MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Jeg synes du sagde at du ikke trænede idag. Har det noget at gøre med at når kvinder siger nej, så mener de ja? :laugh:

Det var heller ikke meningen, at jeg skulle træne i dag, men da rødvinen i aftes ikke slog så hårdt og jeg var frisk i dag kunne jeg jo lige så godt træne :4whistling: Jeg havde nu også troet, at du var der i dag, ellers skulle jeg lige have givet besked :smile:

Jeg tror stadig det er sikrest for dig, hvis du tager et nej for et nej :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forresten fået mine supps. Denne gang har jeg også købt leucine, så jeg forventer stor massiveness i løbet af kort tid. Desværre bidrager leucine ikke positivt til den ellers udmærkede smag af min PWO-shake :hmmm:

Berry Blast tager den grimme smag fra leucine, HMB, CEE osv. Det er JB approved.

http://www.myprotein.co.uk/products/flavou...berry-blast%29/

Link to comment
Share on other sites

Alternativt så lad være med at proppe leucinen i din shake (for det ødelægger virkelig al smag), men drik det ved siden af. Jeg propper det rent i munden og skyller ned med vand i en stor slurk - nemt og så slipper man for at ødelægge andre ting med den grusomme smag.

Link to comment
Share on other sites

Berry Blast tager den grimme smag fra leucine, HMB, CEE osv. Det er JB approved.

http://www.myprotein.co.uk/products/flavou...berry-blast%29/

Tak for info :smile:

Nu har jeg bestilt BERRY BLAST!! (fedt navn :laugh:)

Alternativt så lad være med at proppe leucinen i din shake (for det ødelægger virkelig al smag), men drik det ved siden af. Jeg propper det rent i munden og skyller ned med vand i en stor slurk - nemt og så slipper man for at ødelægge andre ting med den grusomme smag.

Er din leucine også et pulver? Jeg kunne godt være fristet til at holde det ude af min shake, men jeg ved nu ikke om jeg lige kan bare skylle det ned med vand :unsure: Well - det må prøves indtil jeg får mit BERRY BLAST!!

Link to comment
Share on other sites

Tak for info :smile:

Nu har jeg bestilt BERRY BLAST!! (fedt navn :laugh:)

Er din leucine også et pulver? Jeg kunne godt være fristet til at holde det ude af min shake, men jeg ved nu ikke om jeg lige kan bare skylle det ned med vand :unsure: Well - det må prøves indtil jeg får mit BERRY BLAST!!

Ja, mit er også pulver. Jeg tager omkring 5 gram, deler det op i små scoops, smider det rent i munden og skyller dem ned med vand - ud over man kan smage det lige når man propper det i munden ryger er det en ret hurtig måde at få det ned uden for meget smag.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

BARE NED MED DET!!! :bigsmile:

Jeg ved sgu heller ikke hvordan jeg selv har tænkt mig at blande det op endnu, når det kommer, men Esses trick lyder okay. Dog ikke et produkt jeg har den store tiltro til efter at jeg har hørt at DU bruger det, Esse, din gamle bjergrytter! :laugh:

Undskyld for logspam, Marianne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, mit er også pulver. Jeg tager omkring 5 gram, deler det op i små scoops, smider det rent i munden og skyller dem ned med vand - ud over man kan smage det lige når man propper det i munden ryger er det en ret hurtig måde at få det ned uden for meget smag.

Okay - jeg prøver det :smile:

Undskyld for logspam, Marianne. :smile:

Det er helt i orden med log spam. Det er da rart med lidt aktivitet ud over den normale træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19. oktober 2009

Så blev det tid til en rygtræning. Erik foreslog vi skulle træne sammen og det kunne jeg egentlig godt trænge til. Det er altid sjovt at hoppe med på hans rygtræning for han prygler den virkelig igennem... Desværre blev han nødt til at gå inden vi kom igang, fordi han skulle.... nå nej, det må jeg ikke sige :tongue: Så måtte jeg selv igang :smile:

Pull Down, wide flat bar

10 * 55 kg

10 * 65 kg

10 * 75 kg

Så fik jeg lige rejst mig og i det samme svinger håndtaget ind og rammet mit øjenbryn. Ikke særlig hårdt, men det gav da en fin lille blålig bule :wacko:

Pull up (oh) med straps

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

Jeg har ikke rigtig været villig til at bruge straps til pull ups, for jeg føler ikke grebet er begrænsende. Jeg må dog indrømme, at det var meget rart og der var større overskud end normalt :smile:

supersættet med

Squat

5 * 40 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

bare let

DB rows

8 * 52 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

De 40 kg var "lette" og udført lidt mere strict og med bedre kontakt til lats :smile:

Machine Rows, elbow sin + straps

10 * 55 kg

10 * 65 kg

10 * 75 kg

10 * 65 kg

20 * 55 kg

supersættet med

DB chest supported rows, elbows out

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Egentlig en meget god omgang :smile: :4flex: Hugge med Bamse, Bumse og Consciense :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hver gang jeg læser i din log, bliver jeg imponeret over, hvor stærk du er!

Tak. Det kan egentlig også undre mig, at jeg kan blive ved med at gå frem i de fleste øvelser :smile:

Hvad med Bimse?

Bimse træner ikke om mandagen. Der restituerer han, så han er klar til Brutal Barbarian Back Work out om tirsdagen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20. oktober 2009

Nogen havde sprængt kablet på vores pull down-maskine i dag (hvor jeg laver push downs), så der måtte en ny øvelse på programmet. Jeg overvejede kick back's, men fandt på lidt andet :smile:

BB Curls

10 * 20 kg

15 * 32 kg

15 * 32 kg

15 * 32 kg

15 * 32 kg

supersættet med

French Press, decline

12 * 28 kg

12 * 30.5 kg

12 * 33 kg

12 * 33 kg

Fik spot og gode råd af nissen :smile:

DB Shoulder Press

10 * 15 kg

12 * 17.5 kg

12 * 17.5 kg

10 * 20 kg

12 * 17.5 kg

15 * 15 kg

DB lateral raise

12 * 9 kg

12 * 9 kg

12 * 9 kg

12 * 9 kg

supersættet med

Dips

8 * BW

møg-øvelse, så den blev erstattet med

Push up, smal

15 * BW

12 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

Så var jeg egentlig færdig med min træning, men Consciense kunne godt bruge et spot i bænken, så det hang jeg lige ud til, mens jeg drak min shake og forsøgte - forgæves - at lukke en COC1 :rolleyes:

Men... da jeg så var klar til at gå igen, troede jeg Erik spurgte om jeg ville med hjem og have pizza. Hvad han virkelig sagde var dog, om ikke lige vi skulle træne vores biceps :laugh: Så det gjorde vi :4flex:

DB Curls

12 * 15 kg

12 * 15 kg

12 * 15 kg

12 * 15 kg

12 * 15 kg

Endelig havde jeg følelsen af ikke rigtig at kunne løfte mine arme :laugh:

SÅ var jeg færdig og tog hjem :bike:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22. oktober 2009

Holy moly - min log nede midt på side 3 bare, fordi jeg har hold en hviledag :4jumpy:

Jeg kom lidt sent fra arbejde, så først kl 18.30 var jeg klar til at komme i gang med bentræningen :smile:

Squat

5 * 50 kg

5 * 50 kg

5 * 85 kg

5 * 85 kg

5 * 85 kg

5 * 85 kg

5 * 85 kg :devil::blush:

Yep - så var der 5*5 med 85 kg :smile: De var tunge.... men nemme. Sidste sæt blev dog lidt skidt, da jeg kom til at stå for bredt ved første rep og måtte ændre fodstilling, 4. rep blev grindet op. På 5. rep troede jeg Conscience havde givet en hånd, for den var meget nem :eh: men det havde han ikke :smile:

Masser af support og opmuntrende kommentarer fra Bimse, Bamse, Bumse og Conscience og måske nogle flere hugsh.gif

Jeg havde faktisk overvejet et par endnu tungere 3'ere, men der fik jeg alligevel lidt præstationsangst :blush: Det må blive i løbet af de næste par uger :rolleyes:

BB Walking Lunges

12 skridt * 50 kg

14 skridt * 50 kg

14 skridt * 50 kg

14 skridt * 50 kg

Alterneret med (supersæt ville nok være en overdrivelse, da pauserne blev lidt lange)

Safetybar squat

10 * 60 kg

10 * 70 kg

10 * 70 kg

10 * 70 kg

GH Raise, vægtskive på brystet

15 * BW

10 * 15 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 15 kg

15 * BW

Pyramide :smilejap:

Back Extensions

10 * 22 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

Så var jeg træt igen og modvinden på vej hjem var ikke så velkommen :annoyed: :gal::dry: Men nu er jeg bare træt, glad og mæt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22. oktober 2009

Yep - så var der 5*5 med 85 kg :smile: De var tunge.... men nemme. Sidste sæt blev dog lidt skidt, da jeg kom til at stå for bredt ved første rep og måtte ændre fodstilling, 4. rep blev grindet op. På 5. rep troede jeg Conscience havde givet en hånd, for den var meget nem :eh: men det havde han ikke :smile:

Hvis de var nemme og du IKKE gik på treere er Conscience ikke en sand FRIEND!

Friends don't let friends lift light! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis de var nemme og du IKKE gik på treere er Conscience ikke en sand FRIEND!

Friends don't let friends lift light! :laugh:

Jeg havde ikke fortalt Conscience om mine overvejelser, så det kan man ikke beskylde ham for :smile: Han prøver faktisk næsten hver gang at få mig til at tage nogle få sæt med får reps, men har vist også fanget, at jeg ikke skal presses for meget :smile:

Og nu var de altså også nemme som i "nemme" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23. oktober 2009

Har lidt af lettere DOMS efter torsdagens tunge ben-træning. Ikke som øvelse-jeg-ikke-har-lavet-længe, men bare som tung-bentræning :smile:

DB incline Press

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

15 * 20 kg

15 * 20 kg

LOL - det blev egentlig til vældig mange sæt :bigsmile: Første gang jeg lavede 4*10 med 25'erne :smile:

Flat DB pess (6020)

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8-10 reps i alle sæt - jeg kan ikke finde ud af at tælle reps, når jeg også skal tælle til 6 i den eccentriske fase :laugh:

supersættet med

Push Up

12

12

12

12

supersættet med

Push Crunch

15 * 15 kg

20 * 15 kg

20 * 15 kg

15 * 15 kg

4 øvelser for Rotator cuff, facepull og Planken * 2

Fredagshygge i hulen :smile: Bimse, Bamse og Bumse, Conscienc-e, asian teamBB (Kim-tri, Dai-Hung, Joe), Queen Pearl + boyfriend (KJK) og måske har jeg endda glemt nogle flere :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 24. oktober 2009

Jeg har bestilt en ny mp3-afspiller på the interwebs. I dag havde posten været med den, mens jeg var ude i formiddag. Jeg kunne se på sedlen, han havde lagt, at han havde været der 10 min inden jeg var tilbage :dry: Jeg løb derfor ud i de nærmeste gader for at se om jeg kunne se ham, og evt. overtale ham til at give mig den alligevel, men jeg fandt ham ikke :cry: Jeg tog så forbi posthuset kl 13.55 (5 min før lukketid) for at høre om de skulle have fået den ind, så jeg kunne få den i dag, men det dumme mand bag skranken (faktisk vil jeg kalde ham en skrankepave) gad ikke engang se efter den post-10703-1256404010.gif Så nu har jeg ikke min nye mp3-afspiller og jeg får ikke lagt musik på i weekenden. Til gengæld kan jeg droppe træning på mandag og tage på posthuset og hente min pakke. Der er mange fordele ved at købe ind på nettet, men det er fandme f**king bøvlet at få sine ting post-10703-1256403987.gif

Nå, men på trods - eller derfor - blev det nu en ganske fornuftig træning alligevel :4flex: Det stod på ryg og let squat :smile:

Pull Down

6 * 50 kg

6 * 50 kg

6 * 50 kg

Bare nogle lette opvarmningssæt :smile:

Pull Up

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

alle med straps

supersættet med

Squat, let

5 * 40 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

Måske endda et sæt mere :unsure: Jeg var godt nok stadig lidt domset i benene da jeg kom i gang... specielt hams :blush:

DB Rows

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 40 kg

alle sæt med straps

Machine rows, elbows in

10 * 55 kg

10 * 65 kg

10 * 75 kg

10 * 80 kg

10 * 70 kg

20 * 60 kg

Det var en dejlig omgang :smile: Alle sæt med straps :smile:

DB Chest supported rows, elbows out

10 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Tunen dedikerede et sæt pendlay rows til mig, men da han failede på første rep var jeg egentlig ikke så imponeret :nonono: Heldigvis fik jeg senere et par sæt Pull Down, 10 * 110 kg og 10 * 105 kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

God idé og nu har jeg tilmeldt mig :smile: Bruger du det selv?

Jeg havde jo hørt om døgnposten tidligere, men ikke lige fået gjort noget ved det..

Jeg ser dog et lille "problem" i, at når jeg f. eks. bestiller varer fra udlandet, så ved jeg jo ikke om de vil blive leveret til mig via post-dk, GLS, UPS eller andre. Så vil jeg da nok være lidt betænkelig ved at skrive, at jeg skal have leveret til døgnposten på dronningens tværgade :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25. oktober 2009

Søndag er jo normalt hviledag, men i dag passede det bare bedre at træne, end at ligge og slappe af på sofaen hele dagen. Det er dog her jeg ligger nu og planlæggger egentlig ikke at røre mig forfærdeligt meget mere i dag, bortset fra jeg nok lige skal i bad inden så længe :smile:

Da jeg cyklede til træning var det tåget. Det synes jeg er hyggeligt, men mit hår er ikke så pjattet med det. Det må det dog selv ligge og rode med :smile: Da jeg skulle hjem skinnede solen og så var alle glade :sun:

INGEN af de sædvanlige skulle træne i dag. Sådan nogle slapsvanse - ej, det mener jeg ikke - jo, det gør jeg :laugh: Det blev dog en ganske hyggelig træning alligevel. Jeg mødte en af mine kolleger i dag. Han har trænet i IK i mange år, men jeg er kun løbet på ham en enkelt gang eller to tidligere, så han er der vist ikke sååå ofte. Han ser nu heller ikke sådan ud :smile:

Push Down

10 * 20 kg

French Press

12 * 28 kg

12 * 28 kg

12 * 33 kg

12 * 33 kg

supersættet med

BB Curls

10 * 20 kg

12 * 32.5 kg

12 * 32.5 kg (eller måske 30 kg)

12 * 30 kg

12 * 32.5 kg

efter 4. sæt opdager jeg, at Gollum har fjernet mine 1.25 skiver fra BB'en :raisebrow: Måske allerede i 3. sæt :unsure: Så tror da pokker, det går så godt :dry:

DB Shoulder Press

10 * 15 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

9 * 15 kg

Jeg ville egentlig have taget 15 reps i sidste sæt, men jeg kunne ikke få skulderen i korrekt bane, og så opstår der en svag smerte. Det er længe siden jeg har oplevet det, men det var nok udtryk for jeg var udmattet i de stabiliserende muskler, så jeg stoppede der :smile:

DB lateral raise

12 * 9-10 kg

12 * 9-10 kg

12 * 9-10 kg

12 * 9-10 kg

supersættet med

Push Up, smal

12

12

10

10

DB Curls

12 * 15 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

Så var mine arme pumped og jeg var udmattet. Jeg havde glemt at få en shake med, så jeg susede bare hurtigt hjem :beer:

GOD SØNDAG til alle mine trofaste, kære læsere :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ikke fortalt Conscience om mine overvejelser, så det kan man ikke beskylde ham for :smile: Han prøver faktisk næsten hver gang at få mig til at tage nogle få sæt med får reps, men har vist også fanget, at jeg ikke skal presses for meget :smile:

Og nu var de altså også nemme som i "nemme" :tongue:

Jeg må vist øge opmærksomheden på denne log da jeg risikere at blive fejlquoted på det groveste :w00t:

"fanget at du ikke skal presses for meget"...må jeg være fri...

Jeg har sagt 100 kg for reps før jul :devil: ...og så har jeg fået indført din squatdag nr 2 også...gavmild som jeg er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share