Løb på stedet


Ducks
 Share

Recommended Posts

Giver det noget som helst at løbe på stedet? Altså lave løbe lignende bevægelser uden at rykke sig ud af stedet, som kan gøres indenfor. Mit problem er at jeg er for fattig til at gå i Fitness center, og de gange jeg har prøvet at løbe udendørs er jeg bare blevet syg istedet for :dry: Så derfor tænkte jeg om det giver noget at løbe på stedet?

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig gir' det da noget..

Alt hvor du bruger dine muskler og får pulsen op "gir' noget".

Men at løbe udenfor vil helt klart give mulighed for en langt mere effektiv træning, samt en langt mere naturlig måde at bruge din krop på, end ved bare at løbe på stedet..

Nu bliver vejret forhåbentligt også snart bedre...

Link to comment
Share on other sites

og de gange jeg har prøvet at løbe udendørs er jeg bare blevet syg istedet for :dry: Så derfor tænkte jeg om det giver noget at løbe på stedet?

Løb du nøgen? For du skal da bare klæde dig på efter vejret -

Løb på stedet kan kun bruges som opvarmning, hvis du absolut vil bruge det - men at det giver noget - nej!

Link to comment
Share on other sites

jeg løber hele vinteren; i snestorm, slagregn, stiv kuling og minus 10 og jeg er stort set aldrig syg. Så hvis du er blevet syg af at løbe udenfor er det nok mere et tilfældigt sammentræf end en egentlig årsagssammenhæng. Klæd dig på efter årstiden, så bliver du ikke syg. Du går vel også rundt udenfor selvom det er koldt? :tongue: Løb er jo det samme - det går bare lidt stærkere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share