MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Hej Kauf :smile:

Som jeg selv skrev, så blev jeg også ærgelig over det. Så vidt jeg har forstået, ønsker Nissen dog ikke loggen tilbage på MOL, så det kommer den nok ikke.

Jeg kan se du - foreløbig - har fået 3 reps for dit indlæg. Det bliver jo spændende om det er den måde MZ har tænkt sig rep-systemet skal fungere :smile: Jeg har stadig ikke gennemskuet, hvad han har tænkt sig :smile:

Glædelig jul :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 23. december 2009

I onsdags fik jeg trænet om formiddagen med Fru Erik. Vi havde aftalt at mødes kl 10.30 selv om det var tidligt. Jeg var ½ time forsinket og han en time :laugh: Det blev så en lidt kortere træning, men hyggelig.

Jeg fik mødt en del af de gamle nisser, der træner om formiddagen :smile:

BB Bench Press

10 * 20 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 60 kg

5 * 62.5 kg

5 * 62.5 kg

5 * 62.5 kg

5 * 62.5 kg

De kørte godt :smile:

DB flat press (6020)

10 * 15 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Push down, straight bar

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

supersættet med

DB lateral raise

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Så var det tid til jul! :smile:

Glædelig jul, log-læsere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 27. december 2009

Træning i The Gym med Femina :smile: Jeg havde ikke så meget tid, men jeg fik faktisk mine supersæt til at fungere ret godt i dag :smile:

Jeg har fået en eller anden underlig skade. Det opstod i går ud af det blå (bortset fra jeg måske havde siddet for meget ned). Jeg tror det er min højre psoas, der er irriteret, men er egentlig ret meget i tvivl. Det giver sig udslag i at jeg stort set ikke kan løfte højre ben frem foran mig, men har ingen problemer med at løfte det bagud. Det er voldsomt irriterende i mange situationer, men mærkes overhovedet ikke i andre situationer :unsure: Hvis det er lige så slemt i morgen, forsøger jeg nok at få en til at se på det :smile:

Jeg havde dog testet på forhånd, at der intet var at mærke på squat, så det var dagens program. Let squat og arme :smile: Splittet er jo lidt roddet pga. julen alligevel :smile:

Squat, let

8 * 20 kg

5 * 50 kg

5 * 50 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

BB Hammer Curl

10 * 20 kg + BB

10 * 25 kg + BB

10 * 25 kg + BB

10 * 25 kg + BB

supersættet med

Push Down, SYRE!!

20 * '45'

20 * '55'

20 * '55'

20 * '55'

DB incline Curls

8 * 13.5 kg

8 * 13.5 kg

8 * 13.5 kg

8 * 13.5 kg

supersættet med

Decline French Press, EZ

10 * 20 kg + EZ-bar

10 * 20 kg + EZ-bar

10 * 20 kg + EZ-bar

10 * 20 kg + EZ-bar

Fin træning :smile: I morgen er jeg tilbage i hulen på Østerbro :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået en eller anden underlig skade. Det opstod i går ud af det blå (bortset fra jeg måske havde siddet for meget ned). Jeg tror det er min højre psoas, der er irriteret, men er egentlig ret meget i tvivl. Det giver sig udslag i at jeg stort set ikke kan løfte højre ben frem foran mig, men har ingen problemer med at løfte det bagud. Det er voldsomt irriterende i mange situationer, men mærkes overhovedet ikke i andre situationer :unsure: Hvis det er lige så slemt i morgen, forsøger jeg nok at få en til at se på det :smile:

Det er psoas, der er er spændt. Jeg har præcis samme problem ret tit. Udstrækning af lænd, baller og hoftebøjer hjælper.

Anettes ubehagelige møren med albuen ned i ballen hjælper også godt.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 27. december 2009

Træning i The Gym med Femina :smile: Jeg havde ikke så meget tid, men jeg fik faktisk mine supersæt til at fungere ret godt i dag :smile:

Jeg har fået en eller anden underlig skade. Det opstod i går ud af det blå (bortset fra jeg måske havde siddet for meget ned). Jeg tror det er min højre psoas, der er irriteret, men er egentlig ret meget i tvivl. Det giver sig udslag i at jeg stort set ikke kan løfte højre ben frem foran mig, men har ingen problemer med at løfte det bagud. Det er voldsomt irriterende i mange situationer, men mærkes overhovedet ikke i andre situationer :unsure: Hvis det er lige så slemt i morgen, forsøger jeg nok at få en til at se på det :smile:

Jeg synes du skal ringe til kiropraktoren...ingen grund til at døje for længe med den skade.. :unhappy:

Tak for godt selskab MaryB!

Link to comment
Share on other sites

Det er psoas, der er er spændt. Jeg har præcis samme problem ret tit. Udstrækning af lænd, baller og hoftebøjer hjælper.

Anettes ubehagelige møren med albuen ned i ballen hjælper også godt.

Tak for din kommentar :smile: Det beroliger mig lidt, når jeg ikke lige vidste hvad der var galt. Jeg må i gang med endnu mere udstrækning. Synes ellers jeg er sådan forholdsvis flittig med det :rolleyes:

EDIT: hvordan strækker du lænden?

Jeg har også prøvet Annette's albue-til-glute :gal: For pokker - det gør ondt! whimperingxk9.gif

Jeg synes du skal ringe til kiropraktoren...ingen grund til at døje for længe med den skade.. :unhappy:

Tak for godt selskab MaryB!

Selv tak :smile:

Det er heldigvis en del bedre i dag, men jeg har alligevel ringet til kiropraktoren og hun har tid til at se mig på onsdag :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Tak for din kommentar :smile: Det beroliger mig lidt, når jeg ikke lige vidste hvad der var galt. Jeg må i gang med endnu mere udstrækning. Synes ellers jeg er sådan forholdsvis flittig med det :rolleyes:

EDIT: hvordan strækker du lænden?

Jeg har også prøvet Annette's albue-til-glute :gal: For pokker - det gør ondt! whimperingxk9.gif

Jeg strækker lænden ud ved fx at sidde ned med benene let bøjet ligefrem langs det jeg sidder på - typisk gulvet. Hvis du så læner dig en smule frem ad kan du styre hvor på ryggen strækket skal ramme ved at justere lænet og hovedet. Ellers kan du ligge på ryggen og svinge benene bagud hele vejen hen over dig, så du ruller op på det øverste af ryggen. Der kan du ofte også styre hvor strækket skal ramme.

Jeg tror mine egne spændinger i baller, psoas og højre ben stammer fra en skævhed i ryggen, så jeg går og overkompenserer med hele højre side. Jeg kan fx tydeligt mærke det når jeg strækker ud - den højre side skal påvirkes i meget længere tid end den venstre før strækket "virker".

Hendes "albue-til-glute-tryk" er nemlig rigtigt gustent, men det er til gengæld også rigtigt rart bagefter. Det løsner virkeligt godt op!

Det er heldigvis en del bedre i dag, men jeg har alligevel ringet til kiropraktoren og hun har tid til at se mig på onsdag :smile:

Weee - jeg har også ringet i dag og bestilt tid på onsdag :smile:

Jeg skal ind til hende kl. 1740 hihi...

Link to comment
Share on other sites

Jeg strækker lænden ud ved fx at sidde ned med benene let bøjet ligefrem langs det jeg sidder på - typisk gulvet. Hvis du så læner dig en smule frem ad kan du styre hvor på ryggen strækket skal ramme ved at justere lænet og hovedet. Ellers kan du ligge på ryggen og svinge benene bagud hele vejen hen over dig, så du ruller op på det øverste af ryggen. Der kan du ofte også styre hvor strækket skal ramme.

Jeg tror mine egne spændinger i baller, psoas og højre ben stammer fra en skævhed i ryggen, så jeg går og overkompenserer med hele højre side. Jeg kan fx tydeligt mærke det når jeg strækker ud - den højre side skal påvirkes i meget længere tid end den venstre før strækket "virker".

Hendes "albue-til-glute-tryk" er nemlig rigtigt gustent, men det er til gengæld også rigtigt rart bagefter. Det løsner virkeligt godt op!

Weee - jeg har også ringet i dag og bestilt tid på onsdag :smile:

Jeg skal ind til hende kl. 1740 hihi...

Tak - jeg må hellere prøve de lænde-stræk :smile:

Jeg tror desværre ikke vi ses hos kiropraktoren - jeg fik en tid et par timer tidligere. Min smerte er heldigvis blevet endnu mindre i løbet af dagen, så det er muligt det er helt væk inden onsdag :smile:

Mandag d. 28. december 2009

Så var The BB-Bimboes tilbage :cheer::yahoo: Det var hugge med Bimse, Bamse, Bumse, The Hung, JimmyP, Vanilla Gorilla + alle VL'erne :smile:

Opvarmning med stretches og mobilitetsøvelser :smile:

T-bar rows

8 * 25 kg + bar

6 * 50 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

One Arm Machine Rows

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

Hehe - det tager så lang tid at køre den øvelse :laugh: Både fordi den er tung, så pauserne bliver nemt lidt lange, men også fordi hver arm tages for sig :smile:

Pull Down, wide grip

20 * 55 kg

20 * 55 kg

20 * 55 kg

20 * 55 kg

20 * 60 kg

20 * 60 kg

:superman:

DB Chest supported rows, elbows out

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Bagefter var det meningen, at jeg ville i kurbad i øbro-svømmehallen, men de har så valgt at lukke tidligt her i dagene mellem jul og nytår - ÆV :dry: Jeg satser dog på at nå det en af de andre dage :bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror desværre ikke vi ses hos kiropraktoren - jeg fik en tid et par timer tidligere. Min smerte er heldigvis blevet endnu mindre i løbet af dagen, så det er muligt det er helt væk inden onsdag :smile:

Var det kl. 1440-tiden du fik? :cool:

Herligt med smerten!

Bagefter var det meningen, at jeg ville i kurbad i øbro-svømmehallen, men de har så valgt at lukke tidligt her i dagene mellem jul og nytår - ÆV :dry: Jeg satser dog på at nå det en af de andre dage :bubblebath:

Hvordan er det kurbad? Jeg har efterhånden et par gange stået og gloet på det og samtidigt forestillet mig en flok tykke mennesker, der sidder og sveder helt viltd imens der går en eller anden fimset fyr rundt og svanser :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Var det kl. 1440-tiden du fik? :cool:

Herligt med smerten!

:laugh: Det var det nemlig! :tongue:

Hvordan er det kurbad? Jeg har efterhånden et par gange stået og gloet på det og samtidigt forestillet mig en flok tykke mennesker, der sidder og sveder helt viltd imens der går en eller anden fimset fyr rundt og svanser :crazy:

Hehe - jeg har kun været der en enkelt gang før og der var det meget stille og roligt og ikke så mange mennesker. Man "går rundt" i badekåbe og smider den så når man går i spa, dampbad eller sauna. Jeg var der en lørdag med to veninder. Kurbadet er ikke så stort, men jeg tror max vi var 10 personer samtidig mens vi var der.

Jeg tror dem, der "svanser rundt" er unge svømmere, der har et job der og da jeg var der, var de ikke særlig fimsede :tongue:

Sidst var jeg også i aromaterapi-bad. Der ligger man i sit eget badekar i et lille aflukke - meget varmt vand og tilsat æteriske olier efter eget valg. Det var himmelsk :innocent:

Det er bare ærgeligt, de ikke har så sene åbningstider. Det ville passe godt at gå derind efter en tung træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi er nogle friske piger, når vi sådan kommer ud :4jumpy::tongue:

Tirsdag d. 29. december 2009

Så skulle der trænes igen med hele BB-slænget - Bimse, Bamse, Bumse og The Hung. Femina var der også :smile: + et par stykker fra team badeshorts :nonono::tongue:

Jeg valgte at køre min tunge ben-dag i dag.

Grundig opvarmning med udstræk og mobilitetsøvelser :smile:

Squat

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 60 kg

6 * 80 kg

6 * 90 kg

4 * 90 kg

4 * 90 kg

4 * 90 kg

4 * 90 kg

6 * 80 kg

Jeg turde ikke lige satse på flere 6'ere med 90 kg, da der ikke var nogle spottere til stede og de blev lidt usikre :blush: 4'ere er jeg nu også tilfreds med :smile: Sidste sæt på 80 var let!

Keystone DL

10 * 60 kg

10 * 80 kg

10 * 90 kg

10 * 100 kg

10 * 90 kg

10 * 90 kg

god omgang :smile:

Snatch grip DL, fra klods

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 65 kg

8 * 65 kg

Fik god coaching af de andre, da jeg har lidt tendens til at "tabe skuldrene" og spændet i øvre ryg i starten af løftet. Jeg synes dog stadig det er en svær øvelse, men udfordrende at den er så teknisk svær... for mig :4whistling:

Push Crunch

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Jeg tror, jeg havde pump i ryggen efter Snatch DL. Det føltes i hvert fald rart at komme ned og ligge på den :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 30. december 2009

DB incline Bench Press

15 * 15 kg

10 * 15 kg

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

Det kan godt være, det blev til et sæt eller to mere, for mellem sæt rullede jeg Nissens quads med en kagerulle og glemte derfor at tælle sæt :smile: Han pev lidt smiley-cry.gif

DB flat press (6020)

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

DB incline Flyes

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Kæmpe forøgelse af vægt, da de små saml-selv-håndvægte var optaget. Det var tungt og der blev holdt max fokus på bevægelsen, for ikke at tabe vægten og vride armene af led :smile:

3 runder á Rotator cuff, 4 øvelser, balanceøvelser på swiss ball :smile:

Lang træning, da jeg også fik spottet Bimse med nogle insane, heavy DB extensions :wootdance: Og måske også lige fik snakket og lallet lidt ekstra rundt :4whistling:

Jeg var jo ved kiropraktor inden træning i dag. Der var sådan set ikke noget nyt. Den smerte jeg havde i weekenden er helt forsvundet igen. Jeg fik et par nye øvelser, jeg skal lave for at styrke min core yderligere. Min styrke er ikke helt symmetrisk og derfor tager venstre side ofte over. Som hun sagde det, er jeg meget stærk i de store muskler, men mangler lidt i de stabiliserende, små muskler :unsure:

Jeg skal stadig være bedre til at udstrække psoas og glutes - højre dobbelt så meget som venstre :bottom:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Nytårstræning, Torsdag d. 31. december 2009

Der var lukket i IK i dag, så Nissen og jeg teamede op til en Gun-træning i Palm-fitness :4flex: De tilbyder gratis prøvetræning, så det kunne vi jo lige benytte os af :smile:

Jeg valgte at hoppe med på Nissens program. Selv om jeg naturligvis kørte med anden vægt end ham, så blev jeg godt nok presset på intensiteten :w00t: Første øvelse - 7 sæt - var vi igennem på 15-20 min :laugh:

Cable Push down, straight bar

15 * 18 kg

15 * 27 kg

15 * 27 kg

15 * 29.3 kg

15 * 27 kg

15 * 27 kg

15 * 27 kg

Rope push down, FST7

15 * 18 kg

15 * 18 kg

15 * 16.3 kg

15 * 16.3 kg

15 * 16.3 kg

15 * 16.3 kg

15 * 16.3 kg

FST7 køres som 7 sæt a 15 reps og køres med makker efter princippet, you go - I go. Det tog nok også ca. 15 min at køre den omgang. Mine triceps var PUMPED!! bagefter :laugh:

DB incline Curls

10 * 12.5 kg

10 * 15 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

8 * 17.5 kg

7 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

Lidt længere pauser - Nissen fik presset mig til at blive på de 17.5 kg og bare gå lidt ned i reps i stedet. Jeg trænger til at blive presset lidt, tror jeg :unsure: Tak, Nissen :smile: Til sidst var jeg dog virkelig træt i hænderne og kunne ikke holde så fast om DB'sene og havde ikke fået straps med :blush:

Life fitness, Machine Biceps Curls, FST7

15 * 65 'kg'

15 * 80 'kg'

15 * 65 'kg'

15 * 65 'kg'

15 * 50 'kg'

15 * 50 'kg'

15 * 50 'kg'

De 6 sidste sæt fik jeg lidt assist på de sidste reps. Jeg skulle nok ikke været gået op på de 80 kg, for det var for hårdt

Så gik vi med vores MAX-PUMPED' guns ned og hentede vores shakes. Mens vi drak den fik vi kigget på de forskellige maskiner. Der er naturligvis rigtig mange cardio-maskiner. Jeg fik prøvet en stepper, som jeg ikke helt kunne finde ud af at komme ned af igen. Vi prøvede også en maskine, der mindede lidt om en cross-trainer, men det føltes mere som om man løb. Derudover masser af løbebånd, et par C2'ere og motionscykler og cross trainere. Jeg tror alle maskinerne var fra Life Fitness. Der er mange forskellige og nok alt man lige umiddelbart har brug for. Frivægtsområdet var sådan set fint til vores træning i dag. Der var håndvægte op til 40 kg og bænkede var faktisk okay. De så ret bløde ud, men var nogenlunde hårde.

Vi var så heldige at være vidne til en instruktør, der lavede partial squats, mens en pige med lyserødt hår heppede. Jeg fik helt sikkert udvidet mit repertoire for motiverende tilråb, jeg skal bruge i IK :laugh:

Godt nytår, kære log-læsere :smile:

edit: vigtig stavefejl rettet :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Jeg trænger til at blive presset lidt, tror jeg :unsure: Tak, Nissen :smile: Til sidst var jeg dog virkelig træt i hænderne og kunne ikke holde så fast om DB'sene og havde ikke fået straps med :blush:

Han er en rigtig guttermand, ham Nissen :smile:

Jeg fik prøvet en stepper, som jeg ikke helt kunne finde ud af at komme ned af igen.

Løftede Nissen dig så ned igen?

Godt nytår :cool:

Link to comment
Share on other sites

Han er en rigtig guttermand, ham Nissen :smile:

Det er han nemlig :smile:

Løftede Nissen dig så ned igen?

Godt nytår :cool:

Hehe - Naaajjj :tongue:

Det var mest sådan, at jeg ikke kunne finde ud af at komme elegant ned af maskinen. Et lidt fjollet hop fik mig ned, men det betød at "pedalerne" hoppede op med et smæld :w00t:

Jeg har forøvrigt stadig glæde af DOMS i biceps i dag. Indtil i går også i triceps, så det var en ganske udmærket træning vi fik afsluttet året med :smile:

Nu er der blevet trænet et par gange siden :smile: Here goes...

Lørdag d. 2. januar 2010

Opvarmning med 4 sæt Glute bridge & stretch

Safety bar squat

8 * 40 kg (bar)

8 * 60 kg

8 * 70 kg

8 * 75 kg

8 * 75 kg

8 * 75 kg

8 * 75 kg

GH raise

10 * BW

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * BW

Back Extensions

6 * 32 kg

6 * 32 kg

6 * 32 kg

6 * 32 kg

Forfærdelig øvelse :gal: Kvalme- og svimmel-inducerende :blush: men rammer lænden meget godt

BB Ab Roll, fra knæ, på to blokke

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

Sidste øvelse supersættet med stretch for glutes og psoas, "foam" rolling på rør og tennisbold.

Søndag d. 3. januar 2010

Bench Press

10 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 40 kg

6 * 50 kg

6 * 60 kg

4 * 65 kg

4 * 65 kg

4 * 65 kg

4 * 65 kg

4 * 65 kg

6 * 60 kg

Weee - det kørte godt :alright:

DB incline Press

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

DB incline flyes

10 * 11 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

3 omgange af rotator cuff, 5 øvelser, og face pull

Savner mine BB-friends, som jeg ikke har kunnet træne med her i weekenden :unhappy:

I morgen :hands:

Link to comment
Share on other sites

Fornemt :cool:

Og led træning de to omgange!

Tak :smile:

Mandag d. 4. januar 2010

Så var der atter træning med alle de sædvanlige BB-friends + et par BB-gæster hugsh.gif VL'ere, et par repræsentanter for team badeshorts, team bænkpres og lidt tilfældige bozo's post-10703-126263898637.jpg

T-bar row

8 * 25 kg

8 * 25 kg

8 * 50 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

DB rows

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

8 * 47 kg

Pull Down, wide grip, straight bar

15 * 60 kg

15 * 60 kg

15 * 60 kg

15 * 60 kg

15 * 60 kg

Chest supported DB rows, elbows out

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Udmærket træning :smile:

Mine tights føltes som om de var low-cut og lidt for stramme i dag. Ikke videre behageligt :hmmm: Jeg er lidt i tvivl om, det skyldes, at jeg har tørretumblet dem for hårdt? Eller om julens træning har været så effektiv, at jeg har hypertrofieret specielt meget :unsure: Eller om det kan skyldes noget helt andet :4whistling: Noget må gøres :4banned:

Link to comment
Share on other sites

Gæstelogning!!

By the one and only

.o0_NISSEN aka Bamse_0o.

Bamses Bentræning

TRÆNiNG AF BEN!

OL squat:

20@20kg

15@70kg

10@110kg

8@150kg

3@180kg

5@200kg

3@200kg

20@150kg

Alle sæt med måtte under hælen for maximal ROM. Sidste sæt var cardio - TiHIHIHIhihi

Leg extensions(s):

15@50kg

15@50kg

15@45kg

15@40kg

15@40kg

15@35kg

15@35kg

FST7. Tom Platz lavede kun Leg extensions for foto-sessions. Det gør Nissen og Tunen også - bare uden fotos :smile:

Keystone DL:

8@100kg

8@100kg

8@100kg

8@100kg

8@100kg

8@100kg

8@100kg

Coachet by MarianneBB og Simsie. De er friends :smile:

supersættet med

Læg i hack squat:

12@140kg

12@140kg

12@140kg

12@140kg

12@140kg

12@140kg

12@140kg

For at få kæmpe kalve - ellers ser de enorme quads dumme ud

Ok - hej hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. januar 2010

Jeg har også selv trænet :smile: Også bentræning. I dag var det tung bentræning... altså nogle vil nok synes det var let, og nogle vil måske endda synes det var impossibly heavy, men for mig var det altså tung bentræning :smile:

Opvarmning med glute bridges og stræk af psoas

Squat

8 * 20 kg

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 60 kg

5 * 80 kg

5 * 95 kg

5 * 95 kg

4 * 95 kg

5 * 90 kg

4 * 90 kg

Tunen spottede på worksets og assisterede lidt i flere sæt (vi giver ikke forced, men assisterer bare) Andet workset var bedst - det tog jeg alene :smile:

Jeg har lidt svært ved at få en god rytme på de tunge sæt. Enten kommer jeg for hurtigt ned og mister opspænd i bunden eller jeg kommer for langsomt ned og får ikke fyret af i vendingen :blush: Fik dog fin coaching af Nissen og Tunen og i sidste sæt begyndte det at køre nogenlunde.

Keystone Dead lift

10 * 60 kg

10 * 80 kg

10 * 100 kg

10 * 100 kg

9 * 100 kg

8 * 100 kg

2 * 100 kg - lollede for meget :rofl2:

8 * 80 kg

Glemte at smide skoene i de første sæt :blush: men Simsie gjorde mig heldigvis opmærksom på min forglemmelse. Han er forøvrigt superb til at observere, når jeg ikke længere er hyperextenderet overkroppen :smile:

Snatch Grip Dead lift, fra klods

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

Vægten er jo let, men øvelsen er heavy!

Push Crunch

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Lidt stræk mellem sæt

Link to comment
Share on other sites

Mere gæstelogning!!

Også Bimse trænede squat.. Her var der dog tale om

WEIGHTED DIPS - THE UPPER BODY SQUAT

15 x BW

15 x BW

15 x 50 kg

4 x 80 kg

4 x 85 kg

12 x 50 kg

12 x 50 kg

11 x 50 kg

10 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

10 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

14 x 25 kg

12 x 25 kg

11 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

High intensity, heavy weights - light weights, high rep - low rep, many sets :devil:

Link to comment
Share on other sites

Gæstetræningen er repped for awesomeness!

Hihihihi - Nu er du jo uartig, din Bad Boy :bottom:

:tongue:

Holy crap en bunke træning. Det er lidt for meget at overkomme for en mindrebemidlet som mig :blink:

Ja, jeg tror også jeg vil sige max éen gæstelogning pr. dag :rolleyes: Min egen træning ser noget puny ud i den sandwich mellem Nissen's og Simon's træning :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share