Det gik meget godt med vægten, - men det varede ikke længe Dato: 9. juni 2014. Vægt: 91,4 kg. Heraf muskelmasse: 34,7 kg og fedtmasse: 18,0 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dagens træning år 2014, 3. cyklus, 3. runde c. Sent - alt for sent! Squat: [email protected], [email protected] kg. [PR 100 4/4-03 (måske dyb nok)]. Stadig meget tung Close Grip Bænkpres: [email protected] kg, [email protected]½ kg. [C1: 47½ kg , C2: 50 kg, PR 55 kg (13. april 03)]. Gik godt Roing (i maskine): [email protected], [email protected] kg. [C1: 75 kg , C2: 75 kg]. Gik godt, nemmere end forventet Træk til bryst: [email protected] kg, [email protected]½ kg [C1: 55 kg , C2 (pr): 62½ kg]. Gik godt, nemmere end forventet. Tangering af PR! Triceps pushdown: [email protected], [email protected] kg. [C1: 27½ kg. C2: 30 kg PR 35 kg (19. april 06)]. Jeg fik dem. Cable Rows: [email protected] kg, [email protected] kg. Meget tung Flyes: [email protected] kg, [email protected] kg [C2: 10 kg]. Gik godt Back Ext: [email protected], [email protected]+10 Gik godt Decl. situps: [email protected] [C2: 8+8]. Gik godt Pga. tid (kl. var over 23) ingen total abdominal og ingen lægøvelse. Alt i alt: Dato: 10. juni 2014. Vægt: 91,5 kg. Heraf muskelmasse: 34,7 kg og fedtmasse: 18,2 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dato: 11. juni 2014. Vægt:Ukendt. Skulle have trænet - men det blev så først torsdag. Dato: 12. juni 2014. Vægt: 91,7 kg. Heraf muskelmasse: 34,7 kg og fedtmasse: 18,3 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt) Dagens træning år 2014, 3. cyklus, 4. runde a. Squat: [email protected], [email protected] kg. [PR 100 4/4-03 (måske dyb nok)]. Stadig mega tung. Men jeg tog den uden støtteben i dag (fordi der ikke var plads ellers) - og det gik sådan rimelig o.k. De sidste reps i sidste sæt var ikke pæne, - men tror det gik ret o.k. Bænkpres: [email protected] kg, [email protected]½ kg. [C1: 55 kg., C2: 57½ kg, PR 60 kg (4. april 03)]. Tung, men ikke slemt. Uden spotter og uden frygt :-) Dødløft: [email protected], [email protected] kg. [PR 125 13/4-03]. Tung, virkelig tung. Men det gik. Igen var nogle reps nok ikke sådan super pæne. Træk til bryst (Bred fatning, måge grebet, godt tilbagelænet (Omvendt BP)): [email protected], 2x8x62½ kg. [C1: 60 kg, C2: 62½ kg]. Megatung, men jeg fik dem alle Facepulls [email protected] kg [ny øvelse]. Gik godt - tror jeg. Stadig ny øvelse. Assisted Dips [email protected], [email protected]: [C1: -55 kg, C2: -35 kg]. Den var tung, men jeg tror der er mere at komme efter. Prøver med -30 næste gang. Alt DB Curls: [email protected], [email protected] kg. [C1: 12 kg., C2: 14 kg, PR 16 kg (13. april 04)]. Rigtig tung, - men jeg fik dem. Ikke så meget pump som tidligere, men tung! Declined situps: [email protected] Den kører rigtig godt - når ikke lige jeg har kørt planken inden. Og det havde jeg ikke i dag. De var ved at lægge gulv i træningscenteret - så ingen total abdominal til mig. Calf extension i smith stativ: [email protected], [email protected] [C2: 120½ kg]. Tung, men det gik fint. Tung, - men o.k. og PR! Alt i alt: