Dato: 12. maj 2014 Vægt: 93,5 kg. Dagens træning år 2014, 2. cyklus, 6. 'uge', 'dag' 2 Inclined BP: [email protected] kg, [email protected]½ kg. [Sidste cyklus max: 47½ kg., PR 55 kg (13. april 04)]. Tung, - men stadig kørt uden bekymring over ikke at have en spotter. Men den går nok ikke meget længere... Dødløft: [email protected], [email protected] kg. [PR 125 13/4-03]. F*@cking tung. Men jeg fik dem. Hmm. Military: [email protected] kg, [email protected]½ kg PR [sidste cyklus max: 30 kg., PR 30 kg (13. april 04)]. Tung, men det gik. De sidste reps var godt nok lidt hårde, men det blev til en PR Assisted pullups: [email protected], [email protected] PR [sidste cyklus max: bw-50 kg]. PR igen - men også meget meget tung. Triceps pushdown: [email protected], [email protected] kg. [sidste cyklus max: 27½ kg. PR 35 kg (19. april 06)]. Så fik jeg den [email protected] kg Men i modsætning til de fleste andre øvelser når jeg næppe PR i denne cyklus. Preacher: [email protected] kg, [email protected] kg. PR [sidste cyklus max: 20½ kg]. Det gik da meget godt. Tror faktisk der er lidt mere at komme efter, - men næppe meget. Træk til bryst: [email protected] kg, 5,[email protected] kg. [sidste cyklus max: 55 kg. PR 60 kg (13. marts 03)]. Fail på PR-forsøg. Leg curl: Pause Planken: 45s, 35s PR Årh den er godt nok stadig hård. Decl. situps: Omkring 4-5 stykker. Det gik bedre sidste gang. Total Abdominal: 8x40, [email protected]½ kg. [sidste cyklus max vidst nok: 60 kg]. Andet udstyr end på Jens Baggesens vej. Tror det var derfor. Calf extension i smith stativ: [email protected], [email protected]½. PR Stadig tung, mega tung. Men det gik. Jeg fik trænet klokken 6 i morges - der skulle jeg jo ligge og sove! Nå, men bortset fra det så gik det jo godt. 5 x PR. Det er jo svært at være utilfreds med. Inclined gik ret godt, omend den begynder at presse. Triceps pushdown gik lige, omend der ikke var overskud. Nå ja, træk til bryst skuffede og min mave var også lidt færdig i dag. Alt i alt: I går fik jeg i øvrigt først trænet så jeg var færdig omkring kl. 18. Så at træne allerede kl. 6 til morgen er ikke super meget restitutionstid.