Det hele det sejler lidt lige nu. Jeg tror nok jeg har det sådan lidt "stop verden, jeg vil gerne af". Jeg spiser stadig efter IF, - men ikke så meget andet. Jeg har endda tilladt mig selv flødebolle et par gange 
Jeg får trænet. Jeg får passet mit arbejde - og alt andet er kaos. Eller sådan føles det i hvert fald.
Det blev også bekræftet af at tandlægen ringede og spurgte om hvor jeg blev af. Ja ja. Vi må da håbe det bliver bedre i morgen. Jeg fik trænet med nogle af mine elever i fredags. Det var sjovt, - men de var konsekvent stærkere end mig. Hmm.

Dagens træning 
Squat: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] kg.
Dødløft: [email protected] kg, [email protected], [email protected] kg. Og så fik drengene puttet for meget vægt på stangen - så gammelfar stod over.
Bænkpres: [email protected], [email protected], [email protected], 8,8,8,8,7,[email protected],5 kg. (PR) Jeg fik 8'eren i 5. sæt med bare en smule hjælp. Men det tæller jo ikke helt.
      
Dato: 18. Marts 2017
Vægt: 91,9 kg.   Heraf muskelmasse: 34,6 kg og fedtmasse: 18,7 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt)
Aftenvægt og målvægt....  
Jeg fik ikke trænet - men fik lappet mit udstødningsrør (altså jeg fik en til at gøre det, jeg er desværre ikke så praktisk). Dato: 19. Marts 2017
Vægt: 92,2 kg.   Heraf muskelmasse: 34,7 kg og fedtmasse: 18,9 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt)
Aftenvægt og målvægt....  

Dagens træning 
Low row: [email protected], [email protected] kg.
Pullups: [email protected] kg, [email protected] kg. Det er det der står i mine noter. Det lyder lidt underligt.
Leg curl - siddende: [email protected]/30 kg, [email protected]/35 kg, [email protected]/30 kg.
Fys-øvelse bagud: 3x8 @ grøn elastik - dobbelt. 
Fys-øvelse ind: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Fys-øvelse ud: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Udstræk.
Preacher curl: 4, 8,8,8,8,8,[email protected] kg.
Pump på preacher - og pullup.
   
  Dato: 20. Marts 2017
Vægt: 92,4 kg.   Heraf muskelmasse: 34,7 kg og fedtmasse: 18,9 kg. (I følge min uden tvivl ganske upræcise impedans-vægt)
Aftenvægt og målvægt....   Træning 
cgBP: [email protected], 7,7,5,7,7,[email protected] kg. Jeg fik ikke 8 @ 60 det ville ellers have været en PR.
Meget meget minimal træning - og det gik ikke så godt med close grip BP synes jeg. Og det var eneste øvelse jeg nåede. Hmm.
  Dato: 21. Marts 2017
Vægt - ingen notering i dag. Dagens træning 
Dødløft: [email protected], [email protected], [email protected] kg. Den er tung og ikke 100% strict, men jeg tror faktisk det ser hæderligt ud.
Dips: [email protected] kg, [email protected] kg. Hårdt på sidste sæt - og ikke kun sidste rep!
Omvendt BP: [email protected]½ kg, [email protected]½ kg. Hjælpeøvelserne begynder at være rigtigt tunge også.
Upper back: [email protected]½ kg, [email protected]½ kg. Også hård! Men næste gang er (forsøg på) 55 kg.
Leg curl - siddende: [email protected], [email protected] kg. Tung. Næste gang (forsøg på) 70 kg.
Fys-øvelse bagud: 3x8 @ grøn elastik - dobbelt. 
Fys-øvelse ind: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Fys-øvelse ud: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Udstræk.
Alt DB Curls: [email protected] kg. Nice. Næste gang forsøg på [email protected] kg. Dem får jeg næppe alle af, - men tror det er nu jeg skal øge.
Sit ups: 8,8,6 @ bw
Total abd: [email protected] kg.     

Dato: 22. Marts 2017
Måske har jeg registreret vægten, men har ikke lige info her. Måske er det gået tabt (eller glemt at måle). Dagens træning 
Squat: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] kg. +'et var med hjælp fra spotter (ikke aftalt, men det var nu nice nok!). Ikke så meget som jeg havde håbet, men tjaeh. Sådan er det nok.
iBP: [email protected] kg, [email protected], [email protected]½, 3,5,3,5,5,[email protected]½ kg. Skrammel! Men der var ikke rigtigt til mere. I hvert fald ikke i hovedet. Øv.
Et bens squat i leg-press: 8/[email protected] kg, 8/[email protected] kg, 8/[email protected] kg, 7/[email protected] kg. Fleste reps på højre ben (det der har haft brækket ankel!)
Et bens siddende læg-pres: [email protected]/30 kg. Tung. Her er det dårlige ben (brækket ankel) bagefter.
Fys-øvelse bagud: 3x8 @ grøn elastik - dobbelt. 
Fys-øvelse ind: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Fys-øvelse ud: 3x8 @ grøn elastik - enkelt.
Udstræk.
Triceps pushdown: [email protected]½ kg. Hmm. Glemte vidst biceps curls og mave.   
  Dato: 23. Marts 2017
Ingen vægt noteret. Forhåbentligt når jeg at få trænet lidt i Nordland i dag. Så kommer der en del dage uden træning. Fredag, lørdag, søndag og formodentligt også onsdag og torsdag i næste uge tror jeg bliver træningsfri. Så det ville være rart at give den gas i dag og på mandag.