Kropsforandring på 2 Måneder?


BSK
 Share

Recommended Posts

Hej Alle..

Jeg er en pige på 1,68 høj og vejer 69 kilo og er 20 år, det vil sige et jeg ikke skal tabe mig voldsomt, men lige 3-4 kilo.

Da jeg skal giftes om 2 måneder vil jeg høre om hvis jeg føler den kostplan jeg vil beskrive, samt træning, om jeg så kan lave en "kropsforandring" på 2 måneder. Altså tabe 3-4 kilo og lave en fulstændig opstramning på to måneder.

Planen ser ud som følger :

Morgenmad!

- 1 Dl havregryn med 2 dl. skummetmælk og én spsk. rosiner.

Formiddag .

1 Æble eller pære.

Middag :

Salat bestående af : Salat, Gulerødder, Agurk, Ananas, Majs, Tomat og med 9% Dressing.

"rent" kød såsom skinke, Kylling, Laks el. andet.

Eftermiddag.

Et stykke frugt

Aftensmas.

Ca 250 gram Frostgrøntsager.

Rent køb som kylling, oksekød, skinke eller andet.

èn gang om ugen ca 100 gram slik, samt 50 gram Chokolade.

Træning :

Mandag : Opvarmning løb 10 min, Styrketræning Triceps, Mave, skrå mave, Statisk mave, Bryst. Løb intensivt 10 minmn

Fredag : Opvarmning løb 10 min. Styrketræning Biceps, Ryg, Inder - yderlår, Squath, baller. Løb ti min intensivt.

Lørdag : Træningpas fra mandag

Søndag : Træningpas fra Fredag.

Pr gang i alt træning ca. 1´time og 15 min. Gentagelser er 3x10, 3x12 af alle øvelser, dog en smule ekstra mave.

Vil jeg kunne få en flot trænet krop uden kæmpe markeringer, men blot flot og feminin uden for meget "løst" hist og pist???

På blot to måneder med ovenstående program??

hvis ikke kan det så overhovedet lade sig gøre, og hvad skal der i såfald til??

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsner BSK

Efter

Link to comment
Share on other sites

Du vil sagtens kunne tabe 4 kg på 2 måneder, det er ikke så svært.

Jeg tvivler nu på, at du vil kunne se resultat af styrketræning på 2 måneder. Når du taber dig dig får du ikke større muskler, da det kræver at du indtager flere kalorier end du forbruger. Styrketræning i sig selv givert dig ikke fastere hud. Men som 20 årig, så er du jo fast i huden.

jeg er sikker på at du bliver en meget smuk brud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med bryllupet! Med 20 år bliver du i hvert fald en ung brud!

Jeg tror godt du kan se at du har trænet på bare 2 måneder, - om ikke andet så på holdningen. Sådan har jeg det i hvert fald selv.

Du kan som de øvrige er inde på sagtens tabe 3-4 kg på 2 måneder.

Men husk også at træne efter brylluppet!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg så løber 10 min mere til slut, det er i alt 30 min pr. træningspas der bliver lavet cardio.??

vil det kunne gøre en forskel??

forbrændingsmessig er min opfattelse at det er bedre med et langt cardio pas så pulsen kommer op...prøv heller 30-60min. sammenhengende cardio.

held og lykke med det... :4thumbup: og jeg kunne godt se resultater af min styrketræning efter to måneder...bare kør tungt nok :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share