Forstrækning i maven ?


Bayliss
 Share

Recommended Posts

Hej !

I fredags til fodboldtræning i hallen, havde vi besøg af en boksetræner, der stod for det fysiske i 45-50 min.

Det var dejligt at blive "tævet" igennem, og bagefter kunne man ihvertfald mærke at man levede :4thumbup:

Vi lavede en masse løb, skyggeboksning, mave-arm-og rygbøjninger.. Jeg tror ca. vi lavede en milliard... Ej, det føltes ihvertfald sådan.. Lørdag var jeg meget øm i hele kroppen, og søndag var det blevet lidt bedre.. I dag har jeg så kun ondt et sted.. Og det er i mavemusklerne.. Jeg ved det ikke, men jeg tror jeg har fået en forstrækning i maven.. Smerten er placeret fra lige over navlen, til lige mellem mine nipples. :w00t:

Er det en forstrækning, eller lyder det som noget andet ?? Og hvad kan jeg gøre hvis det er en forstrækning ??

Bayliss

Link to comment
Share on other sites

Tror det er ganske almindelige DOMS. Mavemusklen (m. rectus abdominis) er ikke et oplagt emne mht. til fibersprængninger. Desuden ville du ikke være i tvivl i det tidspunkt du får en fibersprængning. Vent du til i overmorgen - så skulle maven være klar til en gang boksetræning igen :smile:

Puhaaa, jeg gruer allerede for det :smile:

Men tak for svaret.. Jeg tror du har helt ret...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share