Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Rigtige mænd smadrer 30 kg håndvægte og elcykler :)

Haha :-D Jeg ved det er fesent at presse 30kgs håndvægte men der er ikke tungere der hvor jeg træner og så har alt det løberi gjort mig tilstrækkeligt svag til at jeg kan få noget ud dem med lidt mind muscle janefonda shit :-)

Og kun en tåbe frygtet ikke en kone, der keder sig! Det kan give løft af akavede og uhåndterlige objekter beyond failure :D

Ja, for helvede. Og når hun så selv er gravid kan hun jo ikke løfte noget selv men der skal jo hentes, bringes, smides ud og indrettes børneværelse. Men det er jo der man skal vise man er en rigtig mand der kan hænge en lampe op, samle et ikeamøbel, male værelse osv. (For male må man jo heller ikke som gravid).

Uha, stakkels mig. Tilgengæld smører hun nogle dejlige madpakker så jeg klager ikke :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Pullups - 5sæt x 12reps

Supersættet

Incline Dumbell press - 5sæt x 12reps med 30kgs håndvægte

Har også haft transportcykling og holdtræning idag men det virker efterhånden lidt for fesent at notere transportcykling som træning. Og nu blev det så gjort alligevel indirekte...

Styrken var helt ok idag.

Link to comment
Share on other sites

Havde to 1'ere (?), én 2'er og én 3'er liggende. De er liidt strammere end jeg husker dem, men så er der noget at gå i gang med :)

Hvad betyder TNS? Kunne ikke google det - fik bare videoer af folk, der kører COCs :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning:

Løb med babyjogger - 5km (25min og 31sek)

Pushups på 'håndtag' - 5sæt x 20reps

+ lidt coc

Havde super ben idag og løbetiden var inklusiv 2gange standsning for at snakke med datteren. Men jeg havde også drukket øl og rom igår.

TRS - Starter lige ud med at reppe med T op 1eren først. Jeg har et weak greb..

Link to comment
Share on other sites

Så blev der trænet lidt igen...

Torsdagstræning:

Pullups - 3sæt x 15reps

Supersættet med

High Incline Dumbell Press - 3sæt x 15reps med 30kgs håndvægte

+ Et hold og 14km transportcykling

Fredagstræning:

Dødløft - 10x30kg, 10x60kg(sumo), 10x60kg, 10x90kg(Sumo), 10x90kg, 10x110kg(Sumo), 10x110kg (Totalt dekonditioneret i dødløft... Skal nok blive øm af denne lille smule)

Bend Over Rows - 4sæt x 10reps med 90kg

Y-Raises - 4sæt x 10reps med 5-7,5kgs håndvægte

Leg Extensions - 4sæt x 12reps

Pullups (Widegrip) - 3sæt x 10reps

Bænkpres - 3sæt x 10reps med 80kg

KB press - 12/12, 12/12 med 20eren (Lavet da jeg kom hjem. Nice and strict..)

Har haft en ufattelig sult og specielt sukkertrang de sidste dage så har frådet i kager og slik og har ikke fået trænet siden i mandags. Så lækkert at komme lidt på rette spor igen.

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Løb - 44min

Aner ikke hvor langt jeg løb men havde ok ben. Dog var ruten meget kuperet og men også helt og aldeles flot. Løb med vand på min ene side og skov på den anden. Kunne dog godt overveje at anskaffe mig nogle trail løbesko hvor der er lidt mere mønster under skoen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke født til at løbe jeg er født til at lave pølser...

Men jeg løber alligevel lidt engang imellem da det trodsalt godt kan gå hen og blive en smule trivielt at lave pølser...

Men ellers har jeg da overvejet at prøve sådan nogle fivefingers selvom risikoen for at ligne en crossfister i såfald ville være overhængende...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share