Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Folk burde skamme sig over endnu ikke at have reppet... Done! Både for at lave en ValiantMoos og for at være forandringens mester!

Jeg vil give dig ret, hvis det ikke var fordi han nærmest blev prostitueret af sine friends på FB i går, med det nye modelbillede. Tror han har et par mails liggende i sin other inbox i dag...

Link to comment
Share on other sites

"Another example of having the right mindset comes from LaRon Laundry, the NFL Safety mentioned previously. He lifts weights in a collared shirt because he says it takes a grown man to lift the weight that he lifts, and that he has to wear grown man attire."

Folk burde skamme sig over endnu ikke at have reppet... Done! Både for at lave en ValiantMoos og for at være forandringens mester!

Det var først efter jeg så før/efter-billedet at det gik op for mig hvor stort mit skæg egentligt har været.

Thyge har trimmet skægget yderligere. :wolverine2:

yea, hipster, yea

Jeg vil give dig ret, hvis det ikke var fordi han nærmest blev prostitueret af sine friends på FB i går, med det nye modelbillede. Tror han har et par mails liggende i sin other inbox i dag...

Ja, jeg ved ikke lige hvad der gik galt med det - men det er nu meget sjovt. Det eneste i min 'Others' inbox er fra Nihilistisk Folkeparti :laugh:

Link to comment
Share on other sites

"Another example of having the right mindset comes from LaRon Laundry, the NFL Safety mentioned previously. He lifts weights in a collared shirt because he says it takes a grown man to lift the weight that he lifts, and that he has to wear grown man attire."

Hold kæft et lortecitat. Hvad er det næste? Habit og broguesko?

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt en rigtig lortetræning - i morgen vender jeg grusomt tilbage!

Som sagt så gjort.

Onsdag 22FEB2012 @ SPARTA!

Dejlig træning med Nils. Hævneren' date=' SuperTrainer og Gibbonz var der også.

Sjip, SMR, mobility

[b']Dødløft

12x140kg <<< Rep PR +7

Fy for en skefuld!

Stem

2x5x56kg

8x56kg <<< Rep PR +3

Pendlay Rows

2x5x80kg

10x80kg

Squeeze i toppen på opvarmningsset.

Mens jeg holder pause skal Ram Jam i gang med et sæt dødløft. SuperTrainer og jeg underbryder samtidigt: "YEAAAAH!" til ham, hvilket gør han mister koncentrationen og be'r os holde kæft.

2 set DB curls + 2 set tricepts ext.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 24FEB2012 @ SPARTA!

I dag, lørdag, har min mor fødselsdag. Interflora bringer kun ud med 1 dags varsel - fuck...

En lidt uinspireret træning i et tomt KIF. Jokke og Shooter dukkede dog op senere. Jeg havde ikke fået nok søvn, så jeg var lidt off.

Sjip, mobility, SMR

Vertikale hop

4x2

SSB Squat

2x5x100kg

8x100kg <<< Rep PR +3

Skrå bænk

2x5x71kg

9x71kg

Jeg har tidligere lavet 10x72kg, så det er ikke approved.

Flad DB Bænk

2xREx22,5kg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 28FEB2012 @ SPARTA!

Nils bailede i går, så vi flyttede træningen. Det passer mig alt i alt fint, at træninger bliver tir-tor-lør denne uge. Jadani squattede tungt og nappede en let 5'er på 200kg - godkendt! Marianne var dødsløftsfanatiker. Nils var stærk i stem med en 7'er (så vidt jeg husker) på 61kg. Fucking gingers.

Hen mod slutningen af træningen kom Bob, SuperTrainer og Hævneren. Bob var - som altid - iført en utrolig flot skjorte til stor misundelse for alle.

Vertikalt hop

5x3

Kropshævninger

Der var ikke til en double - fik taget nogle singler.

SSB Squat

2x5x102kg

9x102kg <<< Rep PR +4

Rumænsk DL

2x8-10x60kg

Stem

2x5x57kg

7x57kg <<< Rep PR +1

Synes det går lidt dårligt med stem...

2 set curls.

Jeg har på fornemmelsen, at der kommer til at ske rigtig mange sjove ting på Østerbro i den kommende tid...

100!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forresten mærke at jeg snart er træt af at løfte vægte 3x om ugen. Jeg trænger snart til at komme på græs og løbe ind i nogle mennesker. Jeg har lidt bøvl med venstre hofte, men når der er styr på det vil jeg så småt bevæge mig til rugbytræning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville også hurtigt blive træt af at løfte 3 gange om ugen.

LOW FREQUENCY - LOW INTENSITY - LOW VOLUME TRAINING by BIRGITTE NYMANN.

Jeg håber du forstår min pointe. Jeg trænger til at lave noget andet. At komme ud og bruge den styrke jeg har opbygget de sidste måneder.

Soon-Pigeon.jpg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 29FEB2012 @ SPARTA!

Jeg vil gerne være fuld på fredag. Det ville i så fald betyde at jeg ikke kan træne lørdag. Altså var jeg nødt til at træne i dag, så jeg også kan nå at træne på fredag. Fredag er sidste træning denne off-season. Friday, Friday, gotta get down on Friday

Jeg var så dum først at tage i IK samtidigt med VL'erne, så jeg måtte dødløfte ude midt i det hele - men det var nu meget hyggeligt. De får trods alt smedet lidt de kære VL'ere.

I formiddags besluttede jeg mig for at sætte ny PR i dødløft. 10kg må være fint. Sidst jeg dødløftede tungt var i Juli 2010 på parkeringspladsen foran AK Thor, sammen med Incognito, hvor jeg dødløftede 1x170kg som var en PR på 5kg. Den var tung men "ikke engang særlig grim" som Incocknito pointerede.

Dødløft

5x142,5kg <- GSLP workset.

1x165kg

1x180kg <<< PR +10kg

De 180kg var nemme og der var også til mere. Det må vente til sommer.

Hop frem til 0:45

Skrå bænk

Opvarmning: 3x3 armstrækkere mod miniband

2x5x72kg

9x72kg

Har tidligere lavet 10x72kg - ej godkendt.

Pendlay Rows

5x95kg

De kunne godt ha' været pænere.

Nakke

20x10kg

10x20kg

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Sejt løft... :4thumbup:

Tror sgu jeg skal se hvad jeg kan tage i en 1RM i dødløft

Men føj føj da for en møg sang du har smidt ind der...

Tak.

Jeg synes det lyder dumt med en 1RM test. Hvorfor ville du gøre det?

Rebecca er Dronningen.

Flot med dit løft :superman:

Tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak.

Jeg synes det lyder dumt med en 1RM test. Hvorfor ville du gøre det?

Mente egentligt at jeg ville se om jeg kunne slå min egen PR med et tungt løft i sidste sæt...

Og nogle gange siger jeg bare dumme ting.. :w00t:

¨¨¨¨¨¨

Edited by Arcus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share