Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

UV Rugby 12/1-06:

4 gang til drukning.

15 min opvarmning:

En del overfladesvømning med bold, hvor vi jagtede hvidt hold, der fik et forspring - og omvendt. Ellers en del ½dyk, ½ overfladesvømning, hvor vi dykker langs bunden og svømmer på det lave. Til slut 10 gange ned på bunden og så 2 fulde baner under vandet. PRESSET! :cry::superman:

40-50 min spil:

Vi var ikke nok til at spille med udskiftere så man var mere eller mindre på hele tiden. Af highlights kan nævnes at jeg scorede 2 mål: Et hvor jeg bare var svine heldig at "kaste" den i målet og en gang hvor det var en mere reel scoring. Jeg fik dog stadig slugt en hel del vand. Det er fx en sikker vinder at få sparket snorklen ud af munden når man er ved at trække luft.... :w00t:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hygge march 14 og 15 JAN 06:

1 x 1 @ ca. 25 km med oppakning og overnatning ved silkeborg-søerne.

Jeg var et døgns søvn bagud p.g.a. arbejde, så efter min lillebror og jeg havde lavet mad sov jeg fra kl 19 om aftenen til 7 næste morgen. Ellers fin lille tur, der bare er tænkt som tilvænning til noget mere march.

Rommel

post-1744-1137338397_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sjælden morgenvejning 16/1-06:

93,6 kg

:w00t: Når jeg ikke koncentrerer mig om at ligge stille, løfte vægte og æde - så ryger vægten direkte i frit fald. Meget spass når min morgenvægt i sommers var over 100 kg. Det skal så også siges at jeg ingen føde har i kroppen og at jeg har sovet abnormt meget de sidste 24 timer.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Det er ihvertfald en meget "no-bullshit" støvle. Der er ingen smarte membraner i der kan gå i stykker. Det hele er læder. :bigsmile: Da jeg fik dem for 5 år siden var de desuden så stive at jeg aldrig troede at man kunne gå i dem, men når først de er gået til er de rigtig gode.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UV Rugby 16/1-06:

I dag var vi over 15 fremmødte og der i blandt var der en helt ny. Så jeg slap for at være den største overfladesvømmer i dag.

Opvarmning:

4 x halvt over, halvt under på dn lange led. Fulgte bunden på det dybe og dykkede ud halvvejs nede.

Nogle spurter, hvor det ene hold fik forspring og det andet skulle hendte dem/os.

2 x 25 meter undervandssvømning (denne gang gik det)

3 x undervandsspurgter på den korte led udført som stafet med 3 på hvert hold.

15 x armstrækkere på gulvet. Noget hårdere end man kunne forvente efter al den pjasken rundt.

Spil:

Først var jeg i forsvar, hvilket ikke var den vilde succes. :superman: Herefter spillede jeg i angreb sammen med den nye mand, men selv med vores kombinerede overflade-indsats kunne vi ikke forhindre at holdet fik klø.... :laugh: Af positive ting kan det da nævnes at jeg lavede et par brugbare afleveringer og fik tacklet et par folk grundigt. :w00t:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Løb 18/1-06

1 x 6,3 km @ ca. 31 min (Jeg fejlbetjente mig meget bruger-uvenlige Suunto ur og slettede tiden før jeg fik aflæst den.)

Så fik jeg lavet lidt i dag alligevel. Satser på at træne en smule med vægte i morgen.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 18/1-06:

Widestance boxsquat til lidt over parallel:

5 x 90 kg

5 x 100 kg

5 x 110 kg

5 x 120 kg

5 x 130 kg

I forhold til at jeg ikke træner så tit gik det ok.

CG bænkpres:

4 x 8 @ 60 kg

Frivend:

8 x 3 @ 75 kg

DB curl:

2 x 8 @ 22,5 kg

Pullup ladders:

1-2-3-4-5

1-2-3-4-5

Ikke så ringe endda. Jeg holder en vægttræningsfrekvens på 1 gang i ugen. Det skulle gerne blive dobbelt så godt snart.

Hoosier og Sune var i huset og der blev kævet med Hoos og råbt af Sunes pullups. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UV Rugby 23/1-06:

1 x 20 min opvarmning og boldtræning:

6 x baner i overfladen.

4 x halvt over/halvt under

4 x helt under (De første 2 gik ok, men de korte pauser brændte mig af så jeg tog et par indåndinger midvejs på de 2 sidste. Ikke så frø agtigt)

Stafet med 1 bane i overfladen, 1 halvt over/under og 1 helt under.

3 x 10 sekunder, hvor vi skulle holde os så højt i vandet som muligt. Hårdt.

1 x skub din makker over i den anden ende mens han prøver at gøre det samme med dig. Jeg vejede 20 kg mere end makkeren. Gæt selv resultatet... :tongue:

Turnus hvor vi skiftedes til at være angriber, bak og målmand. Scorede en enkelt gang! Yes!

50 min spil:

Jeg forsøgte mig i dag ud i bakkens opgaver. Det var svært at time udskiftningerne på bunden og jeg er alt for ivrig efter at gå efter bolden og manden. Det jeg i stedet skal gøre, er at ligge mig foran målet og vente på at de kommer ind til mig. Fik lavet et par ok afleveringer og tacklinger.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 24/1-06:

High Box Squat med bred stand:

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

3 x 120 kg

3 x 130 kg Det ver tungt og gjorde lidt nas i ryggen. Det hjælper heller ikke at jeg er faldet ned at en trappe på arbejde. :tongue:

5 x 120 kg

5 x 120 kg

DB Press:

4 x 8 @ 27,5 kg

Frivend:

8 x 3 @ 80 kg

Pull ups:

2 x 6 @ mig

1 x 5 @ mig

Stem:

4 x 5 @ 50 kg

Den sidste rep var der en del push i....

Ellers udmærket romstang. Satser på at træne på fredag også.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UV Rugby 23/1-06:

1 x 20 min opvarmning og boldtræning:

6 x baner i overfladen.

4 x halvt over/halvt under

4 x helt under (De første 2 gik ok, men de korte pauser brændte mig af så jeg tog et par indåndinger midvejs på de 2 sidste. Ikke så frø agtigt)

Stafet med 1 bane i overfladen, 1 halvt over/under og 1 helt under.

3 x 10 sekunder, hvor vi skulle holde os så højt i vandet som muligt. Hårdt.

1 x skub din makker over i den anden ende mens han prøver at gøre det samme med dig. Jeg vejede 20 kg mere end makkeren. Gæt selv resultatet... :tongue:

Turnus hvor vi skiftedes til at være angriber, bak og målmand. Scorede en enkelt gang! Yes!

50 min spil:

Jeg forsøgte mig i dag ud i bakkens opgaver. Det var svært at time udskiftningerne på bunden og jeg er alt for ivrig efter at gå efter bolden og manden. Det jeg i stedet skal gøre, er at ligge mig foran målet og vente på at de kommer ind til mig. Fik lavet et par ok afleveringer og tacklinger.

Rommel

:blink::crazy:

Hvor mange drukne "ulykker" har i pr. træning ? :unsure:

Godt at se at vægtene og så bliver revet rundt..... :bigsmile:

--

long garn grinder

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share