Dato: 6. maj 2014 Vægt: 94,5 kg. Heraf muskelmasse: 35,4 kg og fedtmasse: 19,7 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dato: 7. maj 2014 Vægt: 94,7 kg. Heraf muskelmasse: 35,5 kg og fedtmasse: 19,7 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dagens træning år 2014, 2. cyklus, 5. 'uge', 'dag' 2 Inclined BP: [email protected] kg, [email protected] kg. [Sidste cyklus max: 47½ kg., PR 55 kg (13. april 04)] Dødløft: [email protected], [email protected] kg. [PR 125 13/4-03] Stadig tung, - men jeg tror jeg gør den rigtigt. Omend den måske er for tung? Jeg har en idé om at jeg gør den rigtig, men ikke helt perfekt. Military: [email protected] kg, [email protected] kg [sidste cyklus max: 30 kg., PR 30 kg (13. april 04)]. Tung, men ikke slemt. Og det er tangering af PR, - så det er ret nice Assisted pullups: [email protected], [email protected] PR [sidste cyklus max: bw-50 kg]. PR igen - men også meget meget tung. Triceps pushdown: [email protected], 6,[email protected] kg. [sidste cyklus max: 27½ kg. PR 35 kg (19. april 06)]. Hmm, - den kom jo så ikke helt. Preacher: [email protected] kg, [email protected]½ kg. [sidste cyklus max: 20½ kg]. Da det er en ny øvelse, - ja så er det en PR, og der er, tror jeg, plads til mere. Træk til bryst: [email protected] kg, [email protected]½ kg. PR [sidste cyklus max: 55 kg. PR 60 kg (13. marts 03)]. Yeah - endnu en PR. Den var som forventet tung. Og jeg måtte snyde lidt og få sat en 2½ kg skive i, så jeg kunne få en 'lille' PR. Leg curl: 8x40, [email protected] kg. [sidste cyklus max: 65 kg]. Selv med 65 kg er den faktisk ikke alt for pæn, - i hvert fald ikke i dag. :4whistling: Planken: Den fik jeg ikke lige lavet. Decl. situps: Omkring 6 stykker. Jeg får den nu udført ved level 3. De er nok ikke super pæne og jeg er stadig ikke op på 8 pr. sæt, - men det går godt Total Abdominal: 8x40, [email protected] kg. PR [sidste cyklus max vidst nok: 60 kg]. Calf extension i smith stativ: [email protected], [email protected] Alt i alt: PR'ene er på vej ind. Nice! Men også nogle tunge og ufuldstændige løft. Så det giver 3 bananer i dag. Dato: 8. maj 2014 Vægt: 94,7 kg. Heraf muskelmasse: 35,5 kg og fedtmasse: 19,6 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dato: 9. maj 2014 Vægt: 93,5 kg. Heraf muskelmasse: 35,2 kg og fedtmasse: 19,1 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dagens træning år 2014, 2. cyklus, 5. 'uge', 'dag' 3 Squat: [email protected] kg, [email protected] kg. Stadig hård - og måske også for tung. Jeg føler dog at det går bedre og bedre, - på trods af flere kilo. Close Grip Bench Press: [email protected] kg, [email protected] kg. [sidste cyklus max: 47½ kg , PR 55 kg (13. april 04)]. God fart, godt overskud. Roing (i maskine): [email protected] kg, [email protected] kg. [sidste cyklus max: 75 kg]. Tung, - men også en tangering af en PR. Jeg er ikke helt sikker på at jeg får 80 kg næste gang, men jeg prøver. Triceps pushdown (lige stang): 8x20, [email protected] kg. [sidste cyklus max: 27½ kg , PR 35 kg (19. april 04)]. Så er den der næsten - håber jeg. Flyes: [email protected], [email protected], [email protected] [sidste cyklus max: 14 kg - Men vidst udført forkert]. Denne gang udført rigtigt. Leg curl: [email protected] kg, [email protected] kg [sidste cyklus max: 65 , PR 55 kg (13. april 04)]. Intet overskud - ikke pæn. Men dog o.k. tror jeg. Planken: 45s, 35s Det er stadig en megahård øvelse! Back extension: [email protected], [email protected]+10 kg. Decl. situps: 8+6. D56A, lvl 3. Den er hård, men jeg tror den er god. Total Abdominal: [email protected], [email protected]½ kg. [sidste cyklus max måske: 60 kg]. Den begynder at være hård og ikke helt pæn i udførelsen. Men jeg mener nu stadig sagtens den er accepteret. Calfextension i Smith-stativ: [email protected], [email protected] kg. Alt i alt: