Hvor meget er i vokset?


delicious
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja præcis, tager også forbehold for skader, dog er der vel ikke så stor skaderisiko ved HST, da det ikke er så tunge belastinger, fx. de første 4 uger med 15 og 10 reps, er et jo forholdsvis lette vægte. Hvis jeg ikke har mulighed for at udføre de 2 eccentriske uger, kører jeg så bare 3 ekstra uger med 5 reps ?

Link to comment
Share on other sites

Yes, tænkte på hvor meget i er vokset siden i er begyndt at træne ? Evt. nogle før og efter billeder?

For mit eget vedkommende fik jeg aldrig taget førbilleder, fik dog målt mine arme og min vægt.

Min arme gik fra 30 cm > 34,7 målt idag, ca. 4 måneder siden. På disse 4 måneder har jeg 7 kg på i vægt.

Hvad med jer ? Skriv træningstid, armmål og vægt forøgelse !

Med lidt optimisme tror i så at jeg kan nå en overarm på 38-39 cm inden sommer? (Juli) Er godt klar over at de næste cm ikke går ligeså hurtigt som de sidste, grundet begynder gains.

jeg er gået fra 28cm til 35cm på under 17 måneder 3 af måneder var pause. min vægt fra start var 57kilo og vejer godt og vel 66kilo nu. så jeg er tilfreds. :innocent:post-10149-1135821166_thumb.jpg

Edited by BIG-ONE
Link to comment
Share on other sites

med hensyn til om dine arme kan vokse så meget så de er klar til sommer:de kan sagtens blive der omkring, bar du æder nok!:) man plejer at sige at man om dagen skal have din kropsvægt gange 2 gram proteiner. hvis du overholder dette hver dag er det ikke usandsynligt. selvfølgelig skal du også træne hver anden dag.

Link to comment
Share on other sites

3½ måneder siden:

80 kg, 190 cm høj

Arme: 30 cm.

Brystmål: 99 cm.

Livet: 89 cm.

Fedtprocent: 16%

Nu: 88 kg, 190 cm høj

Arme: 36 cm.

Brystmål: 109 cm.

Fedtprocent: 13%

Livet: 89 cm.

Er godt tilfreds med mine gains, især taget i betragtning af at jeg lå syg i 1½ uge med maveinfektion hvor jeg ikke kunne få noget som helst mad ned og derfor tabte omkring 4-5 kg (har været oppe på 93 kg). Har stadig lang vej til jeg er fuldt tilfreds (armene skulle gerne være omkring 40 cm, fedtprocenten skal ned på omkring de 10% og skal selvfølgelig have noget mere overall masse), men den rigtige vej går det da.

Edited by JoachimM
Link to comment
Share on other sites

BIG-ONE:

Er din gun 35cm på det billede der?

Det var lidt af en vægtøgning. 26 kg på 2 år. Havde du cutte perioder ind i mellem, eller var det ren bulking i 2 år.

Nej LaMotta er på krååådt, ingen cutting her... bare ren muskel gains! :devil:

:nissetunge::rudolph:

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

Jeg har set "Nandros sommerbilleder"(hedder den post ikke det?) på BH, og det ser jo virkeligt vildt ud. Men det er jo efterhånden er gammel post. Har du nogle nye billeder et sted? :smile:

Har en del billeder, men har fået forbud mod at poste billeder på offentlige forums af min sponsor . Men kom og se mig til DM i BB engang i oktober :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var lidt af en vægtøgning. 26 kg på 2 år. Havde du cutte perioder ind i mellem, eller var det ren bulking i 2 år.

Det vel meget normalt af begynder gains :smile:. Har ikke haft nogen cutning, men ren bulk kan man vel kalde det. Min fedtprocent er dog ikke steget betragteligt siden jeg startede.

BIG-ONE:

Er din gun 35cm på det billede der?

Nej LaMotta er på krååådt, ingen cutting her... bare ren muskel gains! :devil:

:nissetunge::rudolph:

Hva' siger du dit lange hyl

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

December 2001 - 74 kg bf 12%

december 2002 - 106 kg bf 20 % - dette blev opnået clean men jeg er bestemt ikke pæn med en fedtprocent på 20.

December 2003 - 96 kg clean bf 14%

februar 2004 - 110 kg bf 16 % - NOT CLEAN

Største biceps opnået clean: 43 cm

Største biceps NOT clean : 47 cm

Link to comment
Share on other sites

vil også være med :4thumbup:

år 2000 15år ca. 180cm høj 70kg tung 15 år arme har nok været små jeg var en tynd lang fyr regner med 33-36cm eller noget...

Dato: 3 November 2004

Vægt ca. 88kg højde er ca. 187cm her så er også vokset lidt

højre overarm 41cm

venstre overarm 41cm

højre underarm 33cm

venstre underarm 33cm

Bryst 108

højre lår 57cm

venstre lår 57cm

mave 2 cm over navlen 81cm (om morgenen)

højre læg 40cm

venstre læg 40cm

bedste løft

BP 120kg

SQ 130kg

DL 180kg

lige nu er vægten lidt lavere omkring 85kg og alt stort set det samme lårene og brystet er lidt større

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Fyr på 17 år:

Start:

Dato: Torsdag 16-06-2005

Højre Overarm: 33 Cm

Venstre Overarm: 32 Cm

Bryst: Ukendt

Vægt: 71 Kg

Højde: 182 cm

Bænkpres Max: 70 kg

Idag:

Dato: Onsdag 11-01-2006

Højre Overarm: 39 Cm (kold) 41 Cm (Varm) (Varm, er blevet målt efter en række Biceps og Triceps Øvelser)

Venstre Overarm: 38,5 Cm (Kold) 40 Cm (varm) (Varm, er blevet målt efter en række Biceps og Triceps Øvelser)

Bryst: 112 cm

Vægt: 82 Kg

Højde: 185,5 cm

Bænkpres Max: 100 kg

Så er godt tilfreds, håber på lidt mere inden sommer! ;)

Mvh

Link to comment
Share on other sites

vil også være med :4thumbup:

år 2000 15år ca. 180cm høj 70kg tung 15 år arme har nok været små jeg var en tynd lang fyr regner med 33-36cm eller noget...

Dato: 3 November 2004

Vægt ca. 88kg højde er ca. 187cm her så er også vokset lidt

højre overarm 41cm

venstre overarm 41cm

højre underarm 33cm

venstre underarm 33cm

Bryst 108

højre lår 57cm

venstre lår 57cm

mave 2 cm over navlen 81cm (om morgenen)

højre læg 40cm

venstre læg 40cm

bedste løft

BP 120kg

SQ 130kg

DL 180kg

lige nu er vægten lidt lavere omkring 85kg og alt stort set det samme lårene og brystet er lidt større

Er også lige præcis 185-186 cm høj og vejer pt. de 70-71 kg. Tænkte på om du har nogle før billeder eller efter billeder? Evt. en af delene :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share