Brian Laudrup video compilation 7 mins


nobuz
 Share

Recommended Posts

Jeg fatter heller ikke hvorfor han hellere ville rode rundt i skotsk fodbold. Ambitionsniveauet burde være højere når man er et så gudsbenådet talent. Det var heller ikke få gange Brian Laudrup tog tingene i egen hånd og klarede skærene for det danske hold, i en lang og sørgelig landsholdsperiode i 90'erne.

Det klip dér....hold da fast hvor er der meget usselt forsvarsspil :tongue: Han kan jo næsten gøre som det passer ham. Men det er vel også på et eller andet plan, en del af charmen ved skotsk fodbold. Ud over stepperne :superman:

Link to comment
Share on other sites

Var også kæmpe Brian Laudrup fan. Hans talent var helt unikt. Han acceleration med bolden "klistret" til fødderne var superfedt at se, og jeg har da også Brian Laudrup Videoen stående med endnu flere lækkerier :cool:

Har også et klip hvor Franz Beckebauer udtaler at B.Laudrup er det største fodbold talent han nogensinde havde set, da han kom til B.München i start 90erne :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ALTID ment at Brian Laudrups talent var noget HELT unikt - og er ganske enig i, at det er MEGA ærgeligt han ikke formåede at udnytte det fuldt ud.

Absolut min helt i 90'erne, LANGT foran brormand og de andre.

Altså er nu enig i at Brian var super god, men at sige at han var bedre end sin bror vil jeg nu kalde blasfemi :devil: ... En genial boldkunstner for Real Madrid og Barcelone kontra en for Ajax og Glasgow, hmm.. Ikke-nikke-nej..

Sultan

Link to comment
Share on other sites

Altså er nu enig i at Brian var super god, men at sige at han var bedre end sin bror vil jeg nu kalde blasfemi :devil: ... En genial boldkunstner for Real Madrid og Barcelone kontra en for Ajax og Glasgow, hmm.. Ikke-nikke-nej..

Sultan

ingen tvivl om at Michael Laudrup havde den flotteste karriere, men på landsholdet spillede Brian aldrig en dårlig kamp, hvorimod Michael ofte ikke levede op til sit potentiale på landsholdet.

Brian burde selvfølgelig af sportslige grunde havde spillet i en bedre liga, men rent menneskeligt trivedes han langt bedre i Skotland end han gjorde i f.eks. Italien.

Også en ærgelig afslutning Brian fik på sin karriere, den burde være blevet noget længere :dry:

Link to comment
Share on other sites

Brian Laudrup var en gøgler af Guds nåde. Og det mener jeg både negativt og positivt.

Fantastisk med en fodbold, men når ens storebror har styret angrebet på Europas dengang vel nok to bedste klubhold. (Sammen med Milan!) og udover det har spillet på et landshold som BURDE have vundet VM i 1986, så kan man vel godt forstå at manden har en smule præstationsangst.

Brian Laudrup var suveræn, men hans psyke var vel en smule for svag. Ellers havde han vel heller ikke tosset rundt i Scotland!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share