Loaded cup 2006


NANdro
 Share

Recommended Posts

Hvad har højden lige at gører med om en bodybuilder har en fed fysik? Mange af de bedste bodybuildere igennem tiderne som Flavio Baccianini, Mohammed Benaziza, Steve Brisbois og Danny Padilla har ikke været meget over 150 cm. Baccianini faktisk et par cm mindre.

Det var ikke højden som sådan jeg var ude efter. Det var bare det, at han "kun" vejede 70 kg. For det er jo ingen sag at virke massiv med 70 kg. hvis man kun måler 110 cm. Det er straks værre hvis man måler 186 cm. og skal få 70 kg til at virke seriøst. :laugh:

For gutten HAR jo en lee' fysik. Men hvorvidt 70 kg. er nok til at virke massiv er jo i reglen udelukkende et spørgsmål om hvor høj han er, og hvor langt musklerne skal strække sig fra den ene ende af knoglen til den anden. Er der ikke langt skal der færre kilo til førend det ser stort ud. Simpel fysik. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis nu man køber billet til "Finalen" har man så billet til hele dagen eller kun om aftenen? Ja kan godt være jeg spørger dumt?

Eller skal man købe BÅDE til forbedømmelser OG finale hvis man vil være der hele dagen??

Har lige fået to billetter nemmerlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gøre folk opmærksom på :

At køber man en finale billet, er det inkl. seminar med vores super pro kvindelig bb`er Helle Nielsen og Markus Ruhl . Så folk er velkomne på stedet lige efter forbedømmelserne er overstået :smile:

2. Alle billetter giver gratis adgang til eftermiddagens seminar - såvel forbedømmelses billet og finale billet... dog max 900 personer ( som jo nok er urealistisk ) .

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Kommer som tilskuer til Loaded Cup:

Anders_L_Holm

S.Kamp

CJ8000

Lillen :thumb_down:

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Flexi

Lagoon

Rall

SaintPauli

Rock'n Roll

SaintPauli

Er bange for økonomien ikke strækker til i denne omgang... :unhappy: lidt flere udgifter end ventet denne måned...shit happens... :nonono:

hvis jeg er smadder heldig ka det være muligheden åbner sig sidst på måneden...

så til Jer der skal afsted håber jeg I får en fed oplevelse..også må vi sees til DM i september... :bigsmile:

silje vanilje

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Er bange for økonomien ikke strækker til i denne omgang... :unhappy: lidt flere udgifter end ventet denne måned...shit happens... :nonono:

hvis jeg er smadder heldig ka det være muligheden åbner sig sidst på måneden...

så til Jer der skal afsted håber jeg I får en fed oplevelse..også må vi sees til DM i september... :bigsmile:

silje vanilje

Den er ikke godtaget! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige gøre opmærksom på, der bliver rig mulighed for at få noget RIGTIGT at æde dernede / oppe eller hvorever man kommer fra, det havde arrangørerne af Mr. Fitness vist glemt at tænke på :sneaky2:

Der vil blive serveret friske kvalitets sandwich med RIGTIG kylling, og div. risretter ligeledes med kylle rylle . Derudover vil der være en shakerbar med forskellige protein smoothies og andre fancy ting .

Der vil også væremulighed for at købe proteinbarer og lign :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Flexi

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen :tongue:

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Flexi

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss (Foreste række på skødet af CJ :laugh::laugh::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahaha CJ :laugh: -det ku ha´været nice, gider nemlig ikke sidde alene men det kan jeg nok blive nødt til når jeg ikke har fået fingeren ud noget før :dry:

Nu du jo blevet så let efter alt det cardio :tongue:

Mon ik vi mødes nogen MOL folk i pauserne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu du jo blevet så let efter alt det cardio :tongue:

Mon ik vi mødes nogen MOL folk i pauserne :smile:

Det gør vi jo nok :wink: -i kan kende mig på de tynde arme og den ranglede krop :laugh:

Tager folk hjem bagefter eller skal vi ud og ha´en vand sammen?

Link to comment
Share on other sites

Mere nyindkommen info :

- Foto - der står på billetten at der ikke må tages billeder - det gør der ved alle billetnets billetter - men klart der må tages billeder......

- Mad - Der kommer mad fra Encke og Duers - Verdens bedste mad - Kylling file med pasta og ris og salat - plus masser af gode sandwich......

- Deltagere - der kommer stadig flere til, senest i dag med endnu en verdens mester i - 80 kg klassen fra Bulgarien - kommer også flere endnu - så den lander nok ca. på 40-42 atleter.....

- Battle`s - folk spørger og mailer meget til dem - og skal nok komme en del der vil prøve kræfter - tilmelding på dagen mellem 12.00 og 14.00 på Gasp standen.....

- Befordring - skriv på følgende mails (nordjylland) [email protected] og (midtjylland) [email protected] og (fyn) [email protected] (sydjylland) [email protected] - og PUNK DEM for at de skal få fingeren ud...... vil IKKE love noget, men vil mene at vi kan få en bus eller to op at stå.... måske mod en mindre betaling af 50-100 kr ......

- Hvad for jeg for pengene - der er fri adgang til alle standene i foyeren - og der kræves ikke billet til at komme og se dem hend over hele dagen, hvor der kan handles til specielle Loaded Cup priser - skal man ind i salen og se forbedømmelser skal man have en billet - og det samme gælder til finalen om aftenen..... Har man en af de 2 billetter kan man komme gratis ind til seminar kl. 16.00 med Helle - Markus - Pia Marlen - ellers er prisen 100,-

- Markus - Helle og Pia Marlen vil også have en stand i foyeren, hvor der kan købes signerede billeder og film - og desuden stilles spørgsmål til dem alle 3....

- Freebees - Der vil være masser af give a ways over hele dagen - Tees - Shakers - Bars - Og masser af smags prøver og andet godt - Og man kan desuden vinde en Fitness Bike spinning cykel til værdi af over 10,000,- og masser af Woman - Fhm - M! - Max Power abonnementer fra Forlaget Benjamin....

- Skulle der være det mindste kan folk også maile på [email protected] og spørge til alt det de ønske.....

Link to comment
Share on other sites

Vi havde Stellan (arrangør/indehaver af Loaded cup) forbi igår, og det tegner.. (forkert udtryk) nej det BLIVER sq et show hvor folk nok skal få underholdning i topklasse, de bedste atleter i Skandinavien, alt det som Nandro har nedfældet i sin post... ja generelt får folket bare fuld valuta for deres entre billet.. :cool:

Hvis man bare går det mindste op i bodybuilding/fitness er dette en dag man bare ikke MÅ misse.... så må folk sq bonge deres dankort :tomaatit:

Der arbejdes og undersøges stadig muligheden for en bus(ser) med opsamlings-rute, dog er selskaberne svine dyre med priserne.. :crazy::mad:

Ses til Loadedcup :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Jeg piller lige mig selv af igen - tager til Canada samme morgen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share