+ God motion, + vægttab, - tab af muskler


uXu
 Share

Recommended Posts

Jeg søger en som kan give mig en god måde til at tabe mig, jeg styrketræner også, og ved at det ikke er den bedste 'pakke' at gøre på samme tid, men er der er en metode hvor man taber færre muskler når man taber sig, end andre? :blink:

På forhånd tak for hjælpen..

Hilsen 'The Seeker'. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg søger en som kan give mig en god måde til at tabe mig, jeg styrketræner også, og ved at det ikke er den bedste 'pakke' at gøre på samme tid, men er der er en metode hvor man taber færre muskler når man taber sig, end andre? :blink:

På forhånd tak for hjælpen..

Hilsen 'The Seeker'. :innocent:

det vigtigste er at dit kalorie indtag ikke er for lavt. Du skal max være i -500-1000 kals om dagen.Så vil du tabe dig og holde ok på din masse. Du kan ikke bygge muskler og tabe fedt på samme tid. Derfor folk bulker (tager på +500-1000kal) og derefter ripper....

Link to comment
Share on other sites

MaxPower // Du har vel ikke nogle retter, eller en glimrende hjemmeside til gode måltider, som du kan anbefale?

Jeg er nok noget af det mindst kreative du kan plante i et køkken :laugh: men tag et kig i opskrifttråden. I blandt alle kageopskrifterne er der vist også gode proteinrige forslag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share