træningsprogram med illustrationer


gabel
 Share

Recommended Posts

Hej nu har jeg ledt gennem et stykke tid og er ikke rigtigt kommet videre. Jeg mangler et træningsprogram med tegninger7billeder af øvelserne, hvor finder jeg det ?? Jeg vil gerne have et træningsprogram til hele kroppen og det skal være tung træning gerne HST baseret .... hjæææææææææææææææææælp

Mvh S

Link to comment
Share on other sites

når du ser et træningsprogram så bare gå ind på http://www.exrx.net/Lists/WtMale.html og find øvelserne. de er illustreret og viser hvilke muskler man bruger udover lige netop det øvelsen peger mod. så du kan du eventuelt finde svagheder hvis du fx træner triceps den ene dag men den næste har nogle øvelser som også påvirker triceps hvilket ikke er optimalt.

jeg har lavet et word dokument med de øvelser jeg laver. men det vil du næppe kunne bruge til så meget da jeg træner hjemme - altså det er kun med dumbell samt lidt pushups og chinups. derudover vil du også opfatte det som "diskopump" da jeg har spillet fodbold gennem mange år og derfor er mine ben temmelig solide så jeg træner kun overkroppen.

Link to comment
Share on other sites

du kan også gå ind på den side der hedder:

exerciseorganizer.com

der finder du en 2 ugers demo version af et program der viser tegninger af de mest gængse øvelser...

det er et nemt og brugbart program der viser tegninger af øvelser og forklarende tekst til, har selv brugt det i mit arbejde og på mit studie...

Tobias

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share