De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

det lyder ikke godt!

Det handler om at presse sig selv til det yderste, det er det de vil se.. De vil somsagt kun have de bedste af de bedste, husk på det når du står der på dagen, sammen med 20 andre unge der også er til prøven !

Edited by HAV
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JJJJUUUBBBBIIII!!!

endelig under de magiske 12min.På en uge har jeg kunne mindske min løbetur på 2400m fra 13.56 til 11.06!!!!

hvad siger i så gutter?det virkede! :superman:

Det er fin fremgang, men som de andre gutter siger skal du helst ned under 10 min. Du skal regne med det er den sidste prøve af de fysiske prøver, så den er hård. Jeg løb den selv på 9,15 min på dagen. Havde også løbet 2400 m mange gange for at presse mig selv. Du kan sagtens komme under 10 min. Bare klø på :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er fin fremgang, men som de andre gutter siger skal du helst ned under 10 min. Du skal regne med det er den sidste prøve af de fysiske prøver, så den er hård. Jeg løb den selv på 9,15 min på dagen. Havde også løbet 2400 m mange gange for at presse mig selv. Du kan sagtens komme under 10 min. Bare klø på :4thumbup:

så du er selv betjent?

altså jeg skal op til selve prøven d26 april.dvs at under en uge skal jeg ned og snuse til 10min...det burde være muligt med lidt blodsmag i munden!;):crazy:

Link to comment
Share on other sites

så du er selv betjent?

altså jeg skal op til selve prøven d26 april.dvs at under en uge skal jeg ned og snuse til 10min...det burde være muligt med lidt blodsmag i munden!;):crazy:

Nej deværre ikke endnu.

Jeg har selv været alle prøverne igennem og blev erklæret egnet 24 juni sidste år (2005), og jeg har stadig ikke fået en dato om hvornår jeg skal starte på skolen. Pr 1 april blev kun ansat 72, og der var ca 200 egnede klar til ansættelse. Derfor tager de dem der har fået de allerhøjeste karakterer. Jeg har gennemsnitlig fået 3 i alle prøver, ex holdopgave fik jeg 4.

Håber at jeg kommer med til august, er snart træt af at vente

Held og lykke på onsdag d.26 april

Link to comment
Share on other sites

Nej deværre ikke endnu.

Jeg har selv været alle prøverne igennem og blev erklæret egnet 24 juni sidste år (2005), og jeg har stadig ikke fået en dato om hvornår jeg skal starte på skolen. Pr 1 april blev kun ansat 72, og der var ca 200 egnede klar til ansættelse. Derfor tager de dem der har fået de allerhøjeste karakterer. Jeg har gennemsnitlig fået 3 i alle prøver, ex holdopgave fik jeg 4.

Håber at jeg kommer med til august, er snart træt af at vente

Held og lykke på onsdag d.26 april

ok det lyder spændende..det ville være en drøm for mig at bestå alle prøver!

hvordan foregik holdopgaverne? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nej deværre ikke endnu.

Jeg har selv været alle prøverne igennem og blev erklæret egnet 24 juni sidste år (2005), og jeg har stadig ikke fået en dato om hvornår jeg skal starte på skolen. Pr 1 april blev kun ansat 72, og der var ca 200 egnede klar til ansættelse. Derfor tager de dem der har fået de allerhøjeste karakterer. Jeg har gennemsnitlig fået 3 i alle prøver, ex holdopgave fik jeg 4.

Håber at jeg kommer med til august, er snart træt af at vente

Held og lykke på onsdag d.26 april

Jeg står nøjagtigt samme sted som dig. Får svar inden juni om jeg bliver ansat. Jeg fik 8-8-11 til skriftlig, 3 til fysisk, 4 til holdopgaven og blev erklæret egnet til ansættelse ved den afsluttende samtale. Hvor kommer du fra i landet ?

Edited by HAV
Link to comment
Share on other sites

Jeg står nøjagtigt samme sted som dig. Får svar inden juni om jeg bliver ansat. Jeg fik 8-8-11 til skriftlig, 3 til fysisk, 4 til holdopgaven og blev erklæret egnet til ansættelse ved den afsluttende samtale. Hvor kommer du fra i landet ?

Det var utroligt. Er du ikke ved at blive sindssyg af at vente??? jeg får svar den 20. maj om jeg bliver ansat pr 1 . august. Jeg har fået præcis de samme karakterer som dig, på nær diktat fik jeg kun 10.

Jeg kommer fra Solrød Strand.

Link to comment
Share on other sites

Det var utroligt. Er du ikke ved at blive sindssyg af at vente??? jeg får svar den 20. maj om jeg bliver ansat pr 1 . august. Jeg har fået præcis de samme karakterer som dig, på nær diktat fik jeg kun 10.

Jeg kommer fra Solrød Strand.

Jeg er også ved at blive tosset af at vente. Er lige ved at vælte postmanden hver morgen han kommer med breve :laugh: Jeg er selv fra Aalborg. Det bliver sjovt hvis vi begge to kommer ind til august, så ses vi jo på skolen. Men der står i det sidste brev jeg modtog at jeg også kunne blive ansat til december.

Link to comment
Share on other sites

ok det lyder spændende..det ville være en drøm for mig at bestå alle prøver!

hvordan foregik holdopgaverne? :blush:

Med den indstilling er jeg sikker på du består med fine karakterer :bigsmile:

Til holdopgaven var vi 6 ansøgere og 3 politibetjente. 2 betjente observerede og en udspurgte os.

Holdopgaven tager ca 4 timer med 3 forskellige opgaver, som skal løses i fællesskab.

Til vores prøve skulle vi være en bestyrelse i en badminton klub, som skulle løse forskellige problemstillinger. Her handler det om at bringe sig selv på bane med sine meninger og holdninger, uden at virke dominerende. Der var en som dumpede til prøven, har var simpelhen for tavs, og havde ingen mening, da politibetjenten spurgte ind. Det var fakrisk en meget sjov opgave, hvor det gælder om at holde fast i sine meninger. man bliver udspurgt helt vildt af betjenten. Har hørt om flere som ikke kune klare det, og brød sammen og begyndte at græde. Det var dog ikke tilfældet med nogle af os til prøven. :tongue:

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også ved at blive tosset af at vente. Er lige ved at vælte postmanden hver morgen han kommer med breve :laugh: Jeg er selv fra Aalborg. Det bliver sjovt hvis vi begge to kommer ind til august, så ses vi jo på skolen. Men der står i det sidste brev jeg modtog at jeg også kunne blive ansat til december.

Jeg har snart opgivet at kigge i postkassen. Har faktisk skrevet brev til personale afd. for at få et svar om jeg kommer ind eller hvad. Hver gang jeg ringer derind siger de det samme. At jeg ville være kommet ind, hvis de havde fået lov at ansætte alle de egnede og at mine karakterer er gode nok. Det kan jeg bare ikke bruge til noget, jeg vil have et klart svar nu. Men der er nu gået 2 uger siden jeg sendte brevet og jeg har ikke fået svar endnu :nonono:

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

Jeg har snart opgivet at kigge i postkassen. Har faktisk skrevet brev til personale afd. for at få et svar om jeg kommer ind eller hvad. Hver gang jeg ringer derind siger de det samme. At jeg ville være kommet ind, hvis de havde fået lov at ansætte alle de egnede og at mine karakterer er gode nok. Det kan jeg bare ikke bruge til noget, jeg vil have et klart svar nu. Men der er nu gået 2 uger siden jeg sendte brevet og jeg har ikke fået svar endnu :nonono:

Du må endelig melde tilbage når du får bedsked. Er meget spændt nu også :laugh: Det er jo trods alt et brev om ens drøm går i opfyldelse !

Link to comment
Share on other sites

Jeg står nøjagtigt samme sted som dig. Får svar inden juni om jeg bliver ansat. Jeg fik 8-8-11 til skriftlig, 3 til fysisk, 4 til holdopgaven og blev erklæret egnet til ansættelse ved den afsluttende samtale. Hvor kommer du fra i landet ?

De karakterer I skriver om, hvad er det for? Er der ikke 4 skriftlige prøver? matematik, referat, retstavning, almen viden?

Hilsen

Brian

Link to comment
Share on other sites

De karakterer I skriver om, hvad er det for? Er der ikke 4 skriftlige prøver? matematik, referat, retstavning, almen viden?

Hilsen

Brian

Jo det er rigtigt der er 4 prøver, men i almen viden gives ikke karakterer. Der må man max have 6 fejl, ellers dumper man.

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

jeg håber os i alle får svar og poster der herinde så snart som mligt..vil gerne vide hvad der sker med jer gutter..

jeg har omkring 5dage tilbage så jeg begynder at tænke på selve prøven hvad man skal spise for at holde sit energiniveau oppe! :innocent:

Du skal selvfølgelig spise sund og fornuftigt her de sidste dage, spis groft og massere af grønsager/frugt. Tag noget vand med til prøven, da der er lang ventetid mellem hver øvelse. Tag evt også en banan eller andet frugt med for at holde energiniveauet og blodsukkeret oppe.

Alt held og lykke med prøven!

Link to comment
Share on other sites

Du skal selvfølgelig spise sund og fornuftigt her de sidste dage, spis groft og massere af grønsager/frugt. Tag noget vand med til prøven, da der er lang ventetid mellem hver øvelse. Tag evt også en banan eller andet frugt med for at holde energiniveauet og blodsukkeret oppe.

Alt held og lykke med prøven!

Ja rigtigt som HAV siger; husk at have noget med til at holde energiniveauet højt.

Jeg havde en vandflaske med ind til prøven, det bliver nemlig nødvendigt med rigeligt at drikke efter opvarmningen.

Efter løbeprøven som er den sidste, er der en bustur på ca. 15 min til greve svømmehal, der spiste jeg en banan for at få lidt ny energi, samt drak en kakaomælk. Det er vigtigt man får et aller andet i bussen, ellers sidder man og falder sammen, inden man kommer ud og svømme :wink: N.b man skal selvfølgelig ikke svømme, hvis man har taget bassinprøven. :bubblebath:

Hvordan går det med løbetiderne?

Rigtig meget held og lykke herfra også.

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

Ja rigtigt som HAV siger; husk at have noget med til at holde energiniveauet højt.

Jeg havde en vandflaske med ind til prøven, det bliver nemlig nødvendigt med rigeligt at drikke efter opvarmningen.

Efter løbeprøven som er den sidste, er der en bustur på ca. 15 min til greve svømmehal, der spiste jeg en banan for at få lidt ny energi, samt drak en kakaomælk. Det er vigtigt man får et aller andet i bussen, ellers sidder man og falder sammen, inden man kommer ud og svømme :wink: N.b man skal selvfølgelig ikke svømme, hvis man har taget bassinprøven. :bubblebath:

Hvordan går det med løbetiderne?

Rigtig meget held og lykke herfra også.

[/quot

ja der er jeg så en af de heldige.jeg skal ikke til bassinprøve fordi jeg har taget kampsvømmemærke i bronze i militæret! :superman:

det går faktisk rigtig godt.jeg løb idag 10:27.det vil sige jeg har fået reduceret min tid med knap og nap 1minut!

DET er rigtig flot af mig hvis jeg selv må sige det!;) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er også rigtig flot, men du skal altså længere ned. Opvarmningen og de andre øvelser er hårde og det er først til sidst der er 2400 løb. Jeg løb den ca 1 min langsommere end jeg plejer pga man er godt udbrændt på det tidspunkt. Men somsagt held og lykke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er også rigtig flot, men du skal altså længere ned. Opvarmningen og de andre øvelser er hårde og det er først til sidst der er 2400 løb. Jeg løb den ca 1 min langsommere end jeg plejer pga man er godt udbrændt på det tidspunkt. Men somsagt held og lykke :4thumbup:

PT kan jeg ikke komme længere ned.

jeg kan umuligt komme længere ned end 10min...måske med 30sekunder med ikke mere..desværre

jeg skal bar give den gas til prøven og gøre mit bedste!andet kan jeg ikke gøre.og tro mig jeg vil kaste blod op før jeg opgiver

Link to comment
Share on other sites

PT kan jeg ikke komme længere ned.

jeg kan umuligt komme længere ned end 10min...måske med 30sekunder med ikke mere..desværre

jeg skal bar give den gas til prøven og gøre mit bedste!andet kan jeg ikke gøre.og tro mig jeg vil kaste blod op før jeg opgiver

Jeg kan så undre mig over at du ikke har klemt ballerne sammen og løbet dig i ordentlig form noget før, hvis det virkelig betyder så meget for dig. :innocent:

Men held og lykke med prøven.

Link to comment
Share on other sites

Ja du ligger nu stadig kun til et 2 tal i løb - så det er ikke optimalt. Det kan betyde i den sidste ende at du bliver sorteret fra for en der har en bedre tid -

HUSK: DE TAGER KUN DE BEDSTE!!!!!! :devil: Og der er mange andre der får 4 i gennemsnit i fysisk - det gør du ikke med et 2 tal i løb. Det er ikke for at pille dig ned - men du må også være realistisk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan så undre mig over at du ikke har klemt ballerne sammen og løbet dig i ordentlig form noget før, hvis det virkelig betyder så meget for dig. :innocent:

Men held og lykke med prøven.

jeg har fået konstateret nyresten samtidig med jeg fik datoen for prøven lidt for sent.så selvfølgelig er der dage hvor jeg ikke kan bevæge mig uden at det gør utroligt ondt i nyrene.det er derfor jeg ikke "har klemt ballerne sammen" noget før! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ja du ligger nu stadig kun til et 2 tal i løb - så det er ikke optimalt. Det kan betyde i den sidste ende at du bliver sorteret fra for en der har en bedre tid -

HUSK: DE TAGER KUN DE BEDSTE!!!!!! :devil: Og der er mange andre der får 4 i gennemsnit i fysisk - det gør du ikke med et 2 tal i løb. Det er ikke for at pille dig ned - men du må også være realistisk.

jeg håber at jeg klarer ekstra godt til de andre prøver så de kan hive min 2 tal op. Det er os derfor jeg er meget stærkere end jeg har en god kondi i de 2400m..andet kan jeg ikke satse på :crazy:

Link to comment
Share on other sites

jeg håber at jeg klarer ekstra godt til de andre prøver så de kan hive min 2 tal op. Det er os derfor jeg er meget stærkere end jeg har en god kondi i de 2400m..andet kan jeg ikke satse på :crazy:

Hvorfor ikke ringe ind til den station du skal til prøve hos for at høre hvornår næste fysiske prøve er, altså den efter den du skal op til. Jeg var i sin tid i Odense og der er der fysisk ca. 1 gang om måneden. Hvis der er en måned til næste fysisk prøve, vil jeg anbefale dig at tage den. Du kan så få dig trænet op til at løbe tiden på minimum 9:00 så får du et 4 tal i løb, og da du allerede er klar til styrkedelen, ja så har du et 4 tal i gennemsnit og du er godt rustet mod samarbejdsprøven og den afsluttende samtale. Husk på at får du højest et 3 tal i gennemsnit i fysisk, skal du have minimum 3 helst 4 i samarbejdsopgaven, og det er straks noget sværere end i fysiskprøve. Hvis du derimod får et 2 tal i samarbejdsprøve og allerede har et 3 tal fra fysisk, kommer du ikke videre, og du kan starte forfra.

Den måned du måske skal vente til næste prøve, vil vise sig at være det værd, da du så har et højere gennemsnit i alle prøverne. Det kan være grænsen mellem at vente og vente i flere måneder eller at komme ind med det samme...

Men hvis du mener du er 110% klar, så er du det. Så pøj pøj

Edited by Don Pedro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share