Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Fedt Troels. Du blir sommerhakket :). Har læst et sted at DJ selv primært holder sig til MPs og chins som styrke moves, men gør endelig det der passer hånden bedst.

Jeg forsøger mig med 24kg

Swings og 40kg MP Idag..

Link to comment
Share on other sites

Fedt Troels. Du blir sommerhakket :). Har læst et sted at DJ selv primært holder sig til MPs og chins som styrke moves, men gør endelig det der passer hånden bedst.

Jeg forsøger mig med 24kg

Swings og 40kg MP Idag..

Det tror jeg også bliver basis i programmet. Skal bare lige finde et sted hvor jeg kan hive mig op.

Det lyder fornuftigt. Jeg tror det bliver noget af det samme. Bare pushpress istedet for press med 40eren. Jeg skal liiige igang igen :-)

Link to comment
Share on other sites

10000swing program. Dag1.

(10,15,25,50)x5 med 24kgs kb (500gentagelser ialt)

Kb pushpress - (1,2,3reps)x5 med 40kgs kb

Sgu da hårdt nok. Min ryg er ikke ubetinget glad for swings. Spænder ret meget op omkring den thoracolumbale overgang. Men det blev bedre undervejs. Så måske bare weakness der skal trænes væk.

Link to comment
Share on other sites

DJ er stolt!

Han er vidst først rigtigt stolt når jeg har gennemført programmet.

Nu må vi se. Skal jo træne næsten hver dag med det program. Det er jeg jo slet ikke vant til med mine vanlige 2 ugentlige træninger.

Tilgengæld kan man så gennemfører en træning på 30-35min.

Link to comment
Share on other sites

10000swings program. Dag.3.

Swings - (10,15,25,50)x5 med 24kg (500reps ialt)

Kb Goblet squat - (1,2,3)x5 med 40kgs kb (30reps ialt)

Uden forstyrrelser idag. Tog ca. 27min.

Tidligere idag lavede jeg lidt let disko på arbejdet.

Dumbell flyers - 20x20kgs, 20x22,5kgs. Lidt stræk på patværket et altid godt.

Link to comment
Share on other sites

Åh, det rykker lidt for at prøve det swing program. Lige nu virker mit program m Squats, så det skal malkes. Men vi gemmer det, måske til jul, som fedme-profylakse? :)

Det ser ud til at du skal fortsætte med hvad du har gang i, da din fremgang jo er kanon for tiden. Ikke mindst Mååsen kompliment taget i betragtning :-) Så malk løs..

Men det fede ved programmet er at man hurtigt kan få det trænet derhjemme, og det koster kun en smule tv-tid om aftenen når børnene sover. Der om aftenen hvor jeg plejer at sidde og kaste tarvelige carbs i gabet. Så det må virke dobbelt op som fedme profylakse samt forhåbenligt også fedmebehandling :-D

Link to comment
Share on other sites

10000 swings program. Dag 4.

Swings - (10,15,25,50)x5 med 24kg (500reps ialt)

Kb Press - (2,4,6)x5 med 24kg (60reps ialt)

5dag i træk med træning. Dejligt. Ret nemt idag. Kunne måske godt have kneppet vægten noget mere. Men nogle gange skulle jeg multitaske lidt og sørge for at min datter ikke kom i skudlinien for jernkuglen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, høj luftfugtighed tror jeg. Fik også 'tannet' lidt da jeg stod og svingede kuglerne i underbukser midt i haven. Er sikker på at mine +70årige naboer allerede synes jeg er mærkelig :-D

Er også spændt på resultatet. Tror min fedtprocent ved start er noget af det højeste den har været. Så kan der smides lidt flæsk og min chin styrke og kb Press styrke komme tilbage på niveau ville jeg være lykkelig :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share