Fedt ved brystmuskelen ?


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

hej,

jeg har trænet i et par år nu, og trænet rimlig seriøst - og min krop er ved at være ret flot efterhånden.

Jeg har fra naturens side store brystmuskler, og disse har jeg da trænet ret seriøst - og det er sådan at jeg kan se både blodårer samt de her streger fra indersiden af brystet og ud til påhæftningen.

For mig ville dette betyde at nu er vi ved at være spillet ret godt op efterhånden - men problemet er:

Hvis jeg spænder mine brystmuskler samler de sig til en hård klumb muskel - og der er streger og det hele - fint nok, men er de ikke spændt så virker det som slatten klumb....

udover det - så er der noget fedt eller hud eller hvad ved jeg, lige der hvor brystet skilledes fra skulderen, der inde i hakket - og det er ikke særlig trimmet fra siden af.

jeg har set nogle af de ekstreme fra centeret, og her kan man se brystmuskelen markeret ude på siden også ?

Det er faktisk med lidt held muligt at give mig en "sherifstjerne" hvis jeg ikke spænder, og det er hammer irreterende !

hvad gør jeg forkert ?

Link to comment
Share on other sites

Det må være et spørgsmål om gener eller fedtprocent. Du kan ikke punktforbrænde fedtet lige et bestemt sted, desværre. Måske er du disponeret for at det sidste fedt på din krop vil sidde lidt nøjagtigt der.

Hvis du vil af med det er det eneste du selv kan skrue på, såvidt jeg kan se: Større brystmuskel eller lavere fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Eller masser af cabel flyes, hvor du spænder brystet rigtig meget. NOT!! :retard: :D

Jeg er helt enig med Klaus. Der er desværre ikke noget at gøre, andet end at mindske din fedtprocent generelt, og det gøres som bekendt med færre kcal og/eller mere cardio.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender faktisk selv problemet. Selvom jeg er ekstrem "pumpet", og jeg næsten ingen fedt har på hele kroppen (jeg burde snakke i datid, men jeg skal til at cutte, så jeg er snart tilbage ved tilligere standarder :D) så har jeg alligevel en stor mængde fedt, som sidder lige bagved brystvorterne og under dem. Det gør, at det faktisk kun er når jeg har kørt flere timer i frost vejr, så for jeg "stive nippels" ellers hænger mine brystervorter bare, og det er ser temmelig træls ud. Men jeg har aldrig fundet en løsning på problemet, selvom jeg dennegang håber at jeg kan nå så lav en fedtprovent, at det måske lykkes at få det væk.

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at jeg måske får hug for denne kommentar, men jeg så et program i fjernsynet hvor en gut havde for meget fedt i brysterne og han fik en fedtsugning.

Resultatet var forbavsende godt, så det var måske en mulighed????

Mvh

Peco

Link to comment
Share on other sites

tak for jeres svar.

og okay, det er ikke sådan at jeg skal bruge fedtsugning :) - det er ikke sådan at det decideret hænger - eller at der er "små bryster".

det er bare lige ydersiden der irreterer mig, men jeg tror at det kan løses ved cutning, det er ihvertfald hvad jeg vil prøve.

lige da jeg startede gik det stærkt med brystet, og der så det sgu godt, ud med brystvorten der pegede nedad, og jeg kunne se muskelen på alle 3 kanter.....

men nu peger den sådan lidt mere ligeud, så det er et eller andet jeg er holdt op med at lave....ved bare ikke helt hvad det er for en øvelse jeg har forsømt :)

Så kunne i have fortalt mig at det var vigtigt at lave "et-eller-andet" for at trække brystet, så var det jeg søgte.

Og nej, vil aldrig røre noget af det der stads )

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du kommer til at søge forgæves, hvis du søger en øvelse der kan skaffe dig af med lidt fedt et specifikt sted på dit bryst. Den slags findes ikke! Hvis dit bryst er mest udviklet i den nederste halvdel, kan du dog træne mere specifikt for den øverste del, men det betyder kun marginalt. Desværre (eller heldigvis?) er vores fysiske fremtoning begrænset og delvist determineret af vores gener. Sådan er det bare!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvis du vælger lægen så skal du bare sige at du har ondt, så slipper du ikke en krone, en af mine venner fik fjernet BT på den måde...

Men eller er der ikke anden udvej en slanke kur, og smid feks bar dip, pull over's og decline bænk press ind i dig bryst program, da de rammer den nederste del af brystet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share