Mikkel Kessler Vs Lucas


Mr. Bond
 Share

Hvem vinder ?  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Starter selve stævnet ikke først kl 18.00 :blink:

Jo, mener også det er Kl. 18.00 - men var ikke hel sikker og i ville rive nosserne af mig hvis jeg havde sagt forkert og kampen var over på K.O når i lukkede op. Så i har lige 15 minutter at løbe på :laugh:

Mener, at have set at hans kamp er den første - Lyder lidt mærkeligt, da hovedkampen plejer at komme senere ????

Link to comment
Share on other sites

Kampen bokses temmelig sikkert ikke før kl 21. I så fald ville det da være første gang det er sket.

Nu skal man jo ikke undervurdere Lucas fordi "de færreste kender ham." Det siger vist mere om de flestes boksekendskab, hvis ikke de kender ham. Han har blandt andet gået 12 omgange mod Roy Jones i 1996, da Jones var på sit højeste. Derudover har han faktisk haft den WBC titel Kessler er indehaver af nu. Den havde han fra 2001 til 2003 hvor han tabte den på Split Decision til Markus Beyer i Tyskland. At tabe på Split Decision mod en tysker i Tyskland, siger vist alt om hvor tvivlsomt det nederlag var...

Men alt i alt tror jeg da også på Kessler, såfremt hans forberedelser virkelig har været så gode som der bliver sagt. Da han mødte Mundine så han godt nok skidt ud IMO. (Mundine er blevet knock out'et af SVEN OTTKE FOR GOD'S SAKE!! :crazy: )

Der havde Kessler efter sigende ikke sparret ret mange omgange, og havde store problemer med en rygskade. Hvis han er den kvit tror jeg på ham. Ellers kan han få problemer.

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også, at Kessler vinder, men man skal bestemt ikke afskrive Lucas, som altså bestemt ikke er nogen journeyman! Og så kan Mads Larsen godt se at tage sig sammen og komme i samme form som har var 2000-2002, (hvilket nok ikke sker) så vi kunne et fedt opgør: Mads Larsen vs. Mikkel Kessler :devil:

Link to comment
Share on other sites

pugilist, det var jo også derfor jeg skrev at folk måske ikke kender ham - vi har ikke grundlag nok til at sige hvme der har bedst mulighed for at vinde. selv dem som kender begge parter ingående kan ikke vi det...(hvilket jo er ren logik da er et verdensmester opgør...)

men må se om ikke der skulle være en café som viser kampen. alt andet vil jo være underligt!

Link to comment
Share on other sites

Hvis nogen vil vide mere om Eric Lucas, så er her et link med oplysninger:

http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=006405

Eric Lucas har tabt tre af de seneste ti kampe, og de syv sejre er alle vundet mod boksere, som har tabt mindst to af deres seneste seks kampe. Hans WBC-mesterskab blev forsvaret mod en håndfuld gamle mænd, inden det blev tabt til Markus Beyer.

Man skal selvfølgelig ikke undervurdere manden, men mit bud er helt sikkert, at Mikkel Kesler vinder den kamp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share