Program til stepbænk ..


burning
 Share

Recommended Posts

Hej..

Har for flere måneder siden købt en step-bænk, og har siden googlet efter et program til at bruge den (synes det er lidt kedeligt/formålsløst bare at vade op og ned af den)..

Er der nogen der kender programmer/øvelser til den ville jeg blive enormt glad :bigsmile:

Hilsen burning (ny bruger)

Link to comment
Share on other sites

Selv hej,

En stepbænk er nyttig til kredsløbstræning, men det ved du sikkert. Jeg foretrækker at deltage på stephold i det lokale center - eller undervise selv, det er en god træningsform. Men hvis du stadig vil gøre det selv, kan du undersøge siden http://www.turnstep.com/, der er fokus på korreografi og den er meget pædagogisk, men nogle nyttige high impact trin du ville kunne bruge. Håber, at det var et svar, du kunne bruge.

Venlig hilsen

Lena

Link to comment
Share on other sites

Hej lena,

tak for din interesse - har kikket lidt på den side du foreslår.. syns den er lidt svær at finde rundt i.. men nu er mit engelske heller ikke på toppen (ligesom min kondition) :blush:

Jeg leder mere efter video eller noget i den stil ..

Er lidt svært at forstå en tekstforklaring, når man ikke kender alle udtrykkene. Grunden til at jeg ikke går til steptræning i motionscenter er, at jeg bor langt ude på bøhlandet, så der er altså ret langt til det nærmeste :unhappy:

Hilsen burning

Link to comment
Share on other sites

Lorte muskel: Hvis der var nogle stephold i nærheden, ville jeg da straks tage en prøvetime :smile:

789: Med hensyn til at gå en tur, giver det jo bare ikke så meget - desuden er det langt nemmere når vejret er godt :wink:

Lena, Efter at have nærkikket på siden har jeg fundet steppene du omtaler - de er kanon :4thumbup: Lige det jeg ledte efter. Hvis andre heller ikke lige kan finde dem er den direkte adresse http://turnstep.com/Moves/ Jeg siger tusind tak til Lena.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share