chin up med en arm for biceps?


jjørgensen
 Share

Recommended Posts

min vægt ligger mellem 62 og 65 kg. jeg kan ikke tage chins med extra vægt på.

Det giver ingen mening at du ikke kan lave chins med ekstra vægt, hvis du er istand til at tage 6*3- onearm-chins.

Du burde som minimum kunne tage en 6-8 reps med 25 kg ekstra vægt...

Med mindre din ene arm da er ekstremt veludviklet i forhold til den anden...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kan jo godt være han mener at han ikke kan tage en eneste enarms med ekstra vægt på. Jeg synes i er ekstremt negative, og alle sammen tror manden lyver. Hvad i al verden skulle han få ud af at lyve?

Skam ikke for at være negativ, eller fordi jeg tror manden lyver..

Er bare en smule skeptisk da jeg ikke syntes alle ting hænger lige godt sammen.

Onearm-chins 6*3

DB curls: 5*5 med 18-20 kg

ikke istand til at køre chins med ekstra vægt!

Det er muligt han har misforstået spørgsmålet omkring chins med ekstra vægt,

Men 5*5 DB-curls med 18-20 kg er forholdsvis beskedent/moderat selv med hans forholdsvis lave kropsvægt,

Hvorimod 6*3 onearm-chins er noget de færeste vil være istand til...

Men et lille videoklip ville da hurtigt kunne bringe alt skepsis til skamme..!

Edited by pioneer
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i er ekstremt negative,

Jeg har ikke set nogen være ekstremt negative i denne tråd, du behøver vel ikke overdrive. Nogle folk har bare været noget skeptiske, hvilket jeg finder ganske forståligt.

og alle sammen tror manden lyver.

Du må da være tankelæser hvis du ved hvad alle der har deltaget i denne tråd tror. Med dine evner kan du vinde 1 million dollars-> http://www.randi.org/research/index.html

Peter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad fik MS ud af at lyve :)?

Ikke for at kapre tråden... Men (for os newbies) Hvem er MS - og hvad har han/hun lavet?...

Er lidt nysgerrig, da det ikke er første gang jeg falder over referencer til "MS" herinde (og jeg går ud fra at det ikke er Microsoft) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fra anden tråd..

hej,

jeg er en gut på 19 år som har styrketrænet i en tre år nu. Jeg er blevet meget stærkere, og jeg føler mig osse noget større. jeg er 183 cm høj, vejer 73 kilo og jeg har en fedtprocent på omkring 6%...

denne tråd..

min vægt ligger mellem 62 og 65 kg.... jeg kan ikke tage chins med extra vægt på, men jeg laver nogen forskellige kabel øvelser der hvor der ellers køres pull down

Det var ellers noget af et vægttab på 3 måneder, (og det kan jo ikke være fedt) og så være istand til at tage 6*3 chinups...

Imponerende...! :clap::unsure:

Edited by pioneer
Link to comment
Share on other sites

Fra anden tråd..

denne tråd..

Det var ellers noget af et vægttab på 3 måneder, (og det kan jo ikke være fedt) og så være istand til at tage 6*3 chinups...

Imponerende...! :clap::unsure:

Det kunne godt lyde som om vi har fået en ny MS, uden dog at lyde anklagende. Men det lyder lidt underligt - bare lidt... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fra anden tråd..

denne tråd..

Det var ellers noget af et vægttab på 3 måneder, (og det kan jo ikke være fedt) og så være istand til at tage 6*3 chinups...

Imponerende...! :clap::unsure:

Godt spottet pioneer.

Her lugter lidt af....

muldvarp.jpg

troll-with-cane.gif

Underligt at jjørgensen med sin enorme styrke ikke har kræfter til at holde "shift"-knappen nede engang imellem.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fra anden tråd..

denne tråd..

Det var ellers noget af et vægttab på 3 måneder, (og det kan jo ikke være fedt) og så være istand til at tage 6*3 chinups...

Imponerende...! :clap::unsure:

ja okey der skulle ha stået 63 kg... jeg kan ikke tage chins med ekstra vægt, da centeret ikke har de bælteting til at hænge vægtene i

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at hælde Benz på bålet.. men i den her tråd.. http://www.motion-online.dk/fora/index.php...40entry736640 har du trænet i 5 år.. Her har du trænet i 3år... http://www.motion-online.dk/fora/index.php...36entry678936

Og Her i 4År... http://www.motion-online.dk/fora/index.php...87entry745087

Syntes du selv det går godt..?? Du roder jo rundt i det..

Link to comment
Share on other sites

ja okey der skulle ha stået 63 kg... jeg kan ikke tage chins med ekstra vægt, da centeret ikke har de bælteting til at hænge vægtene i

Du var 155cm da du var 15. Som 19-årig er du 183cm. Det var ellers noget af en slutspurt! MEGET usædvanligt at vokse SÅ meget i dén ende af puberteten... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Come on folkens I er for nemme.

Manden kommer ind og spørger om nok en af de aller sværeste øvelser, der eksisterer, er gode nok for hans biceps. Han repper i den og kører 6 sæt :laugh::superman:

Det ville være det samme, hvis der kom en herind og spurgte, om bænkpres er nok til brystet, og han tager 250kg 3 reps i 5 sæt :superman::laugh:

At han så er en teenage-pind og noob er blot prikken over iet. :laugh:

Edited by Ugh Togoth
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
omkring de 40-45 kg i 15 årsalderen. jeg har en fedt % på omkrink 6%. jeg har aldrig følt mig som lille, selvom jeg godt kan se at de 40 kg ikke lyder som meget.

jeg er selv en bitte skid... på 61kg. jeg kan tage ca. 90kgx2. i pull down, og tager 25kg.+kropsvægt pull-ups 4-5gange. men jeg kan sku heller ikke rokke mig ud af stedet i en arm. :-( Men glæder mig til jeg kan.

Men jeg er sikker på at der er mange springgymnaster som kan tage en arms chins, selv om de aldrig har trænet decideret vægttræning.

hvor mange alm. ( med 2 hænder) chins/pull-ups kan du tage?

Edited by Bo th
Link to comment
Share on other sites

jeg er selv en bitte skid... på 61kg. jeg kan tage ca. 90kgx2. i pull down, og tager 25kg.+kropsvægt pull-ups 4-5gange. men jeg kan sku heller ikke rokke mig ud af stedet i en arm. :-( Men glæder mig til jeg kan.

Men jeg er sikker på at der er mange springgymnaster som kan tage en arms chins, selv om de aldrig har trænet decideret vægttræning.

hvor mange alm. ( med 2 hænder) chins/pull-ups kan du tage?

Hvorfor dælen kan springgymnaster tage 1 arms chins? ^^ Bliver man god til det ved at lave saltomortaler? Redskabsgymnastik? :wink:

Link to comment
Share on other sites

jeg tager personligt 26 kg 3x8 db curls og weighted chinups med 20 kg (håndryggen vendt mod mig) 5x5 vejer selv 84 kg og jeg kan sænke mig kontrolleret men jeg kan ikke tage det der nærmer sig en one arm pullup, der må være nogle støtte muskler jeg ikke har trænet ordentligt :dry:

Edited by Mr. Bulk
Link to comment
Share on other sites

jeg er selv en bitte skid... på 61kg. jeg kan tage ca. 90kgx2. i pull down, og tager 25kg.+kropsvægt pull-ups 4-5gange. men jeg kan sku heller ikke rokke mig ud af stedet i en arm. :-( Men glæder mig til jeg kan.

Men jeg er sikker på at der er mange springgymnaster som kan tage en arms chins, selv om de aldrig har trænet decideret vægttræning.

hvor mange alm. ( med 2 hænder) chins/pull-ups kan du tage?

Hehe, det er dælme en gammel tråd du lige fik svaret på der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share