Bands til bænkpres


Conscience
 Share

Recommended Posts

Det er småt med udstyret i IK99 og jeg er blevet anbefalet af få fat i nogle bands hvis der skal arbejdes lidt på udstyr bænkpressen.

Hvor kan sådanne bands købes? Er der nogen som har et brugt eller med andre styrker?

- Jeg er blevet anbefalet grønne bands, som skulle give en 40-45 kg i toppen, alt afhængigt af armlængde selvfølgelig?

- Et hjemmeflikket board med aftagelige lag ville også være af interesse hvis der var nogen som skulle ligge inde med et sådant?

Link to comment
Share on other sites

De kan købes i USA, men der er 3-4 ugers ventetid da de sendes med "slow post".

Du kan få dem meget hurtigere i Finland her: Finski bandski

Jeg har både de lilla og de grønne og det er nok tæt på det bedste køb rent styrkeløftmæssigt jeg nogensinde har lavet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

De kan købes i USA, men der er 3-4 ugers ventetid da de sendes med "slow post".

Du kan få dem meget hurtigere i Finland her: Finski bandski

Jeg har både de lilla og de grønne og det er nok tæt på det bedste køb rent styrkeløftmæssigt jeg nogensinde har lavet. :smile:

Jeg har også haft kigget lidt på den side med henblik på at købe bands. Tror helst jeg vil købe i europa....hvis Sune og/eller andre er klar på det kan vi jo sende en bestilling afsted sammen...og gøre det lidt billigere af få det sendt til DK.

Sådan et sæt ""Finski Bandski" til 299 Eur ser sku' godt ud :w00t: Men det er alligevel en 1000 lap til hver for en gang elastikker :dry: Gad vide om kæderne er for et sæt - lidt svært at forstå det finske :blink:

Ja det kunne være fint at lave en eller anden form for fælles bestilling, den er jeg med på :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sådan et sæt ""Finski Bandski" til 299 Eur ser sku' godt ud Men det er alligevel en 1000 lap til hver for en gang elastikker Gad vide om kæderne er for et sæt - lidt svært at forstå det finske

Mit finske er også lidt rustent så jeg klikkede på det engelske flag oppe i hjørnet.... :wink:

Jeg spørger lige i AUS om der er andre der skal have noget med så kan vi jo lige skrives ved.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det skulle eftersigende være akkurat samme kvalitet bands, bare billigere.

Og det er inden for EU så skattefar holder snitterne væk.

Jeg er klar på at dele noget porto og bestille nogle store elastikker fra londonkettlebells.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klar på at købe bands derfra. Andre der har besluttet sig?

Indkøb sammen:

Glud

Luciferase

Conscience

Vi kunne måske lave et Nordland/AUS-indkøb hvis Concience også er med.

Jeg skal jo have dem over til IK99, men det må man jo så finde ud af.

Link to comment
Share on other sites

Kigger du aldrig forbi århus? eller har du planer om stævner inden for det næste stykke tid?

Jo engang imellem, det kan vi lige finde ud af? Eller til NM i bænk som vi skrev om.

Jeg skal have et sæt advanced single bands til EUR 49,95 :4flex: Det er det som jeg har muligheden for at bruge nu og formentlig også fremover.

Tvivler på at VL'erne sponsorerer et powerrack til os :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jo engang imellem, det kan vi lige finde ud af? Eller til NM i bænk som vi skrev om.

Jeg skal have et sæt advanced single bands til EUR 49,95 :4flex: Det er det som jeg har muligheden for at bruge nu og formentlig også fremover.

Tvivler på at VL'erne sponsorerer et powerrack til os :dry:

Hej Sune jeg tror vi regner med at bestille fra http://www.londonkettlebells.com/acatalog/...odyPRBands.html hvor det er meget billigere end fra den finske side, og efter sigene lige så go kvalitet, så jeg går ud fra at det er et af deres #4 bands (medium) du vil have er det korrekt. Det koster £17,50 for et og £34 for et par.

Link to comment
Share on other sites

Der er også www.ironwoodyfitness.com

De er langt de billigste en master pakke som BGP har postet et billed af koster kun 168 US incl porto

har nemlig lige bestilt....

Problemet er hvis den bliver nappet i tolden...

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune jeg tror vi regner med at bestille fra http://www.londonkettlebells.com/acatalog/...odyPRBands.html hvor det er meget billigere end fra den finske side, og efter sigene lige så go kvalitet, så jeg går ud fra at det er et af deres #4 bands (medium) du vil have er det korrekt. Det koster £17,50 for et og £34 for et par.

Gluuuuuuuuuuud, jeg regner bestemt også med at bestille derfra :4thumbup:

Du kan få en leee' forced når jeg møder dig :smile:

nej han vil have enkelte elastikker...pakken med 3, 4 og 5

Nemlig ja, intet powerrack så jeg har ikke behov for to af hver slags, medmindre jeg springer dem da :devil:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Gluuuuuuuuuuud, jeg regner bestemt også med at bestille derfra :4thumbup:

Du kan få en leee' forced når jeg møder dig :smile:

Nemlig ja, intet powerrack så jeg har ikke behov for to af hver slags, medmindre jeg springer dem da :devil:

JAJAJA!!! Ok det er mig der ikke lige er skarp, så bare du havde skrevet prisen i € :tomaatit::4slap:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share