Løs hud...


Freden
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg ville bare spørge om der er nogle som har haft problemer med løst hud?? Jeg er selv ved at få det, og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er andre som har prøvet det, og hvad man evt kan gøre for at bekæmpe det...

På forhånd tak...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har før tabt mig 15 kg på 3 måneder og havde igen løs ud!

Jeg er næsten 100% sikker på at unge mennesker som jo har "spændstig" hud ikke oplever løs hud..... medmindre vi snakker 150 cm høj og 150 kg!

Løs hud sker oftere hos middelanldrende mennesker som taber sig mange kg!

Link to comment
Share on other sites

Det er et emne jeg har sat mig godt ind i - jeg kommer helt sikkert til at opleve problemet, derfor har jeg talt med mere end en læge på Rigshospitalet om det. Som jeg har forstået det burde ikke blive noget stort problem med de, undskyld mig "få" killo du smider. Appelsinhud kan du godt komme til at opleve men det er så det. Løs hud kan jo også strammes op af andet end fedt væv...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo også prøvet at tabe mig en del kg. Og jeg ikke haft problemer med at huden ikke fulgte med. Jeg tror ikke hastigheden for vægttabet har nogen betydning. Jeg tror kun det drejer sig om, hvor "stor" man var før vægttabet. Så klø nu bare på Freden

Link to comment
Share on other sites

Nej lægen sammenligende ikke med graviditet. Kender dog en kvinde der to 30 kg på under en graviditet. Hun siger hun har løst maveskin - men "ikke mere end der gør noget" hvad det så skal dække over, men det er noget med at der en ca 4-5 cm i overskud, det gik fremd i 3-4 måneder og så forblev det sådan. Hvis- når - jeg når mit mål regner jeg med at skulle havet fjerne op imod 15 cm - men så taler vi også om 75-90 kg vægtab.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jamen det er da glimremnde -------

hej- fint at den løse hud retter sig op når man er UNG ---

men

hvad med dem der måske ikek høre til den kategori -- kunen være interesant at vide lidt om ------- slås lidt med problemet

er 60 --- og har nu fået lagt de 13 kg. jeg lagde på under 2 års tvungen pause ( nyrestareret bugskjold) og er nu tilbage i træning styrke og BB..

men huden har fået ide om ikek at gide at følgen med resten - GGGRR

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share