De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

IDAG ER DET PEDRO´S DEJLIGE DAG HURRA HURRA HURRA HURRAAAA!

FOR HAN HAR BESTÅET DEN FYSISKE PRØVE MED GLIMRENDE KARAKTERE MED DEJLIG

CHOKOLADE OG MASSER AF MOTION!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

idag bestod jeg prøven!!!

her er mine karaktere:

3 opvarming

4 i bænkpres (selvfølgelig hvad ellers? :bigsmile:

3 i kropshævninger

3 i hurtig testen

så samlet:: 3

PS: løb faktisk turen på 10:35.

ikke godt men godt nok!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har du også bestået dem alle sammen og venter kun på svaR?

hvor længe har du ventet!?

Ja, jeg har bestået alle prøverne og blev erklæret egnet til anæsttelse. Jeg har ventet på svar siden januar, og vil MEGET gerne have svar hurtigst muligt.

Link to comment
Share on other sites

tak tak!!!!

er også super glad!!kan ikke beskrives med ord.men nu skal de resterende prøver bar overståes så er jeg forbi nøglehullet

hvor længe venter man på næste prøve? :blush:

Jeg var til fysik prøve den 25. maj 2005, derefter holdopgave den 9. juni 2005 og sidst afsluttende samtale den 21. juni 2005.

Derefter har jeg ventet og ventet og ventet på svar om ansættelsesdato :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til fysik prøve den 25. maj 2005, derefter holdopgave den 9. juni 2005 og sidst afsluttende samtale den 21. juni 2005.

Derefter har jeg ventet og ventet og ventet på svar om ansættelsesdato :hmmm:

Er du blevet ansat men mangler en ansættelsesdato eller venter du på svar om du bliver ansat ?

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen,

Jeg har fulgt lidt med i denne tråd, da jeg selv er i gang med optagelsesprøverne (eller rettere, er lige startet). Jeg var til skriftlig prøve i går, og fik 9 i diktat, 10 i referat og 11 i matematik :4thumbup: er bare vildt glad - men jeg ved jo godt det kun var en lille bid af vejen.

Nu ser jeg frem mod den fysiske, og der mangler jeg lidt finpudsning. Jeg har været i gang et stykke tid med specifik træning, men mangler som sagt lidt.

Jeg har investeret i et vægtsæt, men den højeste vægt jeg kan smide på er 47 kg. Dette tager jeg dog uden problemer 18 gentagelser med. Kropshævninger, der tager jeg knebent 6 stk. De første 4 er gode, men de sidste 2 er ikke kønne. Her træner jeg hver dag. løb, her løber jeg pt. 3-4 gange ugentligt fordelt på 1 lang tur (9-11 km, jævnt tempo), en tempotur (opvarmning + 2400 m 9 min. 25 sek. - uden opvarmning altså :wink: ) og en intervaltur (opvarmning + 10 intervaller med 1 min. fuld speed og ½ min. jogging) evt. en tur på 4-5 km i jævnt tempo.

Herudover laver jeg lidt aerobic, mavebøjninger (20 stk. police-style) og armbøjninger (35 stk.).

Modtager meget gerne forslag, rettelser og andet til ovenstående.

Jeg er i tvivl om hvor meget jeg skal/kan træne til dukkeslæbning, hurtighedstest og ikke mindst opvarmning. Jeg har slæbt lidt rundt på min kone, men hun vejer langt fra 78 kg.

Hvor længe skal jeg regne med jeg har at træne i endnu??

På forhånd tak.

Hilsen

Brian

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter på en ansættelsesdato, da jeg jo er erklæret egnet.

Jeg er også erklæret egnet, men derfor er det ikke 100% sikkert at du kommer ind på skolen. De tager jo kun dem som er bedst egnet. Det vil sige hvis der er 150 ansøgere som er erklæret egnet og de kun skal bruge et hold på 100 mand på politiskolen, tager de kun de 100 bedste af de 150 egnede og de sidste 50 ryger ud igen... Desværre ! Så er det bare forfra IGEN !

Link to comment
Share on other sites

IDAG ER DET PEDRO´S DEJLIGE DAG HURRA HURRA HURRA HURRAAAA!

FOR HAN HAR BESTÅET DEN FYSISKE PRØVE MED GLIMRENDE KARAKTERE MED DEJLIG

CHOKOLADE OG MASSER AF MOTION!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

idag bestod jeg prøven!!!

her er mine karaktere:

3 opvarming

4 i bænkpres (selvfølgelig hvad ellers? :bigsmile:

3 i kropshævninger

3 i hurtig testen

så samlet:: 3

PS: løb faktisk turen på 10:35.

ikke godt men godt nok!! :superman:

Undskyld, jeg skriver bare om mig selv... - TILLYKKE, det var flot, håber jeg kan gøre dig stykket efter når det bliver min tur...

Hilsen Brian

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også erklæret egnet, men derfor er det ikke 100% sikkert at du kommer ind på skolen. De tager jo kun dem som er bedst egnet. Det vil sige hvis der er 150 ansøgere som er erklæret egnet og de kun skal bruge et hold på 100 mand på politiskolen, tager de kun de 100 bedste af de 150 egnede og de sidste 50 ryger ud igen... Desværre ! Så er det bare forfra IGEN !

Det ved jeg udmærket godt, det du skriver.

Så skal de bare ikke sige i personale afd. at man kommer med på næste hold, hvis der hele tiden sorteres fra. Man burde ansætte dem, som først var erklæret egnet osv. Jeg fik at vide til april holdet var der 200 egnede, men der var kun penge til at ansætte 72. Desuden sagde de, at de håbede på, at de kunne ansætte alle de egnede snarest.

Tror du iøvrigt der er mange som får 4 i gennemsnit i alle prøverne?? Jeg kender i hvert fald flere, som er kommet ind med samme karakterer som jeg har fået.

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

Undskyld, jeg skriver bare om mig selv... - TILLYKKE, det var flot, håber jeg kan gøre dig stykket efter når det bliver min tur...

Hilsen Brian

det burde du kunne gøre.

jeg har været uheldig med mine trænings forløb.Mest pga nyresten.

men dit træning lyder som om du kommer til at overtræne.jeg gjorde det at jeg stoppede helt med at træne 2dage før jeg skulle op.

det gav virkeligt et plus der ville noget

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg udmærket godt, det du skriver.

Så skal de bare ikke sige i personale afd. at man kommer med på næste hold, hvis der hele tiden sorteres fra. Man burde ansætte dem, som først var erklæret egnet osv. Jeg fik at vide til april holdet var der 200 egnede, men der var kun penge til at ansætte 72. Desuden sagde de, at de håbede på, at de kunne ansætte alle de egnede snarest.

Tror du iøvrigt der er mange som får 4 i gennemsnit i alle prøverne?? Jeg kender i hvert fald flere, som er kommet ind med samme karakterer som jeg har fået.

Det er svært at sige. Der er selvfølgelig nogle der går igennem med rene 4 taller. Havde du ikke fået en dato hvor du ville få svar inden ?

Den dato de har givet mig er inden juni, så vil jeg få svar om jeg kommer ind. Hvornår ringede du ind til personale afdelingen, var det før eller efter den dato de havde givet dig ?

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at sige. Der er selvfølgelig nogle der går igennem med rene 4 taller. Havde du ikke fået en dato hvor du ville få svar inden ?

Den dato de har givet mig er inden juni, så vil jeg få svar om jeg kommer ind. Hvornår ringede du ind til personale afdelingen, var det før eller efter den dato de havde givet dig ?

Jo, jeg får svar senest den 20 maj om jeg kommer ind pr 1. august.

Det var efter jeg fik at vide, jeg ikke kom med på april holdet, jeg syntes jeg havde brug for en forklaring. :nonono:

Edited by boxpa
Link to comment
Share on other sites

det burde du kunne gøre.

jeg har været uheldig med mine trænings forløb.Mest pga nyresten.

men dit træning lyder som om du kommer til at overtræne.jeg gjorde det at jeg stoppede helt med at træne 2dage før jeg skulle op.

det gav virkeligt et plus der ville noget

Overtræner?? Jeg er jo stadig ikke helt hvor jeg skal være.

Hvordan var opvarmningen? Var du også til svømmeprøven? havde du trænet på hurtighedstesten og dukkeløft?

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg får svar senest den 20 maj om jeg kommer ind pr 1. august.

Det var efter jeg fik at vide, jeg ikke kom med på april holdet, jeg syntes jeg havde brug for en forklaring. :nonono:

Okey, det bliver godt nok spændende.. Kunne være sjovt hvis vi begge skulle starte til august :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Overtræner?? Jeg er jo stadig ikke helt hvor jeg skal være.

Hvordan var opvarmningen? Var du også til svømmeprøven? havde du trænet på hurtighedstesten og dukkeløft?

Hvis du bruger din dag på at æde burger og chips, så er opvarmningen hård, hvis ikke så gælder det om at vise man ikke er motorik spasser. Hvis du ikke er livredder, har bassinprøve el.lign, skal du i forlængelse af prøven, svømme 200 m på max 5.30 min - det er ikke svært overhovedet.

Hvis du gerne vil være hurtig, træn squat så du bliver eksplosiv (få reps). Dukkeløft går i al sin enkelhed ud på at du viser at du har den rette løfte teknik. 78 kg er ikke slemt, og kan du ikke løfte det, håber jeg ikke du bliver min makker og skal fjerne mig i en gadekamp :tongue:

Men der er vel intet der kommer som en overraskelse, for man har jo læst alt i folderen om prøven, og man er selvfølgelig 110% klar til dagen - hvis ikke, hører man ikke til i Politiet. (min mening.)

Link to comment
Share on other sites

Overtræner?? Jeg er jo stadig ikke helt hvor jeg skal være.

Hvordan var opvarmningen? Var du også til svømmeprøven? havde du trænet på hurtighedstesten og dukkeløft?

ja overtræner.for hvis du træner videre sådan kan det være du op til prøven ikke klarer det fordi din krop er for træt til prøven

og tro mig du får brug for alt din energi

nej var ikke til svømmeprøven.

opvarmingen var lidt latterlig.man skulle lave øvelser som jeg tror var til glæde for dem som så på! :bigsmile::bigsmile:

men man fik pulsen op ihvertfald :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share