Loaded cup 2006


NANdro
 Share

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg sidder og overvejer at købe mig en billet og kigge forbi :4thumbup:

Synes det ku' være super spændende :cheer:

Tænkte på om der evt er andre mol'ere fra KBH der har planer om at ta' til Ringsted?

Så ku' vi arrangere noget med noget fællestransport osv. :cool:

For ikke at lave for meget logspam kan I evt sende mig en pm :bigsmile:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Vi bli'r også en hel del fra Sydfyn... Krea', Skuu'et, TDC, Mass'kinen og Skovhuggeren ehar indtil videre billet til hele dagen.... :4flex. :superman:

Regner med at der er en del flere som skal med....

Så skal vi bare ha' bussen forbi Fuzion :banana3:

Link to comment
Share on other sites

haha du drømmer champ! Du ved godt hvem kongen af bagsæder er :superman:

Du har vel også brug for pladsen..? :laugh:

MOLere der kommer til Loaded (som tilskuere):

Anders_L_Holm

S.Kamp

CJ8000

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Tilføj jer endelig listen i et nyt post (har sikkert glemt en masse :blush: ), så vi kan holde øje med hvem der kommer.. :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Der er pt. omkring 40 tilmeldte athleter, inkl. nogle europæiske topnavne .

Jeg er ikke i tvivl om at du også har kigget forbi LOADEDCUP`S hjemmeside, og læst forsiden der i den daværende skrivende stund havde 25 athleter tilmeldt .

Jamen det lyder jo STORT ... fedt for LOADED at det bliver en succes!

Har set på hjemmesiden med de 25 atleter men sådan som du lage det ud så var der jo ikke sikkerhed om atleternes tilstedeværelsen idet diæten ikke altid gik som den skulle, derfor min skepsis :wink:

Ka dog ikke følge dig i at du ikke vil møde op grundet manglende athlet info, støtter man op omkring dansk bb / fitness er det da underordnet hvor mange / hvem der stiller op, så er det da bare at vise flaget og tage det som en oplevelse . Men hver sin lyst og smag :smile:

At du ikke kan følge mig skyldes måske at du ikke er på SU og dit overkud er utroligt begrænset. En tur til Sjælland t/r inkl. billet til show koster mig en måneds madbudget :dry:

Havde jeg ubegrænset midler så var vejen forbi konkurrencen sikret, men når jeg ikke ved om jeg kan garanteres en oplevelse med mange lækre bodyfitness tøzer hvor jeg kan samle noget erfaring, så er næste måneds mad ikke afskrevet endnu :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jamen det lyder jo STORT ... fedt for LOADED at det bliver en succes!

Har set på hjemmesiden med de 25 atleter men sådan som du lage det ud så var der jo ikke sikkerhed om atleternes tilstedeværelsen idet diæten ikke altid gik som den skulle, derfor min skepsis :wink:

At du ikke kan følge mig skyldes måske at du ikke er på SU og dit overkud er utroligt begrænset. En tur til Sjælland t/r inkl. billet til show koster mig en måneds madbudget :dry:

Havde jeg ubegrænset midler så var vejen forbi konkurrencen sikret, men når jeg ikke ved om jeg kan garanteres en oplevelse med mange lækre bodyfitness tøzer hvor jeg kan samle noget erfaring, så er næste måneds mad ikke afskrevet endnu :innocent:

Du kan komme og arbejde lidt for mig, jeg skal bruge en der gider vaske tøj og gøre lidt rent :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det kunne jo være, sidste år var der en løbende startliste, selvom sidste timelding endnu ikke var nået blev der skrevet foreløbige tilmeldte.

Okay. :smile: Fulgte ikke med sidste år, må jeg indrømme. :blush:

Kunne ellers også godt tænke mig at se en tilmeldingsliste...

Havde jeg ubegrænset midler så var vejen forbi konkurrencen sikret, men når jeg ikke ved om jeg kan garanteres en oplevelse med mange lækre bodyfitness tøzer hvor jeg kan samle noget erfaring, så er næste måneds mad ikke afskrevet endnu :innocent:

Åh pjat - det ville da være en kickass start på diæten. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
MOLere der kommer til Loaded (som tilskuere):

Anders_L_Holm

S.Kamp

CJ8000

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

KongKent

Muligvis Fitness-Iver

Tilføj jer endelig listen i et nyt post (har sikkert glemt en masse :blush: ), så vi kan holde øje med hvem der kommer.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan komme og arbejde lidt for mig, jeg skal bruge en der gider vaske tøj og gøre lidt rent :innocent:

Det gider jeg ikke så ellers tak :wink:

Åh pjat - det ville da være en kickass start på diæten. :superman:

Det kunne der være noget om men en hel måned uden almindelig mad er nok lidt voldsomt :wink:

En helt anden ting er at jeg lige har sagt ja tak til at tage med klubben til FIBO så tror overskudet bliver brugt dernede bl.a. på nye poseringsbukser til Kragen :wub::innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

En helt anden ting er at jeg lige har sagt ja tak til at tage med klubben til FIBO så tror overskudet bliver brugt dernede bl.a. på nye poseringsbukser til Kragen :wub::innocent:

Er det samme weekend?

Anders_L_Holm

S.Kamp

CJ8000

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Flexi

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Luciferace >> Udover at det er mest praktisk, så de ik skal skifte skiver hele tiden, så er det da også sjovest at se...

Det bare fordi du har en unaturlig evne til at reppe med lave vægte (din kropsvægt), at du brokker dig

Jeg kan godt se det praktiske i det, men synes ikke det er særligt venligt overfor publikum at kropsvægten tæller så meget. Så er det jo folk på +125kg der vinder...surt for resten af publikum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share