1. runde i liga


Baggårdspumaen
 Share

Recommended Posts

Morten-Katow <--- Det er i styrkeløft. Ligaturneringen består af 3 runder, og de hold der klarer sig bedst ryger i finalen der afholdes senere på året. Man stiller med 3 mand på hvert hold - 1 der skal squatte, 1 der skal lave bænkpres og 1 der skal dødløfte. Hver mand får en koefficient udfra sin kropsvægt som man skal gange med det antal kg man løfter. Det samlede antal point lægges sammen og giver holdets resultat.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Hvad fik folk løftet?

Jeg fik ikke set, hvad alle løftede da jeg var med som hjælper. Følgende kan jeg huske.

HSK: Sørig 330 i SQ - Tonni 217,5 i BP - Gynther 230 i DL - Mona 152,5 i DL

AK Nordland: Bergan 170 og Guldberg 195 i BP

AK Frem: JFK 275 i SQ

AaSK: Casper 310 i SQ og Michael 290 i DL (eller var det power clean :w00t: )

AAK: Sune 240 i BP - Susse 122,5 i SQ

Thisted: Vorup 320 i SQ - Dan 272,5 i DL

Link to comment
Share on other sites

På vores hold(HSF) lavede vi:

sneglen: 280 i squat, mig selv 172,5 i bænkpres og Marc larsson: 270 i dødløft.

KSK lavede: Bjørklund: 310 i squat, Procida 220 i bænk, Louis PreuTUN: 245 i dødløft

Kim Dahl lavede 202,5 i bænk for Tårnby og Claus J lavede 267,5 i dødløft. Jeg mener Jens Jepsen lavede 270 og fik 280 op, men desværre underkendt på nedadgående. Desuden havde Morten Rasmussen et godt forsøg på en dansk rekord med 160,5

for Team Tough lavede Camilla Kristensen 160 i squat, Lise Ejlertsen 95 i bænk og Katrine Bak 147,5 i dødløft

For Rødby lavede Dahlin som sagt 300 i sqwuat, Peter Eriksen lavede 200 i bænk og Tommy Knudsen 287,5 i dødløft

....tilfreds Jan??

PS: DØ, svin!!! :tongue:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

På vores hold(HSF) lavede vi:

sneglen: 280 i squat, mig selv 172,5 i bænkpres og Marc larsson: 270 i dødløft.

KSK lavede: Bjørklund: 310 i squat, Procida 220 i bænk, Louis PreuTUN: 245 i dødløft

Kim Dahl lavede 202,5 i bænk for Tårnby og Claus J lavede 267,5 i dødløft. Jeg mener Jens Jepsen lavede 270 og fik 280 op, men desværre underkendt på nedadgående. Desuden havde Morten Rasmussen et godt forsøg på en dansk rekord med 160,5

for Team Tough lavede Camilla Kristensen 160 i squat, Lise Ejlertsen 95 i bænk og Katrine Bak 147,5 i dødløft

For Rødby lavede Dahlin som sagt 300 i sqwuat, Peter Eriksen lavede 200 i bænk og Tommy Knudsen 287,5 i dødløft

....tilfreds Jan??

PS: DØ, svin!!! :tongue:

:laugh::w00t: Skulle der virkelig ikke mere til, men de resultater ryster os ikke, der er jo ikke til mere end lige over 400 point i nogen af de hold der... :nonono::nonono::nonono: , dog er Rødby da til at holde ud at se (de har jo også en fornuftig sponsor :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share