Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

UV Rugby 26/1-06:

5 min opvarmning:

Jonas vores normale "opvarmer" (og landsholdsspiller) var der ikke, så det var op til os selv at varme op. Det blev selvsagt ikke til det store. :laugh:

Lang tids spil:

Det var KAMP hårdt de første 15 minutter. Jeg tror det hænger sammen med den mindre seriøse opvarmning. Jeg havde alt mit nye grej på og det virkede og passede fortrinligt.

Vi aftalte at det hold der lige havde scoret skulle svømme tilbage under vandet og det hold, der var scoret hos skulle ned og røre bunden 4 gange. Det var rimeligt jævnbyrdigt og jeg scorede da 1 gang! Fin træning.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Træning 27/1-06

Jeg har været over at lure i Incognitos log og han har åbenbart lavet 20 rep på 70 kg i frivend. Det kan rygkongen her ikke stå tilbage for, så jeg gik på med krum hals!

In your face Frivend: :tongue:

4 x 5 @ 70 kg

Så var kranen klar til at dyrke cardio!

1 x 21 @ 70 kg :superman::w00t:

Film af de famøse vend!

Det brændte i kredsløbet og grebet til sidst skal jeg hilse at sige.

DB press:

1 x 8 @ 17,5 kg

1 x 8 @ 22,5 kg

3 x 8 @ 27,5 kg

Chinups:

5 x 4 @ mig

Slut, prut, finale. Min ryg ville gerne spares for benbøjninger så det blev den.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

In your face Frivend: :tongue:

4 x 5 @ 70 kg

Så var kranen klar til at dyrke cardio!

1 x 21 @ 70 kg :superman::w00t:

Film af de famøse vend!

Det brændte i kredsløbet og grebet til sidst skal jeg hilse at sige.

Jeg så lige videoen, endelig et format som mine computere kunne klare :smile:

Stærkt med 21 frivend, og det ser endda let ud når du laver dem :4thumbup:

Fortsat god træning og held og lykke med at komme ind til politiet

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Træning 30/1-06:

Frivend fra gulv:

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Det må være en eller anden rekord på volumen. Jeg pustede og stønnede men det var ikke decideret tungt.

Pullup ladders:

1-2-3-4-5-6 Fy hvor de 6 brændte

1-2-3-4-5

1-2-3-4-5

Frontsquat:

8 x 70 kg

5 x 5 @ 80 kg

År og dag siden jeg har lavet ben foran. Nu må vi se hvad knæene siger til det. Vægten var jo ret overkommelig.

Stem:

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

5 x 50 kg

Jeg har aldrig lavet 5 5'ere på 50 før. :smile:

Så var det ud at handle og derefter hjem så jeg kan være bare lidt spændt op til UVR i aften.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UV Rugby 30/1-06:

Opvarmning:

4 baner i overfladen

4 baner halvt over/halvt under

1 bane under med en makker på slæb, 1 bane på slæb

1 bane med 2 makkere på slæb, 2 baner på slæb (Overrasket over at jeg kunne, fed øvelse faktisk)

1 bane under vandet som spurt. Gik lidt halvkold efter at have trukket de 2 svende.

2 x ned på bunden med ryggen mod træneren ( han stod på det lave) og på hans signal (en klik-lyd) spurte en halv længde under vandet. Fy for fanden en hård øvelse. Bare at ligge og blive sulten efter luft og ikke vide hvornår man får signalet. :w00t:

Det var vist det.

Spil:

Spillede back (forsvar) igen. Skulle lige belæres om hvilke opgaver og prioriteter jeg havde af de andre. :innocent: Det gik til tider ok, men skal have mere styr på at udskifte på de rigtige tidspunkter. Ingen mål scoret, men med lidt god vilje kan man vel kreditere mig for nogle assist-lignene afleveringer. :tongue:

Udmærket dag med en ide-rig opvarmning. :smile:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Må man lave frivend i tsk igen?

Ja, bare men ikke smider med den. Og det er ikke noget stort problem på vægte jeg kan lave 5'ere med.

Og hvad sker der for dit øvelsesvalg? Er det DE øvelser der skal holde dig foran mig i styrke kapløbet? :tongue:

Jeg træner på dagsform og forsøger bare at lave noget "godt" i de øvelser jeg finder på.. :laugh: Og så holder jeg det som fullbody. Meget sjovt egentligt. Desuden bliver du aldrig stærkere end mig.... :tongue:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
It's alive!

Hvis du ikke snart giver den noget mere gas, kommer jeg til at kalde dig min bitch i den nærmeste fremtid! :tongue:

I presseøvelser for overkroppen er jeg vist ved at være din kælling. Men der går en rum tid før du kan gøre dig forhåbninger om at hente mig i ben og ryg øvelser... :wink:

Punkterede patten?? :cry:

:tongue:

Ja, det var en ynk.... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UV Rugby 13/2-06:

Opvarmning:

4 x halvt over/halvt under

1 x Bliv trukket af makker, 1 x træk af makker. Det er jeg helt hæderlig til. Kan trække 2 fyre 25 meter under vandet.

1 x stafet med 4 mand på hvert hold.

10 x strækkere på kanten da vi var de langsomste i stafetten... :laugh:

Spil:

Der var i dagens anledning to piger der trænede med. De skulle vist til NM. Ret hårde begge 2, men det er en klar bagdel at have mindre LBM end drengene.

Jeg spillede back igen, hvilket tydeliggør ens fejl ret meget....De andre scorer jo mål når man ikke er på plads. Det gik da godt i korte glimt og jeg scorede et mål. Forrygende. :tongue: h

Rommel

Link to comment
Share on other sites

UVR 16/2-05:

Opvarmning:

4 x over/under i par, hvor vi spillede til hverandre med bold.

1 x stafet med en hang i overfladen, 1 gang over/under og en gang helt under.

Noget teknik træning med en målmand og en angriber.

Spil:

Spillede midtermand, hvilket jeg ikke har prøvet før. Fik kommentaren af en medspiller: "du er den tredje største i bassinet, brug dine muskler noget mere".... :laugh: ..Jammen, jeg svømmer som et køleskab og holder vejret som dronningen efter 60 grønne cecil! Jeg skal helt klart lære at bruge min vægtfordel til noget fornuftigt. :bigsmile:

Det gik so so med mit spil.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share