Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Det tror jeg også.

Desuden tænker jeg på at byde mit til som konstruktør af diverse stærkmandsimplementer så som atlas sten i beton og den slags. Tror du der er et marked?

Helt sikkert.

De gange folk har tilbudt f.eks. Prowlere til salg på bodybuilding.dk er de blevet flået væk.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg også.

Desuden tænker jeg på at byde mit til som konstruktør af diverse stærkmandsimplementer så som atlas sten i beton og den slags. Tror du der er et marked?

Jeg ved at Kauf og Ivan Igor her fra MOL er meget interesseret i prowler.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 14FEB2011 aka. Valentines Day @ Thor

Fik et møz af Janus aka. Januster.

Opvarmning

Sjip

Burgerner warm-up

Styrketræk

Broad jumps

7 singles

Råtræk

3x1x60kg

3x1x65kg

Ret så flotte hvis jeg selv skal sige det.

A1 Bænk

5x78kg

5x78kg

5x78kg

A2 Nakke

30x10kg

30x10kg

30x10kg

Ben bagpå

3x100kg

1+0x110kg (ville gerne ha' haft en 3'er)

Ret så flotte når jeg nu selv skal sige se. Desværre ikke så meget sovs i benerne.

EZ Curls

10x13,8kg

5x43,8kg

10x43,8kg

Tri ext.

12x23,8kg

12x26,3kg

Lidt midt i det hele synes jeg det var verdens mest åndssvage øvelse...

Swings

3x5/5x32kg

TGU

3x3/3x16kg

Pull Down, DD-greb

8x15 blokke

5x15

Derudover lykkedes det mig at kaste en 32kg kettlebell efter Per. Ikke mit mest stolte øjeblik.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Ramte du ham? Slog han sig? Kom han på hospitalet? Døde han?

Nej, jeg ramte heldigvis ikke. Splitsekundet efter KB'en slap min hånd, var jeg i sprint efter den og fik råbt: "GIV AGT!". Alex spurgte efterfølgende: "Har du været i militæret?".

Link to comment
Share on other sites

Lækker fodder..... smid evt. en scoop proteinpulver i. Så blir det mere BB og ANABOLIC. Der er altid pikkekoldt på skydebanen i Jægerspris, så fornuftigt med lidt funktionelt paleo varme! laugh.gif

P.s. Nice yoke! devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Lækker fodder..... smid evt. en scoop proteinpulver i. Så blir det mere BB og ANABOLIC. Der er altid pikkekoldt på skydebanen i Jægerspris, så fornuftigt med lidt funktionelt paleo varme! laugh.gif

P.s. Nice yoke! devil.gif

Ja, de ~25g prots der er i sådan et bæger youghurt er liiige i underkanten, men skyr var desværre udsolgt i den lokale Netto. Jeg har ikke protpulver ved hånden for tiden - jeg er ellers sikker på du har ret. Jordbær eller vanilje er nok bedste bud. Jeg tror forresten både Løgismose og Netto har skudt papegøjen med det produkt - det lader i hvert fald til det sælger godt.

Link to comment
Share on other sites

Nuvel ja.

Taber du dig ikke er det jo ganske givet fordi du overspiser. Det var sådan set også sidstnævnte jeg spurgte ind til.

Vis mig din kostplan hvis du vil have hjælp.

Jeg har ikke en decideret kostplan jeg følger, men der er da nogle mønstre der gentager sig. Jeg tror egentligt heller ikke kostplanen er så interessant - jeg kan vinde meget ved 'bare' at spise mere clean / mindre tilfældigt.

Og så ville det heller ikke skade hvis jeg rent faktisk trænede engang imellem :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 22FEB2011 @ Tietgen

Lidt let afbøsning inden kondisvinmandsafbøsningTM senere.

Trænede med min gode veninde J fra gangen, som har en stor flot squat-numse og ganske pæn teknik af en Crossfitter at være.

Stem

2x60kg

Push Press

3x60kg

1x70kg

DB Snatch

5/5x28kg

Good Morning

8x30kg

5x40kg

5x45kg

5x50kg

5x55kg

Fokus på virkeligt at spænde i lænden. Det har jeg ikke været så god til tidligere. Tror det er "rigtigt" nu.

BB Curls

5x20kg

5x40kg

5x45kg

Stimulate don't annihilate

Dejlig nem omgang uden anden plan end putte nogle ting over hovedet.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share