MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

d015.gifØv at jeg er i min påbegyndende syghed gik ind i din log

:cry:

hvorfor øv? Jeg forstår det ikke, hvad mener du - her er da hyggeligt :unhappy:

...Så har jeg det VIRKELIG dejligt med ikke at træne noget særligt de sidste 3 dage..meeeen det er nu også nok til at give mig blod på tanden til imorgen og til at få rådrukket noget mere rød solhat. Suppe skal prøves idag.... Jowjow.... k060.gif:devil:

Nååå så skal vi alle sammen til at powerwalke...Jeg har bare svært ved at forstå, at det skulle være bedre til at tabe sig end løb eller cykling/spinning.... a055.gif men okay nu kører min hjerne også på vågeblus disse dage.

Der bliver ingen powerwalk i denne log :devil: Jeg skal ikke nyde noget af at gå rundt og svinge med armene som møllehjul :laugh: Højest lidt frisk gåtur i naturen.

Ups nu smutter jeg vist, inden Marianne skælder ud over brug af hendes space... g030.gif

God aften supergirlie

Du er da Veeeeelkommen i loggen og brug bare al den space du vil. Hyggeligt at komme hjem til :bigsmile:

Rigtig god og hurtig bedring, søde spinner (og yogi og løber og .... :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29. august 2007

Pump

Pulsdata :heartpump:

Max 166

Gns 126

Dagens vægte:

Opvarmning 2*5 kg

Squat 2*12.5 kg (+2*1.5 kg - faktisk ikke så hårdt igen :devil:)

Bryst 2*7,5 kg

Ryg 2*11 kg

Triceps 2*6 kg

Biceps 2*6 kg

Lunges 2*11 kg

Skulder 2*3kg

Mave

Udstræk

Løb

3.8 km på 19:43 min

Pulsdata :heartpump:

Max 177

Gns 169

Jeg synes træningen sidste onsdag med Pump og løb i Parken og Fælledparken gik så godt, at det skulle prøves igen. Jeg havde så godt nok liiige glemt, at der er Champions league-kamp i parken i aften :dry: Da jeg skulle ud og løbe lidt efter kl. 18 var der allerede begyndt at komme en del tilskuere, selv om de ikke ville blive lukket ind før senere. Det var dog ikke vildt crowded, så jeg kom afsted :smile: Huskede at starte pulsur denne gang. Det viste sig så, at den tur som jeg troede var 4.1 km kun var 3.8 km. Jeg troede egentlig også, at jeg løb lidt hurtigere denne gang, for der var ikke rigtig energi til tempo-løb til sidst, men tiden var stort set den samme :blush:

Til gengæld glemte jeg så at få musik med på turen til trods for, at jeg nu har fået alle de nødvendige gadgets, men det er åbenbart ikke lige inde i vanen, at jeg skal have dem med ud på turen også :nonono:

Da jeg skulle hjem fra Parken var der kommet rigtig mange mennesker, så jeg fik da også lige en ærgelig kommentar med på vejen :gal::newtongue:

Man skulle tro det var en brøndby-fan, der var trukket i en fck-trøje :tongue:

Ak ja - så er FCK lige kommet bagud mens jeg sidder her og skriver :cry:

God aften til jer, der kigger forbi :bigsmile:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Henne for enden af min gade er der en fitness-pavillon, som jeg lige ville lege lidt i, mens jeg kølede af. Jeg hentede en flaske vand og gik derhen. Desværre er den lidt ødelagt - sikkert af de lokale banditter - men jeg fik da lavet lidt øvelser. Det meste sådan lidt modificeret til pige-arme, men fik da lavet to chin ups Det vidste jeg ikke at jeg kunne. Lidt styrke må det der pump nu give Godt nok var det vist der, hvor det var meningen, at man skulle gå armgang

Ej hvor fedt... Jeg ved mit arbejde har skudt penge i de der pavillioner... Har dog aldrig set dem - kun hørt om dem...

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ej hvor fedt... Jeg ved mit arbejde har skudt penge i de der pavillioner... Har dog aldrig set dem - kun hørt om dem...

:4thumbup:

Hej Iver

Hyggeligt du kiggede forbi i loggen :bigsmile:

De er faktisk rigtig flotte synes jeg og jeg har da set en del bruge dem. Andre gange er det bare et sted der hænges ud, men det er jo også i orden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 31. august 2007

Dagens træning:

StramOp

Ingen pulsdata

SatsStepPuls:

Pulsdata :heartpump:

Max 180

Gns 155

Tog i Parken og trænede igen. Det passer bare bedst lige fra arbejde, men der er lidt langt hjem bagefter :blush: Der var vikar på begge timer, men hun var da godt nok en energibombe, der kunne sætte gang i sådan en lidt træg fredagstræning :superman: Meeenn.... Det er nu alligevel svært at få ret meget ud af sådan en gang Stram Op :dry:

Rigtig god fredag aften :smile:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2. september 2007

Jeg kom lidt sent i seng i aftes, så jeg kom ikke lige op til den cyklingtime jeg havde planlagt, men tog i stedet en gåtur ind over Christiania. Der var en stakkels turist, der lige ville forevige familien i pusher street med videokameraet. Det må man ikke :nono: og det fik hun meget bestemt at vide :4jumpy: Det er vist ikke alle der hænger ud i pusher street, der gør det af solidatitet med fristadstanken :rolleyes:

Her til aften fik jeg så lidt dårlig samvittighed over ikke at have rørt mig noget særligt hele dagen, så godt carbet op på fødselsdagsboller, kage og rigeligt kaffe kom jeg i løbetøjet.

Løb

5.7 km på 32:28 min

Pulsdata :heartpump:

Max 180

Gns 170

Endelig huskede jeg at få musik med på turen og det var super fedt :superman:

Den tur jeg plejer at løbe går bl.a. ad kløvermarksvej og der er et par km hvor det bare går lige ud bortset fra et enkelt 90 graders knæk midtvejs og det er keeeeedeligt. Jeg ville derfor ændre ruten lidt, så jeg løb på voldene ved Christiania ud mod Holmen. Jeg kendte ikke rigtig stierne derude og på et tidspunkt blev det rigtig smalt, træerne blev så lave, at man måtte dukke sig lidt og skyerne hang lidt tungt og truede med regnvejr. I ørerne havde jeg The chemical brothers og det hele gik bare op i en højere enhed og var sådan en lækker tur. På et tidspunkt er der pludselig nogle telte og 5-8 mennesker, der sidder og spiller guitar mv. De dukkede bare lige pludselig op, så det var der jeg fik pulsen op på 180 :4jumpy::laugh: :4thumbup:

Jeg måtte lige tage det lidt roligt for at få den ned igen, men resten af turen gik rigtig godt.

Jeg har jo egentlig kun løbetrænet her i august for at kunne løbe DHL stafet på tirsdag, men efter turen i dag har jeg faktisk overvejet om det er noget jeg også kunne finde på at gøre bagefter :bigsmile:

Da jeg kom hjem tog jeg lige

3*8 ab wheel fra knæ

3*8 triceps push ups

3*8 push ups

Nu er der søndagsafslapning før en ny uge truer i morgen :smile:

- Marianne

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne.

En sød log du holder dig.

Og så med lidt adspredelse af dagligdags begivenheder udover træningen. Mon ikke man skulle lægge vejen forbi engang imellem? Det er den da vist værd. :smile:

Godt at læse at du holder dig igang. Ofte oplever rygere at de tager på efter at have holdt op. Hvordan med dig, nu når du holder godt fast i konditionstræningen?

Med de bedste ønsker om en dejlig mandag til dig.

Taurus

Edited by Taurus
Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne.

En sød log du holder dig.

Og så med lidt adspredelse af dagligdags begivenheder udover træningen. Mon ikke man skulle lægge vejen forbi engang imellem? Det er den da vist værd. :smile:

Godt at læse at du holder dig igang. Ofte oplever rygere at de tager på efter at have holdt op. Hvordan med dig, nu når du holder godt fast i konditionstræningen?

Med de bedste ønsker om en dejlig mandag til dig.

Taurus

Hej Taurus

Dejligt at du synes om loggen. Du er meget velkommen til at kigge forbi igen :bigsmile:

Det er nu ikke målet at det skal være en sød log. Måske jeg skulle løfte lidt tungere vægte, så der kan komme lidt mere bid i den :laugh:

Jeg har ikke taget på efter jeg holdt op med at ryge. Det er nu over to år siden og min vægt svinger vist bare sådan 3-5 kg, som ikke har noget med det at gøre. Jeg mener ikke selve rygestoppet giver anledning til ændret stofskifte (højest meget, meget lidt), men derimod er der mange, der spiser i stedet for at ryge, som trøst og tidsfordriv. Det har jeg ikke haft behov for :smile:

Også god dag til dig - og jer andre, der kigger forbi.

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er nu ikke målet at det skal være en sød log. Måske jeg skulle løfte lidt tungere vægte, så der kan komme lidt mere bid i den :laugh:

Det afhænger jo af hvad din målsætning er.

Hvis du overordnet set gerne vil ændre din kropskomposition, "stramme op", få mere markering og større muskler her og der (lår, balder, ryg, arme..pigernes områder :laugh: ) så er der vist ingen tvivl om at du også skal dyrke decideret styrke- eller rettere, muskelmassetræning ved siden af den cardio du dyrker. Du skal ikke forvente at PUMP! giver dig alverden i muskelmasse, selvom du bruger tungere vægte over tid.

Men derfor er det selvfølgelig stadig godt for fedtforbrænding og velvære :smile:

Også god dag til dig - og jer andre, der kigger forbi.

Selv god aften :smile:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Det afhænger jo af hvad din målsætning er.

Hvis du overordnet set gerne vil ændre din kropskomposition, "stramme op", få mere markering og større muskler her og der (lår, balder, ryg, arme..pigernes områder :laugh: ) så er der vist ingen tvivl om at du også skal dyrke decideret styrke- eller rettere, muskelmassetræning ved siden af den cardio du dyrker. Du skal ikke forvente at PUMP! giver dig alverden i muskelmasse, selvom du bruger tungere vægte over tid.

Men derfor er det selvfølgelig stadig godt for fedtforbrænding og velvære :smile:

Selv god aften :smile:

Målsætning – ja, det er jo et rigtig godt spørgsmål :rolleyes:

Jeg tror aldrig rigtig jeg har formuleret mig en målsætning. Du har da helt sikkert fat i noget af det rigtige, at det drejer sig om velvære og sundhed og så vil jeg nok også gerne være stærkere :bigsmile: Ja, og så er jeg nok også der, hvor tyngdekraften er begyndt at være hård ved min krop, så det skal også modarbejdes. Den skal ikke hænge, men strutte :laugh:

Jeg har faktisk siden nytår overvejet at få noget styrketræning fast ind i min træning, men det er en kæmpe overvindelse for mig at gå hen i styrketræningsområdet i et center. Det er totalt uvant område for mig og der er jo ikke så mange piger der. Det er nok derfor, at det indtil videre kun er blevet til lidt tungere vægte i Pump :blush:

Jeg har nu faktisk lavet en aftale med en instruktør i næste uge, hvor jeg skal have lavet et styrketræningsprogram. Det skal nok komme i loggen, så jeg kan få noget feed back på det :smile: Jeg har da bestemt planer om at stille krav til programmet, så det ikke bare bliver et standardprogram til maskiner, men en masse frie vægte - nok især håndvægte faktisk :smile: Måske der så kommer RÅB og STORE BOGSTAVER i loggen :4jumpy::laugh:

Any way – tak for kommentaren :bigsmile: Det får mig lige til at tænke lidt over, hvad det egentlig er jeg vil.

Link to comment
Share on other sites

Marianne, du skal bare komme i sving med det styrketræning. Fyrene kigger ikke så meget, når først man er godt installeret på bænkene ved siden af dem...Selvfølgelig kræver det lidt overvindelse de første par gange, når man sidder med sine myggearme og myggevægte.. :tongue: (henvisning til mig selv hæhæ), men man vænner sig til det... Sjovere bliver det de dage, hvor der kommer en fyr hen og helt seriøst spørger mig, om jeg bruger den 35 kg håndvægt der ligger ved min side, eller om han må tage den.. :w00t: Så er jeg nemlig den der ler højest i hele centret. "Dude tjek mine arme...og krop...jeg er PIGE". Kan skisema da ikke løfte en 35 kg håndvægt i nogetsomhelst... :laugh: Man kan have det rigtig sjovt indimellem bøfferne.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Marianne, du skal bare komme i sving med det styrketræning. Fyrene kigger ikke så meget, når først man er godt installeret på bænkene ved siden af dem...Selvfølgelig kræver det lidt overvindelse de første par gange, når man sidder med sine myggearme og myggevægte.. :tongue: (henvisning til mig selv hæhæ), men man vænner sig til det... Sjovere bliver det de dage, hvor der kommer en fyr hen og helt seriøst spørger mig, om jeg bruger den 35 kg håndvægt der ligger ved min side, eller om han må tage den.. :w00t: Så er jeg nemlig den der ler højest i hele centret. "Dude tjek mine arme...og krop...jeg er PIGE". Kan skisema da ikke løfte en 35 kg håndvægt i nogetsomhelst... :laugh: Man kan have det rigtig sjovt indimellem bøfferne.. :smile:

:laugh: Lyder som en god griner. Du skal da svarer - at ja det gør du :tongue:

Marianne: Var der ikke noget med du overvejer at skifte til FitDk?! Jeg har det nemlig på nøjagtig samme måde mht styrketræning, som med dig. :blush: Men kunne jo være det var lettere, hvis man var to - eller det ved jeg, for det prøvede jeg her forleden. (ups, mangler vist lidt log-update igen igen)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Candy. Det er lettere, når man er to. Det kan dog også se rigtigt sjovt ud, når 'hjælperen' står bagved ved skulderpres med 7 kg (ah okay så 8 da, som nok er det, jeg kan klare :tongue: ). Jeg selv havde en hjælper på et tidspunkt, som smuttede under sættene, fordi han lige skulle hente noget kaffe.. Blev enige om at det samarbejde ikke rigtigt fungerede... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Marianne, du skal bare komme i sving med det styrketræning. Fyrene kigger ikke så meget, når først man er godt installeret på bænkene ved siden af dem...Selvfølgelig kræver det lidt overvindelse de første par gange, når man sidder med sine myggearme og myggevægte.. :tongue: (henvisning til mig selv hæhæ), men man vænner sig til det... Sjovere bliver det de dage, hvor der kommer en fyr hen og helt seriøst spørger mig, om jeg bruger den 35 kg håndvægt der ligger ved min side, eller om han må tage den.. :w00t: Så er jeg nemlig den der ler højest i hele centret. "Dude tjek mine arme...og krop...jeg er PIGE". Kan skisema da ikke løfte en 35 kg håndvægt i nogetsomhelst... :laugh: Man kan have det rigtig sjovt indimellem bøfferne.. :smile:

:laugh:

Dejligt at du er på banen igen, Julie :smile:

Det hjælper helt sikkert når jeg først skriver om det her i loggen og I så kommenterer på det :shades: Det bliver lidt sværere at løbe fra det så.

:laugh: Lyder som en god griner. Du skal da svarer - at ja det gør du :tongue:

Marianne: Var der ikke noget med du overvejer at skifte til FitDk?! Jeg har det nemlig på nøjagtig samme måde mht styrketræning, som med dig. :blush: Men kunne jo være det var lettere, hvis man var to - eller det ved jeg, for det prøvede jeg her forleden. (ups, mangler vist lidt log-update igen igen)

Hej Candygirl

Utroligt :4jumpy: men jeg har faktisk tænkt på lidt det samme :smile: Jeg kan godt huske, at du skrev, at det også var en overvindelse for dig.

Jo, jeg starter i Fitnessdk i næste uge og det er i den forbindelse jeg har fået en aftale med en instruktør. Jeg har ikke helt gjort mig klart, hvor meget jeg vil det endnu, for jeg vil sikkert stadig noget Pump, HardCore, spinning mv..... Jeg må lige prøve at få lavet en ugeplan, hvor der er plads til det hele :smile:

Vi må da helt klart lave en aftale inden så længe, så vi kan spotte hinanden og råbe lidt af hinanden :bigsmile:

Enig med Candy. Det er lettere, når man er to. Det kan dog også se rigtigt sjovt ud, når 'hjælperen' står bagved ved skulderpres med 7 kg (ah okay så 8 da, som nok er det, jeg kan klare :tongue: ). Jeg selv havde en hjælper på et tidspunkt, som smuttede under sættene, fordi han lige skulle hente noget kaffe.. Blev enige om at det samarbejde ikke rigtigt fungerede... :tongue:

Hehe - ja, det er der ikke meget spotter over :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja jeg holder et vågent øje med dem og deres færd unge dame... :cool: Blir spændende at se, når der også kommer lidt styrke med i loggen, men uanset hvad så har du jo din helt egen fanskare... :smile:

Det er bare super, Julie :bigsmile:

Det er jo også fordi det kan hjælpe og måske prikke lidt til mig med lidt overvågning, at jeg har loggen :shades:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. september 2007

DHL-stafet

Så var det dagen, som al min løbetræning har været rettet i mod. 5 km på en meget flad rute. Min løbe-distance-pod sagde, at der var 5.2 km fra jeg startede til jeg afleverede stafetten. Og tiden - den blev 26:15 min :yahoo:

Jeg er yderst tilfreds. Jeg løb på 27:30 min sidste år og min forberedelse har jo ikke været særlig lang, så jeg satsede faktisk bare på at nå samme tid i dag (eller måske gerne 27:00 min for at se en lille forbedring :smile:). Sidste år løb jeg godt nok på den mest regnfulde DHL-stafet-dag. Vi skøjtede rundt i mudder og det har måske kostet lidt på tiden, men ingen tvivl om, at jeg er i bedre form i dag.

Pulsdata :heartpump:

Max 180

Gns 176 :4jumpy:

Hastighed

Max 12.9 km/t

Gns 11.4 km/t

Super arrangement. Min arbejdsplads havde sørget for et par kokke fra kantinen lavede lækker grillmad til os, og jeg har altså bare nogle rigtig hyggelige kolleger. Jeg smuttede dog hjem inden fyrværkeriet, for jeg blev pludselig meget kold :cold:

- God aften, MOL'ere :bigsmile:

Marianne - træt og glad :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5. september 2007

Var lidt træt i benene i morges, men det var nu ikke meget. Jeg plejer heller ikke at blive øm af at løbe, så det var måske bare tegn på, at jeg havde givet mig lidt ekstra og det var jo fint...

Her til aften tog jeg til Pump i parken. Min tidligere arbejdsplads skulle løbe DHL-stafetten i dag, så jeg ville lige tage forbi og hilse på. Vældig hyggeligt :smile:

Pulsdata :heartpump:

Max 164

Gns 128

Dagens vægte:

Opvarmning 2*5 kg

Squat 2*12.5 kg

Bryst 2*7,5 kg

Ryg 2*11 kg

Triceps 2*6 kg

Biceps 2*6 kg

Lunges 2*11 kg

Skulder 2*3kg

Mave

Udstræk

Vægtene var præcis det samme som sidste gang (sidste onsdag) og det var vist godt nok for i dag.

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. september 2007

DHL-stafet

Så var det dagen, som al min løbetræning har været rettet i mod. 5 km på en meget flad rute. Min løbe-distance-pod sagde, at der var 5.2 km fra jeg startede til jeg afleverede stafetten. Og tiden - den blev 26:15 min :yahoo:

Jeg er yderst tilfreds. Jeg løb på 27:30 min sidste år og min forberedelse har jo ikke været særlig lang, så jeg satsede faktisk bare på at nå samme tid i dag (eller måske gerne 27:00 min for at se en lille forbedring :smile:). Sidste år løb jeg godt nok på den mest regnfulde DHL-stafet-dag. Vi skøjtede rundt i mudder og det har måske kostet lidt på tiden, men ingen tvivl om, at jeg er i bedre form i dag.

Pulsdata :heartpump:

Max 180

Gns 176 :4jumpy:

Hastighed

Max 12.9 km/t

Gns 11.4 km/t

Super arrangement. Min arbejdsplads havde sørget for et par kokke fra kantinen lavede lækker grillmad til os, og jeg har altså bare nogle rigtig hyggelige kolleger. Jeg smuttede dog hjem inden fyrværkeriet, for jeg blev pludselig meget kold :cold:

- God aften, MOL'ere :bigsmile:

Marianne - træt og glad :cheer:

Hej Marianne,

Synes lige at jeg vil give dig et 'thumbs up' for det flotte løb :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6. september 2007

Det blev bare til en enkelt time StepPuls i Parken her til aften.

Pulsdata :heartpump:

Max 177

Gns 150

Der var nogle nye trin og 'moves'. Orker ikke rigtig sætte mig ind i dem. Jeg er vist klar til at skifte center :smile: Men må indrømme, at der også er instruktører jeg kommer til at savne, og der er jo også noget rart ved, at man kender eller genkender mange af dem man træner sammen med. Jeg tror ikke, jeg får overtalt min træningsveninde til at skifte til Fitnessdk. Hun må være endnu mere jyde og tryghedsnarkoman end jeg er :dry::tongue:

God aften :bigsmile:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak :bigsmile:

Jeg venter spændt på opdateringen i din log...

Hvor hurtigt blev det? :4jumpy:

Hej igen,

Nu hvor du spørger, så løb jeg 2 ture og løb på henholdsvis 22.37 og 23.13 - og det er jeg godt tilfreds med :bigsmile:

Det var godt nok et stort arrangement med en meget hyggelig atmosfære. Tak for rådet i øvrigt om at holde øje med 600 meter skiltet, det var jo lidt svært at få øje på i forhold til kilometerskiltene. :smile:

Det er jo en underholdende log du holder dig her, så jeg kigger nok forbi engang i mellem :smile:

//Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

Nu hvor du spørger, så løb jeg 2 ture og løb på henholdsvis 22.37 og 23.13 - og det er jeg godt tilfreds med :bigsmile:

Det var godt nok et stort arrangement med en meget hyggelig atmosfære. Tak for rådet i øvrigt om at holde øje med 600 meter skiltet, det var jo lidt svært at få øje på i forhold til kilometerskiltene. :smile:

Det er jo en underholdende log du holder dig her, så jeg kigger nok forbi engang i mellem :smile:

//Casper

Hehe - jeg har da været i din log og lure :bigsmile:

Ja - det er jo ikke nogle tider, hvor jeg kan være med. Super flot og også lidt sejt, at du lige stiller op til to ture, selv om du selvfølgelig er vant til at løbe langt :super:

Du skal være velkommen til at kigge forbi her igen og måske smide en kommentar. Det er lidt hyggeligere at skrive i loggen, når man også kan se, at der er andre der læser med :bigsmile:

-Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8. september 2007

Tidlig træning i Scala. Jeg tænkte, at jeg lige skulle have en Pump-time og derefter prøve de nye SATS-cycling timer, selvom koncept-musikken blev taget af programmet i sidste øjeblik. Desværre var cycling-instruktøren blevet syg og havde ikke nået at skaffe en vikar, så det blev ikke i dag.

Pump

Pulsdata :heartpump:

Max 164

Gns 133

Dagens vægte:

Opvarmning 2*5 kg

Squat 2*12.5 kg

Bryst 2*7,5 kg

Ryg 2*11 kg

Triceps 2*6 kg

Biceps 2*6 kg

Lunges 2*11 kg

Skulder 2*3kg

Mave

Udstræk

Præcis samme vægte som sidst. Det er temmelig tungt i biceps-passet stadigvæk, men teknikken bliver pænere og pænere igen, så mon ikke det hjælper lidt på det. Jeg havde glemt mine handsker i dag - det kunne mærkes på rygtræningen, hvor jeg næsten ikke kunne holde vægtstangen til rows til sidst :blush:

Jeg har smidt et par kilo fedt her i løbet af den sidste måneds tid (tror faktisk det er pga. loggen). Desværre ryger de kun af overkroppen i starten, men det betyder da at det er blevet sjovere at se på arme og skuldre når man træner :bigsmile:

Da jeg kom ud i omklædningen efter timen stod en pige der med sine cykelsko. Jeg kunne jo så fortælle hende, at der ikke var nogen cyclingtime i dag. Men hun var instruktør og ville bare ind og køre lidt for sig selv så. Hun spurgte om jeg ville med. Først sagde jeg nej, for nu var jeg jo lige blevet opsat på at komme lidt hurtigt hjem igen, men så gav jeg lige et :bottom: til mit dovne jeg og gik med alligevel. Hun tilbød at instruere mig, men jeg mente det ville være fint at køre hver for sig, så det blev til en masse tung kørsel for mit vedkommende. Ikke de store peaks i pulsen, men sådan jævnt hårdt :smile:

Cycling by my self

Pulsdata :heartpump:

Max 168

Gns 155

Jeg skulle ellers have været til Sverige i weekenden på hygge-wellness-tur med et par veninder, men i går blev det aflyst da den ene er blevet syg. Super ærgeligt - jeg havde især set frem til en gang spa og massage. Har et eller andet i den ene skulder, der gør lidt naller og ville egentlig gerne have det bearbejdet lidt. Ikke noget voldsomt, men det er der bare næsten hele tiden. Ikke noget jeg mærker noget til mens jeg træner, men her bagefter er det lidt irriteret :unhappy: Det må bare ikke blive værre, så går det nok :hands: :hands: :hands:

Det ser så ud til, at jeg i stedet skal ud og se på Københavns natteliv :devil: :4whistling:

Rigtig god lørdag MOL :cooldance:

- Marianne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share