Stadig ballade med vægten.

Træning mandag 24. april   Pullups: [email protected] kg, [email protected] kg.
Ro (maskine): [email protected] kg, [email protected] kg. Næste gang forsøg på 70 kg.
Leg curls: [email protected]/30 kg., [email protected]/35 kg. Partiel ROM på de sidste.
Fys - træk op: [email protected] 
Fys - træk ind: [email protected] 
Fys - træk ud: [email protected] 
Udstrækning
Total abd: [email protected]½ kg. Vidst nok PR!
Alt DB: [email protected], [email protected] kg.
Decl situps: 8,8,[email protected]

 4 bananer.
  Træning tirsdag 25. april   Squat: [email protected] kg, [email protected] kg, [email protected] kg
CGBP: [email protected], [email protected], [email protected]½  kg. Næste gang en blå skive :) (altså bortset fra at FW's er sorte).
Læg i leg strakt: [email protected]/70 kg., [email protected]/80 kg, [email protected]/90 kg, [email protected]/100 kg (begrænset ROM), [email protected]/90 kg. De 60/100 var med væsentligt begrænset ROM, de sidste 50/90 var næsten o.k.
Læg i leg bøjet: [email protected]/50 kg., [email protected]/60 kg. De 30/60 var med begrænset ROM, det så ud til at blive bedre og bedre med sættene .
Military: [email protected], [email protected] kg. Hårdt!
Fys - træk op: [email protected] 
Fys - træk ind: [email protected] 
Fys - træk ud: [email protected] 
Udstrækning
Triceps pushdown: [email protected] kg.

 3 bananer.

Ingen træning onsdag 26. april. Træning torsdag 27. april   iBP: [email protected], [email protected], [email protected] kg.
Dødløft: [email protected], [email protected] kg.
Træk til bryst. Bred: [email protected], [email protected], [email protected] kg. Ryggen drillede lidt. Noget muskel i klemme eller hold i ryggen eller jeg ved ikke helt. Det hjalp at røre den lidt.
Træk til bryst. Smal: [email protected] kg. Som ovenfor.
Rotary bøjet: [email protected]½/40, [email protected]/42½. Ikke helt perfekt udførsel på de sidste, men o.k. tror jeg.
Rotary strakt: [email protected]/45, [email protected]½/47½, [email protected]½/47½, [email protected]/50.
Fys - træk op: [email protected] 
Fys - træk ind: [email protected] 
Fys - træk ud: [email protected] 
Udstrækning

 3 bananer. Træning fredag 28. april   Træk til bryst: [email protected], [email protected] kg. Næste gang (forsøg på) 65 kg.
Upper back: [email protected], [email protected] kg. Næste gang (forsøg på) 55 kg - eller måske 52½ kg.
Prone leg: [email protected] kg. Den gjorde intet godt for ryggen - tværimod. Så det blev stoppet!
Siddende leg-curl: [email protected]/30, [email protected]/35, [email protected]/35 kg. 
Preacher curl: [email protected], [email protected]½ kg. Næste gang 23 kg.
Fys - træk op: [email protected] 
Fys - træk ind: [email protected] 
Fys - træk ud: [email protected] 
Udstrækning

 3 bananer. Træning lørdag 29. april   Squat: [email protected], [email protected], [email protected] kg. 
BP: [email protected], [email protected], [email protected] kg, [email protected]½ kg. De 55 var en fejl.
Dødløft: [email protected] kg, [email protected] kg. 

 3 bananer.
  Træning søndag 30. april   Dips: [email protected], [email protected] kg
Omvendt BP: [email protected]½, [email protected]½ kg.
BOR: [email protected], [email protected] kg. 
Alt DB curl: [email protected] kg. 
Legcurl: [email protected]/35 kg, [email protected]/30.
Fys - træk op: [email protected] 
Fys - træk ind: [email protected] 
Fys - træk ud: [email protected] 
Udstrækning

 3 bananer.