Muligt at hente lydfiler til hjemmelavet spinning CD


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Som titlen sigen; musikken er jeg ved at bikse sammen og pitche så BPM kommer hvor jeg vil have den og det er også muligt at lægge lag på lag. Kommentarer som "to minutter igen", "op", "ned" og nedtællinger ville være guld at kunne smide oven i.

Nogen der har ideer til hvor jeg finder dem - har ingen mikrofon, så jeg kan ikke selv indtale skidtet.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du speake over musikken?

Hvis du vil bruge den til en spinning-time tror jeg ikke det vækker speciel lykke - ofte siger man jo ting som instruktør - ved at afmåle og aflæse folks ansigtsudtryk og arbejde.. man kan ikke på forhånd speake hvad man vil sige hvornår.. så bliver det for kunstigt..

Just my 0,05 €

Link to comment
Share on other sites

Gå på biblioteket og lån cd'ere i vildskab, og læg dem ind på din computer. Simpelt & gratis

Jeg mener heller ikke at indlagte kommandoer vil virke godt. Medlemmerne vil have autencitet og personlighed, og de vil falde fra hvis dine timer virker for mekaniske.

- det er ihvertfald den respons jeg får fra mine kunder :wink:

Rigtig god fornøjelse med din egen musik

Link to comment
Share on other sites

Gregers>> ahh - til dig selv? haha god ide.

Da jeg var lille indtalte jeg engang et bånd hvor jeg svinede mig selv til i vilde toner.

Havde så en timer-anordning sat til at starte f.eks. kl 7 så jeg vågnede ved at båndet blev afspillet..

Gad kun høre på det 2-3 dage, så var det for irriterende :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gregers>> ahh - til dig selv? haha god ide.

Da jeg var lille indtalte jeg engang et bånd hvor jeg svinede mig selv til i vilde toner.

Havde så en timer-anordning sat til at starte f.eks. kl 7 så jeg vågnede ved at båndet blev afspillet..

Gad kun høre på det 2-3 dage, så var det for irriterende :laugh::laugh:

HAHAHAHA ... ville jeg ha' holdt for mig selv :bigsmile::bigsmile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du behøver ikke kaste penge efter en mikrofon. Højttalere kan også bruges som mikrofon, til dit formål burde der ikke være noget galt i det. Kan ikke på stående fod huske om de er ekstremt følsomme, eller lige modsat. Men start for en god ordens skyld på lav lydstyrke. Brug f.eks. et par høretelefoner, og kast dem i line-in i stedet for line-out. Og, som sagt, start hellere på lav lydstyrke for en sikkerheds skyld...

Link to comment
Share on other sites

skal nok tilføjes til ovenstående hvis du/i ikke er klar over det at lyden selvfølgelig ikke er lige så god som en normal mikrofon, men kan bruges...

og hvis i er i tvivl, så skal man bare tale ind i selve høretelefonen, altså højtaleren, somom det var en mikrofon...

held og lykke

(ps. at sætte noget virkelig elendig musik i dit anlæg og bruge det som vækkeur er også en god måde at komme hurtigt ud af sengen :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share