Hvad gør i ?


sg_hansen
 Share

Recommended Posts

Jeg plejer at fylde op med cola light & kaffe, engang imellem går jeg så amok og æder alt det slik og junk jeg kan i løbet af 1 dag, så går der LANG tid før jeg har lyst til det igen. Det fungerer bedre for mig end at have en lille lyst hele tiden. Men nu er jeg nok ikke det bedste eksempel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

angående det med min "hypotese" lidt længere oppe på siden, så spiste jeg i går en bounty(57g) med mørk chokolade og den havde kun ~75kcal(vist nok 36.6kcal per stk hvis jeg ikke husker forkert) i de 57g så det er jo slet ikke så galt hvis man kan lide bounty... en mars, snickers eller lign har hvertfald noget mere!

men angående sliktrangen så er noget fromage frais(indeholder 64%prot og kun 50kcal per 100g) med flydende sød og eventuelt frosne bær(fx jordbær - selvfølgelig er friske de bedste, men de er ikke til at få i ordentlig kvalitet på denne årstid) og hvis du ikke er alt for kcal-forskrækket så smid lidt chokolade i... 20g er omkring 110kcal(hvis det er mørk chokolade) - så har du en lækker dessert som er yderst proteinrig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share