Træf IK99 d. 6/5


Krumborg
 Share

Recommended Posts

Vi er vist ved at stable noget MOL'er træf på benene i IK99 - Østerbro, lørdag d. 6/5.

Det er stegt flæsk på "Stafetten" lige ved siden af til en billig mønt, så det kunne være et åbenlyst valg til spisning. Det er et stort sted, så burde ikke være behov for at reservere bord så tidligt på aften.

Måtten og jeg vil dog lige snakke med de ansvarlige i klubben, og hører om vi kan få hulen helt for os selv. De lukker som regel af ved en 18'er, så hvis folk så småt indfinder sig klokken 15, alt efter hvor lang tid vi skal træne+bad, synes det at passe.

Dette er endnu bare et umiddelbart udkast, så føl fri til at rette, foreslå mm. :smile:

Hvis i har lyst til at at deltage, så skriv jer på(og jer som jeg har skrevet på i forvejen må også gerne fjerne jeres navn efter forgodtbefindende :innocent: ).

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Hvis i har lyst til at at deltage, så skriv jer på(og jer som jeg har skrevet på i forvejen må også gerne fjerne jeres navn efter forgodtbefindende :innocent: ).

Er i jylland.

Deltagere til "MOL i hulen":

Krumme

LaMotta

Cat

Tunen

Conscience

Docholligay

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu havde jeg lige rykket det, fordi jeg vidste du ikke kun en anden lørdag vi snakkede om :sneaky2::cry3:

Ved du kommer til at savne mig. Men du må bare forstå, at det aldrig bliver os to........

Back on topic

Link to comment
Share on other sites

Er i jylland.
Æv bæv - det falder desværre sammen med et stævne for mit vedkommende. :unhappy:

Edit: Altså skal være hjælper og hepper. :cheer::biggrin:

Ville gerne med, men samme dag skal jeg stille op til NM i Randers, så kan nok ikke liiiige nå det :cool::tongue:

Jeg havde ikke set NM ville falde samme dag. Men det kan der jo tages højde for. Vi kan rykke det en uge frem eller tilbage? Eller dagen før, fredag? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ryk det TILBAGE!!! :w00t:

Rommel

Jeg ville helst se det ugen senere, da jeg ellers ikke ville være i stand til at køre tungt :innocent::bigsmile:

Det er kun et forslag people :laugh: Jeg nægter at skære igennem, lad os snakke om det :hippy: :smilejap:

ER der ikke vægtløftere man ons fre :unsure: ???

Jeg stemmer i hvert fald ikke for fredag :innocent:

Og du kalder mig klog :blush::laugh: - Hvis det er en fredag skal det være efter 18, hvilket betyder det blive uden spisning. Så vi holder os til en lørdag, der vil vi også potentielt genere mindst muligt mennesker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share