Hvordan kan jeg se sådan ud


BBRulez
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er billedet der snyder, men hans vinger ser meget klejne ud på det første billede i forhold til resten af kroppen...? Jeg vil mene at du kan finde betydeligt "pænere" forbilleder :smile:

ser heller ik ud som om han prøver at flexe sine vinger

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over 6 kg om året over 5 år ?! nej jeg tror det er en myte at man bare skal træne længe og hårdt nok... der skal andre midler i brug til sådanne mål.

Nu skal vi huske på at BBrulez kun er 14-15 år så en del af sin masse vil han få serveret naturligt pga. at han vokser. Man oplever jo mange gange vækstspurter i den alder, hvor man pludselig vokser 5-10 cm på kort tid eller tager 5-10 kilo på på meget kort tid. Hvis han så oveni dette følger godt med herinde, træner og spiser fornuftigt kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle kunne nå sine mål.

Det kræver selvfølgelig en del disciplin og spørgsmålet er om det er træning man prioriterer højest når man snart skal begynde i gymnasiet? Jeg tror hurtigt man bliver "miljøskadet" og så står den på druk og hor i stedet for træning 4-5 gange om ugen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er jeg en nar hvis jeg siger at han på billede nummer 2. ikke ser "jeg er dælne huleme på krudt" stuur ud?? Han er stor og leeed. Men ikke i nærheden af Pro billeder af bb'ere. Og det med hans nakke, der står han sqda også og flexer den - den er lee ja, men ikke leee'ere end så mange SL'eres DL trapz :devil:

Jeg kan (ukrudtet skal det siges :smile: ) da sige at jeg selv vel ca. har gainet ca. 15 kg. maaa på de 3½ år jeg har trænet med en indstilling til kost og træning som jeg selv vil betegne som ret seriøs - så alt imellem 15 og 25 kg. på 5 år er mit bud hvis man har generne og seriøsiteten på plads - ellers så glem det!

Link to comment
Share on other sites

men det er tragikomisk at en dobbeltmoralsk kråådtdreng fortæller hvad der kan lade sig gøre og ikke gøre clean... det er simpelthen for morsomt

Nu kan jeg så på ingen måde se hvad der skulle være galt i at en der eventuelt krudtede den, kan fortælle sin mening om hvad der evt kan lade sig gøre clean.. Han har vel et ligeså godt udgangspunkt som en der ikke krudter den, for at mene hvad der kan lade sig gøre clean, såfremt han ikke har krudtet den fra dag 1 :wink:

Just my 5 cent..

Lunau --> Gider ikke spilde tid på at høre dine meninger om mig, det er fair nok at du mener hvad du gør.. Men du behøves da vitterligt ikke ødeligge "mandens" :superman: tråd med dine meninger om mig, hvis du har noget du vil sige til mig, så er du velkommen til at smide mig en PM...

Og til sidst så er Lungbrush da bestemt ikke den eneste der har gainet 15 kg maa på 3½ år clean.. Når man tager i betragtning drengen er så ung som han er, så hvis han begyndte at give den max gas, og havde de rigtige gener, som tidligere sagt, så tror jeg godt han kan komme op på 100 kg, indenfor 5 år.. Og NEJ cføli ikke ren maaa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Oki: Flere undersøgelser har vist, at det ca. er muligt at gaine 4-6 kilo muskelmasse på et år.

5 år x 6 kilo muskler = 30

Lad os så sige hans krop samtidig vokser, knogler, osv. og måske en smule fedt.

Så er 100 kilo NEMT opnået.

Snakker vi på krudt. Kan det selvfølgelig lade sig gører nemt, måske med +400 mg, test prop, over 1 år. Kommer an på mandens gener.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener helt sikkert også det kan lade sig gøre, men det kræver en STOR indsats. Jeg er selv gået fra 55 til 95kg på ca 5 år, uden at min bf% er way off. (læs kan se abs, bf% ca 12).

edit: 100% clean hvis nogen skulle være i tvivl.

Edited by Jones
Link to comment
Share on other sites

Pumber -> Styr lige dit sprog hva', og læs evt tråden helt inden du kommer med den slags udbrud.

Udgangspunktet her var at en 15-årig gut på nu 66kg ønsker at ligne en pro-wrestler der vejer et godt stykke over 100kg, og udgangspunktet var "et par år" - ikke fem.

Du må meget gerne linke til alle de undersøgelser der viser at man kan gaine 4-6kg muskelmasse uden tydelige mængder fedt pr år? Jeg har kun nogle få steder hørt udtalelser fra kloge hoveder om op til 8-10kg på et år uden at have set direkte undersøgelser der viser dette, og selvfølgelig kan man ikke ud fra én undersøgelse der viser 4-6kg på et år udvide dette til at være HVERT ÅR over en årrække.

Når det så er sagt er der da nogle stykker herinde fra der er beviser på at man i hvert fald kan gaine betragteligt på 4-5 år, såfremt udgangspunktet er relativt lavt. En person der som udgangspunkt vejer 85kg vil nok have noget sværere ved at tage eksempelvis 20kg muskelmasse på i forhold til en person på 65kg og samme højde. Alt sammen et spørgsmål om hvor langt man er fra sit genetiske potentiale.

At kalde det NEMT at gaine 34kg hovedsageligt muskelmasse på 5 år er ærligt talt tåbeligt - alene det at det rent faktisk tager 5 år relativt seriøs træning og kost burde betyde at det IKKE er nemt.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil give maxp ret.

det er muligt, men når man ser på hvilket "livsstadie" han er i så er der sgu mange fristelser! druk, piger , fester ect...

og dette sker hver evig eneste weekend(eller snarer torsdag, fredag og lørdag). bare fem øl/genstande er temmelig ødelæggende for ens kondi - husker desværre alt for vel hvor hårde mandage jeg havde da jeg gik på idrætsefterskole, hvor jeg om mandagen både havde løb(6km), fodbold(2timer) og gym(2*2timer) fordi man havde hygget sig lidt med vennerne i weekend. da jeg opdagede kontrasten til når jeg ikke drak i weekenderne drak jeg ikke. men forskellen lå helt basalt i at jeg var tvunget det er han ikke og det kræver en jernvilje i den alder at kunne modstå kvinders list og fester med vennerne. med den drikkekultur vi har i dk (det land i verden hvor der bliver indtaget mest alkohol per indbygger) er det ikke altid nemt set i forhold til ovenstående...

ps god weekend :beerchug::laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg vil give maxp ret.

det er muligt, men når man ser på hvilket "livsstadie" han er i så er der sgu mange fristelser! druk, piger , fester ect...

og dette sker hver evig eneste weekend(eller snarer torsdag, fredag og lørdag). bare fem øl/genstande er temmelig ødelæggende for ens kondi - husker desværre alt for vel hvor hårde mandage jeg havde da jeg gik på idrætsefterskole, hvor jeg om mandagen både havde løb(6km), fodbold(2timer) og gym(2*2timer) fordi man havde hygget sig lidt med vennerne i weekend. da jeg opdagede kontrasten til når jeg ikke drak i weekenderne drak jeg ikke. men forskellen lå helt basalt i at jeg var tvunget det er han ikke og det kræver en jernvilje i den alder at kunne modstå kvinders list og fester med vennerne. med den drikkekultur vi har i dk (det land i verden hvor der bliver indtaget mest alkohol per indbygger) er det ikke altid nemt set i forhold til ovenstående...

ps god weekend :beerchug::laugh:

Jeg drikker faktisk næsten aldrig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

NO WAY.. ikke på 2 år og ikke engang på 5 år.. efter min mening selvf.

MÅSKE hvis du er på krudt, men ellers ikke aldrig nogensinde nej, ligemeget hvor perfekt du lever og træner. Har set mange på krudt der ikke er i nærheden af Mr. Goldberg.

Link to comment
Share on other sites

Sandsynligheden for at Goldberg anvender eller har anvendt steroider er efter min vurdering overvældende stor. Wrestling er ikke underlagt dopingtest og med de penge der er i wrestling så skulle det ikke undre mig om udøverne også brugte penge på den slags. Goldberg har også en baggrund i amerikansk forbold hvor de samme problemstilling har eksisteret og måske stadig gør endnu.

Det er da bestemt en led fysik han præsterer. Jeg tror ikke det er umuligt uden steroider men omvendt kan jeg kun mindes at have set en person med nogenlunde samme fysik og højde og hvor man måske kunne formode at den person var clean. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo lige det - gik selv fra ca. 80 til 108 på de første 1½ år jeg trænede - med fuld powergain hele vejen igennem - og det var ikke specielt flatterende tilsidst :wink: Så vi snakker altså lean maaa og ikke med - 3 ltr. Mathilde om dagen og alt mad indenfor en radius af 1 m. skal ned i sækken - kur

Iøvrigt vil jeg da gerne tilføje at min træning kunne være endnu mere seriøs og min kost kunne også. Men min naturlige dovenhed, samt det at jeg også har en datter, job og kæreste sætter også sine begrænsninger på kostbudget, træningstidspunkter osv. - det er også parametre man skal tage med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min nakke er da godt på vej syntes jeg :w00t:

Er det din nakkemuskler, eller er det fordi du skyder skulderbladende op? Fordi jeg kan få min nakke til at se ud på samme måde, men det er ikke fordi jeg er veltrænet :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Er det din nakkemuskler, eller er det fordi du skyder skulderbladende op? Fordi jeg kan få min nakke til at se ud på samme måde, men det er ikke fordi jeg er veltrænet :innocent:

Jeg skyder ik skulderbladende særlig meget op på det der billede. tror faktisk ik engang jeg overhovedet skyder dem op

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share