Loaded cup 2006


NANdro
 Share

Recommended Posts

Hey folkens ...

Nu er der jo kun 7 uger til Loaded cup løber af staben . Og i det sammenhæng bliver der lavet en lille forespørgsel, som vedrører publikum events .

Spørgsmålet går på, om det vil interessere publikum, at deltage i / se på en bænkpress battle, og en bicepscurls battle ?

Reglerne er endnu ikke helt fastsat, men det bliver nok noget i stil med, at man ska bænke max antal reps med halvdelen af sin egen kropsvægt . Og evt. køre max antal reps med en curlstang belasted med et hvis antal kilo .

Der vil sføli være præmier til vinderne .

Hva siger i folkens ? Er det noget der ku vække jeres interesse ?

Mvh NANdro på vejne af Loaded - Loaded Cup 2006

Edit. Der sku så ha været en poll med, men fik kludret idet, sorry folks :blush:

Edited by NANdro
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis der er bænk med kropsvægt vil jeg overveje at kigge forbi...fed ide. Men halv kropsvægt er alt alt for let...det bliver jo et maraton i stedet for noget med styrke.

Jeg er helt enig, i at der burde køres tungere, men der ska også tages hensyn til der ingen opvarmning er eller lign. Det er de færreste der ville ha godt af at løfte tungt / max reps uden opvarmning .

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig, i at der burde køres tungere, men der ska også tages hensyn til der ingen opvarmning er eller lign. Det er de færreste der ville ha godt af at løfte tungt / max reps uden opvarmning .

et par armbøjninger kan vel bruges som opvarmning?

vil os sige at det vil være langt mere underholdende hvis det er med kropsvægt i bænken for vil jo stadig være rimelig let for trænede personer...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Og så lige en update ...

1. der kommer med stor sansynlighed til at gå gratis busser fra Jylland, starter ved Bodyman i Ålborg - og tager turen via - Randers - Århus - Fredericia - Odense - Nyborg - til Ringsted, og går retur om aftenen igen...

2. Alle billetter giver gratis adgang til eftermiddagens seminar - såvel forbedømmelses billet og finale billet... dog max 900 personer ( som jo nok er urealistisk ) .

3. ved ikke om priserne er for dyre - men loaded cup er ment som en fond - skulle der give overskud på dagen - vil dette overskud være med til at give støtte til atleter kan komme til udlandet at stille op - inkl feks nu her til Europa mesterskaberne...

Loaded ligger kun navn til - og arbejde i det - så denne sport kan udvikle sig i den rigtige retning igen... Dog tjener jeg absolut intet på det! - dog dækker jeg tabet i så fald at det skulle komme til at være udfaldet...

4. folk vil så så mange smags prøver - t-shirt - og free bees som aldrig før... så - vil stadig mene at dette er en fair pris for dagen´- som de kommer til at opleve...

Billetter kan købes her : Billetter

Mvh Stellan / Team Loaded .

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gad jeg også godt se. Specielt hvor mange fra MOL der har tænkt sig at stille op. :smile:

Der vil ikke blive offentliggjort nogle deltagerliste, det strider mod athleternes anonymitet, går noget feks. galt under diet eller lign. ska de ha deres ret til at melde fra uden at andre ska bekymre sig om hvorfor han / hun ikke står på scenen på dagen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der vil ikke blive offentliggjort nogle deltagerliste, det strider mod athleternes anonymitet, går noget feks. galt under diet eller lign. ska de ha deres ret til at melde fra uden at andre ska bekymre sig om hvorfor han / hun ikke står på scenen på dagen :smile:

Det var nu heller ikke for at punke folk hvis de skulle melde fra eller andet. Bare almen interesse, og se om der var nogen herindefra man "kender" der stiller op. Vi kan jo også spørge således:

Er der nogen her fra MOL der stiller op, og som ikke har noget imod at sige det på forhånd? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der vil ikke blive offentliggjort nogle deltagerliste, det strider mod athleternes anonymitet, går noget feks. galt under diet eller lign. ska de ha deres ret til at melde fra uden at andre ska bekymre sig om hvorfor han / hun ikke står på scenen på dagen :smile:

Det var da en underlig begrundelse?? Ikke en jeg har hørt før :smile:

I Norge og Sverige kunne man da sidste år løbende op til deres Grand prix'er følge med i hvem der meldte sig på og hvem der måtte udgå eks. pga. skade... det samme gælder da stort set alle de grand prix'er jeg kan komme i tanker om.

Den praksis du snakker om har jeg kun hørt at ikke-IFBB forbund praktisere men dette for at beskytte evt. IFBB atleter som ønsker at stille til stævne under et andet forbund!

Normalt til store stævner offentliggøres listen da .. men det kunne jo selvfølgelig også tænkes at være et valg fra arrangørens side såfremt de eks. er bange for manglende salg af biletter hvis der ikke er så mange startende atleter eller blot at de ikke kan levere et topnavn hvis denne falder fra i sidste øjeblik!

Jeg personligt gad ikke købe biletter til et show når jeg ikke ved hvem der er med ej heller hvor mange atleter der er at se på i de klasser som har min interesse...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det var da en underlig begrundelse?? Ikke en jeg har hørt før :smile:

I Norge og Sverige kunne man da sidste år løbende op til deres Grand prix'er følge med i hvem der meldte sig på og hvem der måtte udgå eks. pga. skade... det samme gælder da stort set alle de grand prix'er jeg kan komme i tanker om.

Den praksis du snakker om har jeg kun hørt at ikke-IFBB forbund praktisere men dette for at beskytte evt. IFBB atleter som ønsker at stille til stævne under et andet forbund!

Normalt til store stævner offentliggøres listen da .. men det kunne jo selvfølgelig også tænkes at være et valg fra arrangørens side såfremt de eks. er bange for manglende salg af biletter hvis der ikke er så mange startende atleter eller blot at de ikke kan levere et topnavn hvis denne falder fra i sidste øjeblik!

Jeg personligt gad ikke købe biletter til et show når jeg ikke ved hvem der er med ej heller hvor mange atleter der er at se på i de klasser som har min interesse...

Der er pt. omkring 40 tilmeldte athleter, inkl. nogle europæiske topnavne .

Jeg er ikke i tvivl om at du også har kigget forbi LOADEDCUP`S hjemmeside, og læst forsiden der i den daværende skrivende stund havde 25 athleter tilmeldt .

Ka dog ikke følge dig i at du ikke vil møde op grundet manglende athlet info, støtter man op omkring dansk bb / fitness er det da underordnet hvor mange / hvem der stiller op, så er det da bare at vise flaget og tage det som en oplevelse . Men hver sin lyst og smag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share