BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

Jeg har holdt pausen fra loggen i et stykke tid men nu synes jeg det er på tid at begynde igen.

jeg har stadig sabbat år efter gym inden jeg tager til KBH for at studere næste år. så pt. er der rigelig tid til træning. det går faktisk også temmlig godt. men squat er stadig pinlig men den bliver bedre og bænk og dødløft går fremad :)

mine stats:

Kategori: Junior

Klasse: -82,5kg

Bedste raw:

Squat: ukendt men har sat den i mit nuværende program til 110kg. men jeg har dog heldigvis steget en del under programmet. ved ikke hvad jeg kan lave med bælte men der har jeg ihvertfald squattet 115kg for et par reps (3 tror jeg det var)

Bænkpress: 110kg er gået en hel del frem siden Johannes kom til klubben fra frem. har fået en væsentlig bedre stil.

Dødløft: 170kg ved ikke hvad jeg kan lave med bælte men nok omkring de 180kg

Bedster udstyr

Squat: aner det ikke. kan ikke få dragten til at fungere ordentlig. men jeg har ændret min stil en del så jeg håber på at det kommer til at spille igen.

Bænkpress: 135kg i brugt 42. jegb har pt. opgivet 40 da den er for svær for mig endnu men jeg regner med at hoppe i den igen måske allerede efter ER open.

Dødløft: 190,75kg. det skæve nummer fordi Johannes ikke kunne fiunde ud af at tage de rigtige record skiver :tongue:

jeg skulle slå hans squat max på 190 og bad om 190,5kg.

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning

Dødløft m. bælte

3x3x140kg

3 singles med 150kg

jeg kører Hatfields i squat så jeg går ikke helt amok i dødløft.

Bænk i Titan 42

125kg Miss

fik den hurtigt fra bunden men kunne ikke styre den. det er som om jeg af og til løfter den d af banen for fart var der nok af. men Johannes rettede den ind da han var bange for at jeg skulle tabe den ned over maven (nok fornuftigt nok når man kender man min bænk teknik :w00t: )

125kg godkendt.

let og grim :smile:

130kg godkendt

pænere og tungere

135kg PR +5kg

tungt etageløft :laugh:

men jeg fik den. der er måske til 137.5kg men nok ikke meget mere :wink:

ikke det helt store jeg fik lavet idag men der var det sædvanlige drama da Johannes skulle i fuldt squat udstyr + der blev kævlet godt og grundigt idag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

tillyk med PR i bænken

Godt kæmpet sidste gang med dødløft :4thumbup: du må jo lige komme forbi igen engang inden længe

ps. få lidt skubbet til johannes og sig han skal starte en logbog her inde så man kan følge lidt med i hvad han går og laver :tongue:

Edited by jenz
Link to comment
Share on other sites

hej jens :bigsmile:

jo tak det var sku hyggeligt sidst. jeg kan se du også nærmer dig de 200kg i dødløft :devil:

jeg prøver også intenst at få ham med men han er lidt træg. men nu må vi se. hvis hna nu tager sig sammen og squatter de 200kg til DM div. kan det jo være han begynder :smile:

Link to comment
Share on other sites

hej jens :bigsmile:

jo tak det var sku hyggeligt sidst. jeg kan se du også nærmer dig de 200kg i dødløft :devil:

jeg prøver også intenst at få ham med men han er lidt træg. men nu må vi se. hvis hna nu tager sig sammen og squatter de 200kg til DM div. kan det jo være han begynder :smile:

har nu nakket dem engang, men er ved at være nogen tid siden, men håber da at kunne løfte dem nu.... skulle jo gerne et godt stykke over de 200 inden året er omme så der skal til at ske noget hvis jeg skal nå det...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med bænken. Godt at se dig tilbage med loggen :smile:

jo tak nu må jeg jo håbe på endnu mere styrke eftersom jeppe er en del stærkere end jeg havde troet

:unhappy:

jeg må hive ærmerne lidt frem :devil:

har nu nakket dem engang, men er ved at være nogen tid siden, men håber da at kunne løfte dem nu.... skulle jo gerne et godt stykke over de 200 inden året er omme så der skal til at ske noget hvis jeg skal nå det...

ah ok. når jeg når 200 forhåbentligt inden længe går jeg efter 220kg - 4 røde skiver på hver side. det ser så fedt ud :wub:

Link to comment
Share on other sites

jo tak nu må jeg jo håbe på endnu mere styrke eftersom jeppe er en del stærkere end jeg havde troet

:unhappy:

jeg må hive ærmerne lidt frem :devil:

ah ok. når jeg når 200 forhåbentligt inden længe går jeg efter 220kg - 4 røde skiver på hver side. det ser så fedt ud :wub:

4 røde skiver + er målet :devil:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Hatfield Squat cyklus

5x6x92,5kg

fy for satan hvor var det hårdt :cry:

det tog mig nok en time at komme igennem. første og sidste gang jeg repper 6 gange i squat :nonono:

men jeg kom igennem det uden forced eller failure :cool:

skal dog have købt mig en hoftekoger. det første arbejdssæt bliver altid elendigt fordi jeg ikke er ordentlig varm - og jeg kan virkelig ikke se at jeg kan gøre min opvarming meget længere end den allerede er.

Bænkpress

2x90kg

2x100kg tung

2x100kg ikke ordentligt pause på den sidste

2x97,5kg ok men tung

2x2x90kg fin teknik :smile:

bedst som jeg gik og troede jeg havde massere af tid til træning blev jeg pludselig kaldt på arbejde så der er gået lidt kuk i min træning denne uge men næste uge skulle der gerne være styr på det igen. træning igen imorgen...

Link to comment
Share on other sites

att: Jens

well, der er nu et eller andet æstetisk over en bare med fire røde skiver i hver siden uden de beskidte og slidte gule skiver :wub:

men ja jeg vil da også gerne op og løfte 220kg+ :devil:

att: Moos

ikke drille mig :crybaby::newtongue:

lige pludselig kommer jeg bagfra og uddødløfter dig :superman:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress m. kæder (+38kg i toppen)

2x3x70kg

2x3x72,5kg

1x2x75kg første rep var egentlig let men nummer to bliver tung.

taget betragtning af at mit raw maks er 110kg ikke særlig imponerende kæde bænk :mad:

men patkanonen er self. også mærket af bænkpress fra igår.

Smal bænkpress

5x75kg

2x5x80kg

Dødløft fuld udstyr

2x150kg

2x170kg

4x1x180kg

ganske tilfreds med denne omgang taget i betragtning af jeg havde det hidtil hårdeste pas i hatfields igår. farten var gnaske pæn og den gik ikke i stå ved knæene. de 200kg nærmere sig lige så stille :superman:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning. nåede ikke så langt da centeret lukkede.

Hatfield's squat

3x2x100kg

farten var ok men havde lidt problemer med at stabiliserer dem. damn det føltes underligt at squatte en anden vægt end 92,5kg

da jeg gerne vil igang med noget knæbind mm. kører jeg ikke den ikke dobbelt mere så næste gang er det 3 på 100kg men det tror jeg også godt jeg kan selvom det naturligvis bliver hårdt.

Bænkpress i Fury 42

1x125kg godkendt

1x125kg godkendt

1x125kg underkendt

Johannes var ikke tilfreds med pausen. så jeg fik at vide at jeg lige skulle spænde hjelmen. efter tidligere erfaring indskærpede johannes også at nu skulle jeg så heller ikke gå over i den anden drøft og holde alt for lang pause! :laugh:

Dmitry bænpress i Fury 42

1x125kg underkendt. ramter supporterne. ellers ok let

så fik jeg skæld ud :unhappy:

startvægten til ER bliver 125kg

Link to comment
Share on other sites

startvægten til ER bliver 125kg

Hmmm, jeg burde starte på 127,5 så :innocent:

forresten så havde jeg sendt Johannes en gmail invite til hans far så johannes kunne få en mailadr. og registrere sig på mol.

idag kom han så "nu har jeg printet den email ud du sendte mig - hvad skal jeg føre med den?"

:laugh::laugh::laugh:

Laff :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

1x2x90kg

5x2x100kg

kæmpe fremgang :4thumbup:

den sidste var tung men der fik jeg heller ikke mit opspænd til at fungerer ordentligt

Hatfield squat

3x3x100kg

rimelig tunge :innocent:

især sidste sæt blev en fighter da jeg fik stangen lagt for højt. men det gik ok. hjalp Johannes ned trøjen og bagefter med dødløft tricoen så jeg nåede ikke så meget. min opvarmning til squat tager også så ufattelig lang tid men hvis jeg ikke er ordentligt varm får jeg ondt i hoften. skal have købt en hoftekogere :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress

1x2x90kg

5x2x100kg

kæmpe fremgang :4thumbup:

den sidste var tung men der fik jeg heller ikke mit opspænd til at fungerer ordentligt

Hatfield squat

3x3x100kg

rimelig tunge :innocent:

især sidste sæt blev en fighter da jeg fik stangen lagt for højt. men det gik ok. hjalp Johannes ned trøjen og bagefter med dødløft tricoen så jeg nåede ikke så meget. min opvarmning til squat tager også så ufattelig lang tid men hvis jeg ikke er ordentligt varm får jeg ondt i hoften. skal have købt en hoftekogere :smile:

Kunne det ikek også være en hentydning til at du skulle squatte smallere og strække mere ud? Hvis ikke det bliver bedre, ville jeg da ihf overveje det :smile:

Link to comment
Share on other sites

yiii, men så taber jeg jo på min fedhed :unhappy:

fedhed betyder sku da ingen ting. det er kg løftet der tæller i vores duel :devil:

Kunne det ikek også være en hentydning til at du skulle squatte smallere og strække mere ud? Hvis ikke det bliver bedre, ville jeg da ihf overveje det :smile:

jeg har ændret min squat stil en hel del. jeg står meget smallere end jeg gjorde før :smile:

jeg føler virkelig det har hjulpet. jeg kommer meget lettere under og op igen.

jeg strækker ud efter hver træning og det ville jeg ikke undvære. jeg er også ved at være rimelig smidig. jeg tror simpelthen at grunden til at jeg får lidt smerter under opvarmingen er at jeg, efter jeg er begyndt at stå smallere, dykker meget hurtigere ned. det skal hoften nok også lige vende sig til.

jeg køre også hoften igennem med nogle af disse

især den med at squatte under stangen er virkelig god. kører det som regel under squat opvarmningen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share