hi :cool:

Nå, men stor ros til dig og Kristian for en fed oplevelse... Håber vi zez igen.... Fru FitnessX

Link to comment
Share on other sites

Tak tak.... som du kan se i det tidligere indlæg, så er kroppen også godt mærket af det... men hvad... det var jo sjovt.. :laugh:

Ja, søvnen blev indhentet mandag. Havde taget en fridag, så fik lige indhentet 16 timers søvn... skønt!

Mht billeder, så skal der nok komme nogen... vi ( læs: de to tosser fra Sjælland ) er lige i gang med at brygge en DVD sammen med film og billeder... og når jeg får det endelig resultat, skal der nok komme lidt flere billeder på.

Hej i to tosser fra Sjælland. Den DVD i er ved at brygge samme med film og billedere er det en der kan købes en kopi af?

MVH den ene af de to du kendte navne på :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og mht at gå stærkt, så erindrer jeg da at måtte råbe lidt af nogen, som ikke gav sig selv max... :tongue:

Ja, middelfart til september er en mulighed, men så tror jeg kun det bliver til 10 timers kørsel... tror jeg er blevet smittet af jer NCA'ere.... ha ha! I kunne da vist godt have kørt flere timer... hvor mange blev det egentlig til??

9 :laugh: Valgte jo din frivilligt til sidst...Fyffer pyffer... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Meeen Powerbaby kan vi se.... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Sikke minder. ALle mollere ...DET VAR ALTSÅ FEDT:.... :superman: Flotte billeder fru X...

Ja, det ser ud som om jeg også hænger fast på billederne.... er vist ved at stille mit Polar på det billede... :4thumbup:

dejligt at se billederne... det bringer minder frem og jeg kan slet ikke vente til næste gang :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh::laugh: Jeg vil da også gerne have en dvd kopi. Mvh den anden du kendte navnet på :w00t:
Hej Alle

Tak for en rigtig god weekend med en masse glade mennesker med samme interesse.... SPINNING :4thumbup: Jeps var da lidt træt mandag, men ikke andet end at kunne møde på job kl 06.00 mandag morgen :unhappy: Jeg har ikke set på de billeder og den video jeg optog endnu men så snart den er klar så skal jeg nok sige til. Tror der er omkring 20 min på videoen.

Jeg fik heldigvis en masse god inspiration med hjem fra alle jer andre instruktører, håber også i kunne bruge vores(Drengene fra Ølstykke) :devil:

Det blev også til 14 timer på cyklen til mig :4thumbup: og gør det gerne igen...

Link to comment
Share on other sites

Ja, middelfart til september er en mulighed, men så tror jeg kun det bliver til 10 timers kørsel... tror jeg er blevet smittet af jer NCA'ere.... ha ha! I kunne da vist godt have kørt flere timer... hvor mange blev det egentlig til??

Det blev "kun" til 8 timer til mig og 9 timer til Julle :innocent:

Kender godt det med fingrene, der opfører sig underligt... Jeg oplevede i februar det samme efter 9 timer i træk på cyklen, så jeg tror gerne på, at der ikke er sjovere efter 14 timer!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det blev "kun" til 8 timer til mig og 9 timer til Julle :innocent:

Kender godt det med fingrene, der opfører sig underligt... Jeg oplevede i februar det samme efter 9 timer i træk på cyklen, så jeg tror gerne på, at der ikke er sjovere efter 14 timer!! :wink:

Mine håndled sov sidst år efter 11 timer...Men det var satanedme (undskyld) også lige lovlig meget.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Vil også bare sige tak for en feeeed weekend, sov i hvert fald godt da jeg nåede hjem og har heldigvis haft fri de sidste par dage, dejligt. For mit vedkommende blev det til 7 timer, en mere end sidst! Så jeg er godt tilfreds. Selve arrangementet i FitnessX var jo bare godt, der manglede ikke noget hverken mad, frugt, energidrik, kaffe, og så lige KAGE! Der var gode badefaciliteter og plads til at slå lejr og så er det en god ide med den der storskærm. Desuden en stor tak til Hr. og fru FitnessX som knoklede r.... ud af bukserne for at vi skulle få 24 gode timer!!

Men jeg er temmelig imponeret over jer, Kenneth og Kristian(Ølstykke)! I sad ved siden af os(fra Vejle) og var bare så søde til at give tilråb og hente brækpose til min holdkammerat. :bigsmile: Sikke en energi, 14 timer hver! Havde ikke den fornøjelse at være med på timen, når I var på podiet, men mine holdkammerater siger bare I var super gode! :4thumbup: Jeg må indrømme at jeg ind imellem tænkte på, hvordan I mon havde det, når jeg spiste "tudekiks" pga trætte ben o.lign. Hvad er målet så næste gang? :blush:

Ja, for mit vedkommende så vil jeg da gerne kunne klare 8 timer næste gang. Mon ikke det kan lade sig gøre, der er jo et halvt år til Horsens 24 Timers marathon, hvor jeg planlægger at tage med.

Hej fra Jannie

Link to comment
Share on other sites

Ja, for mit vedkommende så vil jeg da gerne kunne klare 8 timer næste gang. Mon ikke det kan lade sig gøre, der er jo et halvt år til Horsens 24 Timers marathon, hvor jeg planlægger at tage med.

Er der både marathon i Horsens og Middelfart til efteråret ? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share