Loaded cup 2006


NANdro
 Share

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er ALLE 186 billeder lagt op i galleriet (incl billeder af gun/bænk/dips battle, gæsteposering og mig der koger):

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...lbum=577&st=180

Billederne er komprimeret og resized til 876x584 fra original størrelsen 3504x2336. Er der nogen der ønsker enkelte af billederne i original størrelse og kvalitet, så må de lige sende en mail. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Sune stod super skarp, dog lidt lettere end til copenhagen grandprix.. Der kan man jo så gøre sig lidt tanker om hvorfor :wink: Nok mest fordi hans chance for et procard ligger til DM i år, hvor der er doping test.. Jeg syntes dog at hans frirutine var lidt kedelig, han er åbenbart helt pjattet med most mosculaer, og en eller anden sjov biecps pose, som der blev vist utallige gange, både i frirunden.. Og under posedowns...

Mht til lagermand, så syntes jeg faktisk ikke det var fair han fik den 3.plads, men fik den helt sikkert pga frirunden, som jo tæller godt i regnskabet.. Han var skam i fin form, men dog ikke specielt meget protan, hvilket måske også gjorde at han ikke så, så godt ud som til DM :smile: Hvor jeg syntes han bestemt viste en bedre form... Men det kan måske også være fordi de atleter han her stilte op imod til loaded, var en noget anden klasse end DM :smile:

Sune og DM ...Tror jeg ikke du ska regne med, han er banlyst på livsstid ! Ang. hans frirutine øver han sig simpelthen ikke, det er ren improvisering :4thumbup:

Mht Lagermand havde han lisså meget protan på som de andre, dog havde han ikke påført dreamtan, som så kom på efter forbedømmelserne . Og han bør få stor respekt for, med garanti at have været den eneste i hans klasse der var clean :smile:

Edited by NANdro
Link to comment
Share on other sites

Sune og DM ...Tror jeg ikke du ska regne med, han er banlyst på livsstid ! Ang. hans frirutine øver han sig simpelthen ikke, det er ren improvisering :4thumbup:

Mht Lagermand havde han lisså meget protan på som de andre, dog havde han ikke påført dreamtan, som så kom på efter forbedømmelserne . Og han bør få stor respekt for, med garanti at have været den eneste i hans klasse der var clean :smile:

Ok, jeg troede bare at hans sidste chance for at få et procard, lå i hvis han vandt DM.. Men anyway any frirutine, så syntes jeg det er usandsynligt kedeligt at se på, respekt, han er da ultra modbydelig, og det sidder godt på ham.. Men han burde da alligevel være interesseret i at lave et bare lidt anderledes show engang imellem :smile:

Yep det er da rigtigt, han fik først på efter forbedømmelserne.. Og det stod rimeligt tydeligt at han var den eneste cleane atlet i sin klasse, imponerende at han "tør" stille op mod dem, uden en egentlig chance for at gå hjem med en god placering..

Link to comment
Share on other sites

Sune og DM ...Tror jeg ikke du ska regne med, han er banlyst på livsstid ! Ang. hans frirutine øver han sig simpelthen ikke, det er ren improvisering :4thumbup:

Mht Lagermand havde han lisså meget protan på som de andre, dog havde han ikke påført dreamtan, som så kom på efter forbedømmelserne . Og han bør få stor respekt for, med garanti at have været den eneste i hans klasse der var clean :smile:

Nu spørger jeg måske om noget dumt men er ny indenfor det her - Hvorfor er Sune banlyst for altid?

Kunne da være fedt at se ham til DM ... tror han ville kunne trække lidt ekstra tilskuer til :w00t:

... ellers generelt :smile: var over at se showet og synes det hele var en god oplevelse lige bortset fra alle de skumle typer i store trøjer og bukser der var tilstede derovre!

Den mest skræmmende oplevelse var dog hende den kvindelige vinder i BB.... HOLD DA KÆFT hun havde en led og STOR bule i bukserne :crazy::crazy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Nu spørger jeg måske om noget dumt men er ny indenfor det her - Hvorfor er Sune banlyst for altid?

Kunne da være fedt at se ham til DM ... tror han ville kunne trække lidt ekstra tilskuer til :w00t:

Fordi han er blevet nappet for doping indtil flere gange :smile:

... ellers generelt :smile: var over at se showet og synes det hele var en god oplevelse lige bortset fra alle de skumle typer i store trøjer og bukser der var tilstede derovre!

Den mest skræmmende oplevelse var dog hende den kvindelige vinder i BB.... HOLD DA KÆFT hun havde en led og STOR bule i bukserne :crazy::crazy::crazy:

Ja de er temmelig virile nogle af de kvindfolk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:please: -ikke endnu en diskussion om hvordan man kan være 100.000% sikker på om nogen er clean...?

Nej nej det var såmænd heller ikke mit formål. Jeg ville bare gerne vide hvorfor at man mente at Lagerman var den eneste der var clean. Der var vel flere proklamerede clean atleter med eller husker jeg helt forkert?

Link to comment
Share on other sites

Okey :smile:

Efter hvad busted sagde til mig, så var der til over 30 reps, der var noget taktik i de 22 reps, og ham og hans ven vandt da også 7500 kr i Bænkpres, dips, og biceps konkurrencen :superman::devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Efter hvad busted sagde til mig, så var der til over 30 reps, der var noget taktik i de 22 reps, og ham og hans ven vandt da også 7500 kr i Bænkpres, dips, og biceps konkurrencen :superman::devil: :4thumbup:

Havde jeg vist det, så havde jeg også taget turen til Sjælland og løftet over evne, det er jo 2*SU :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share