Chin-up bælte


CA8
 Share

Recommended Posts

Lige et lille tip, jeg er selv fattig studerende, og har der for sparet bæltet væk.

I stedet har jeg disse to varianter:

- Rygsæk med gods i på ryggen, og så dip/chin

- Bøj benene 90 grader i hoften, som når du sidder på en stol, lig en skive på lårene, dip/chin. Det giver også virkeligt godt i maven.

Link to comment
Share on other sites

Vi har heller ikke noget i vores center.

Jeg foreslog ham der står for det at købe et, og linkede ham endda til en masse forskellige bælter jeg fandt via google, rimeligt nemt (det ka du prøve :) - mener sublimsport.dk havde et.

Men nej, han valgte at bruge pengene på sådan en klam biceps-isolator, aka glorificet stykke træ, selvom vi har en fin preacher curl bænk? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

En anden mulighed hvis man mangler et bælte er at bruge håndvægte..

Bind snørrebåndene tæt sammen, (med en sløjfe så de let kan løses igen) stil en håndvægt på højkant, og før snørrebåndet rundt om den.

Ja, eller han kan bare holde den godt samle rundt om med fødderne. Men bælt er nu smarteste ;).

Ang. bæltet - Kan du ikke hører ham som har motion-centeret om han ikke ved et sted, ellers kan du sikkert hurtigt google dig til et par stykker;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, eller han kan bare holde den godt samle rundt om med fødderne. Men bælt er nu smarteste ;).

Ang. bæltet - Kan du ikke hører ham som har motion-centeret om han ikke ved et sted, ellers kan du sikkert hurtigt google dig til et par stykker;)

Jeg har fundet 2 bælter, et hos Fitnessbutikken og et hos Sublimsport. Jeg ville bare gerne høre hvilket, der var bedst, og hvad man eventuelt skulle tage hensyn til osv osv. Jeg tror det ender med at blive det fra Fitnessbutikken:

http://fitnessbutikken.dk/category.19.article.419

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundet 2 bælter, et hos Fitnessbutikken og et hos Sublimsport. Jeg ville bare gerne høre hvilket, der var bedst, og hvad man eventuelt skulle tage hensyn til osv osv. Jeg tror det ender med at blive det fra Fitnessbutikken:

http://fitnessbutikken.dk/category.19.article.419

Minder meget om det vi også har der hvor jeg træner - Har faktisk ingen ide om hvad man mon skal tag hensynd til - Længden om livet, og max belastning? Men du har mit ord for du faktisk har fundet noget der nok godt kan bruges:)

Link to comment
Share on other sites

Minder meget om det vi også har der hvor jeg træner - Har faktisk ingen ide om hvad man mon skal tag hensynd til - Længden om livet, og max belastning? Men du har mit ord for du faktisk har fundet noget der nok godt kan bruges:)

Det vil jeg så stole på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share