overhånds dødløft battle


devito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er GAME.............Satser på at afprøve DL igen i det nye år igen-igen - så jeg går da klart efter titlen............200 Kg med overhåndsgreb - det skal vel reppes med en 6-8 stykker....................... :laugh: (Mit tidligere max. med OHG var ca. 180 kg x 2 - men har aldrig kørt øvelsen seriøst).

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

jeg har lavet 210 kg, men har det ikke på film.. Tæller det? :smile:

(ellers må jeg bare have kameraet med næste gang den står på dødløft. hehe.. :tongue: )

Jeg er GAME.............Satser på at afprøve DL igen i det nye år igen-igen - så jeg går da klart efter titlen............200 Kg med overhåndsgreb - det skal vel reppes med en 6-8 stykker....................... :laugh: (Mit tidligere max. med OHG var ca. 180 kg x 2 - men har aldrig kørt øvelsen seriøst).

der kræves ingen vidoeproff, regner ik med folk snyder... Og har jo lavet det om til at det bare gælder om at løfte mest med OH.

OG HUSK IKKE NOGET MED LÅSEGREB, så tommel ud over de øvrige naller :devil:

Francis----> det er en 2006 battle, så det kommer j oan på hvornår :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Det kunne være spændende at se, hvad Onkel Troels og TJ kan lave :4thumbup:

Bare lige for at være sikker, sumo tæller ikke vel? Det må vel være en kæmpe fordel, når det er med overhåndsgreb.

Tj er pænt stærk i overhåndsdødløft, men det vil jeg lige understege at jeg IKKE er :chicken:

Lavede 170kg til moltræf II, men tror ikke jeg er blevet stærkere i netop den øvelse siden. Så det er jo ikke ligefrem noget at prale af :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share