TV-Program om unge mænd på steroider


AndersL
 Share

Recommended Posts

Du kan downloade dem med en times mellemrum.

Det jeg personligt finder interessant er at de såvidt jeg har observeret, har ramt typer der dækker 90% af dem der bruger AAS omkring i de danske centre. AAS er ikke nødvendigt for at opnå deres mål (synes jeg), men de gør det 1) Fordi de ikke ved bedre 2) Utålmodighed 3) Dovenskab. Især den homoseksuelle gut tror jeg (desværre) rammer profilen på rigtig, rigtig mange unge mænd der begynder at bruge AAS.

Jeg så helst gerne at det her ikke udviklede sig til en svine tråd, men istedet til en saglig debat med udgangspunkt i det program. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan downloade dem med en times mellemrum.

Det jeg personligt finder interessant er at de såvidt jeg har observeret, har ramt typer der dækker 90% af dem der bruger AAS omkring i de danske centre. AAS er ikke nødvendigt for at opnå deres mål (synes jeg), men de gør det 1) Fordi de ikke ved bedre 2) Utålmodighed 3) Dovenskab. Især den homoseksuelle gut tror jeg (desværre) rammer profilen på rigtig, rigtig mange unge mænd der begynder at bruge AAS.

Jeg så helst gerne at det her ikke udviklede sig til en svine tråd, men istedet til en saglig debat med udgangspunkt i det program. :smile:

Nå for den dag.. ved ik hvor jeg har bildt mig selv ind det var en dag der sku gå inden man ku igen :) sorry!

Link to comment
Share on other sites

Kan til dels forstå deltager 1's motivation. Det lod til han havde trænet i mange år, vidste hvordan det skulle gøres mht. kost, men bare havde ramt hans personlige mur. I den situation kan jeg ikke se det slemme i det, han skal ikke stille op til konkurrencer, og så længe han er klar over risici kan han vel udsætte hans krop for hvad han vil.

Men de to andre.. :( Jeg anede ikke engang steroider kunne hjælpe kroppen med at hele hurtigere. Jeg kunne heller ikke lide den måde #2 svarede hans kæreste på "did I ask you if you were happy?" etc, gad vide om det er en sideeffekt af steroiderne, eller bare hans personlighed.

Link to comment
Share on other sites

Mht ham martial arts gutten, så virker det da temmeligt usansynligt at stofferne skulle være ude af kroppen 4 uger efter hvor han har sin første kamp....

Og ham den homoseksuelle, var det helt ved siden af, han har jo aldrig løftet en vægt, før han gik igang med roids, sygt :blink:

Link to comment
Share on other sites

der er jo bare nogen der ikke er bygget til at opbygge muskelmasse og blive store.

men ja det er noget skræmmende med ham den "meget metroseksuelle"! han har dårlig forsøgt at træne... og selvom han havde de humør svingninger blev han alligevel ved. der er åbenbart nogen der ikke bliver klogere, selvom han ellers havde fået noget af en advarsel...

Link to comment
Share on other sites

Hvis ham nummer 1 har nået hans naturlige max, så ved jeg ikke.. Han er da ikk specielt stor??

Han siger selv i del 1, at det skyldes han har et lavt testosteron-niveau, og at det er derfor han gør det :innocent:

Model-kaj synes jeg nu virker meget sympatisk, og virker som om han har sat sig ind i det (sådan da).. Bare plat man kun ser ham træne arm. Og da han viser sine ben frem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Synes jeg nu ikke da jeg kender flere der er på AS eller har været og for dem er det et personligt valg de har gjort for at opnå deres ønske med deres krop og flere af dem har vidregående uddannelser, så jeg tror ikke lige at den holder, men jeg synes selv det er op til folk hvad de vil fylde deres krop med, bare jeg kan nøjes med 1 liter is i stedet for.

Skurken

Link to comment
Share on other sites

Synes jeg nu ikke da jeg kender flere der er på AS eller har været og for dem er det et personligt valg de har gjort for at opnå deres ønske med deres krop og flere af dem har vidregående uddannelser, så jeg tror ikke lige at den holder, men jeg synes selv det er op til folk hvad de vil fylde deres krop med, bare jeg kan nøjes med 1 liter is i stedet for.

Skurken

det er skam fint nok at du kender nogen AS-brugere med lange uddannelser, men det ændrer ikke ved det faktum at AS-brug ER et socialt fænomen som i høj grad er overrepræsenteret blandt folk med korte uddannelser. Om de så er uintelligente vil jeg ikke spekulere i.

Link to comment
Share on other sites

det er skam fint nok at du kender nogen AS-brugere med lange uddannelser, men det ændrer ikke ved det faktum at AS-brug ER et socialt fænomen som i høj grad er overrepræsenteret blandt folk med korte uddannelser. Om de så er uintelligente vil jeg ikke spekulere i.

Er der en undersøgelse, som viser det? Vil du i så fald ikke linke til den?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share