Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Mandagstræning på job -

Chest supported Rows - 10sæt x 20reps med med (30,50,70,90,120,120,90,70,50,30kg)

Supersættet med

Hyperextensions - 10sæt x 20reps

Dumbell flyers - 3sæt x 20reps med 22kgs håndvægte

Chestpress i maskine - 10x50kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg, 10x120kg

2timer med hold

Nu spiser jeg store mængder gammeldags æblekage...:-)

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning på arbejdet -

Pullups - 5sæt x 10reps

Bænkpres - 10x60kg, 10x60kg, 5x100kg, 5x105kg, 5x110kg, 5x115kg, 5x120kg, 5x100kg, 5x100kg

Rear Delts - 5sæt x 12reps

Pushdowns - 4sæt x 10reps

Mave - 4sæt x mange

Skidehamerende uinteressant log jeg har. Ved det. Men bænkpressen føles faktisk nogenlunde idag.

Der var en mand der synes jeg var vældig stærk. Det følte jeg trodsalt ikke jeg var.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning på arbejdet:

Leg Ext - 3sæt x 10reps op til stakken

Leg Curls - 3sæt x 10reps op til stakken

Bulgarian Split Squat - 3sæt x 10/10reps med 10-15kgs håndvægt i den ene hånd.

Bænkpres - (10x60kg, 10x60kg), 6sæt x 6reps med 100kg

Isolated Dumbell Curls - 6sæt x 10-12reps med 12,5-22,5kgs håndvægte

Skulderpres i maskine - 3sæt

Ih, åhh, ahhh, nååå, jooo, nååå, hoho, nånånånå.....Træning 2 dage i streg. Hold da op. Skal passe på jeg ikke kommer til at ligne Arnold i sine velmagsdage. Måske 60årige Guvenør Arnold er et mål. Det kræver bare hårtransplantation.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning på arbejdet:

Leg Ext - 3sæt x 10reps op til stakken

Leg Curls - 3sæt x 10reps op til stakken

Bulgarian Split Squat - 3sæt x 10/10reps med 10-15kgs håndvægt i den ene hånd.

Bænkpres - (10x60kg, 10x60kg), 6sæt x 6reps med 100kg

Isolated Dumbell Curls - 6sæt x 10-12reps med 12,5-22,5kgs håndvægte

Skulderpres i maskine - 3sæt

Ih, åhh, ahhh, nååå, jooo, nååå, hoho, nånånånå.....Træning 2 dage i streg. Hold da op. Skal passe på jeg ikke kommer til at ligne Arnold i sine velmagsdage. Måske 60årige Guvenør Arnold er et mål. Det kræver bare hårtransplantation.

Ligesom Ah-nold ;)

En paryk var en nemmere løsning :))

Link to comment
Share on other sites

Haha præcis! For første x i mit liv siden jeg var 16 ... Træning, rom, arnie på væggen og HØJ musik!..

Haha, Fedt :-D

Hjemme ved mig er det Teaktræsmøbler, Musselmalet kaffekopper og Hello Kitty x en milliard :-(

Heldigvis håber jeg snart at kunne få lavet gulv på abeskuret så jeg kan begynde at indrette et homegym. Det bliver daddys domæne :shades: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt trænings:

Ab Wheel - 3sæt x 20reps

Supersættet med

Dumbell Curls - 3sæt x 20reps med 10kgs håndvægte (Jane Fonda shit)

Rear delts i Thx reb - 3sæt x 10reps

Incline Dumbell Press - 12x30kgs, 12x30kgs, 12x37,5kgs, 12x37,5kgs

Supersættet med

Leg ext - 4sæt x 10reps

Er blevet Art director på Tyndfee'.dk. Først var konen syg og så var jeg syg og uanset hvad skal der altid være nogle 100% på børnene. Så træning har været meget langt nede på to-do listen. Dagens omgang var dog også kun lidt hyggegymnastik der ikke krævede omklædning eller noget. Men ikke desto mindre er det utroligt hvad den bette smule gør ved mit generelle velvære.

Link to comment
Share on other sites

Det er barskt for træningen med yngel ;)

Jeg er generelt af den indstilling, at børn skal være en del af familien, ikke centrum for familien. Alle skal have det godt. Også selvom børnene måske kun får 85-90 %.

Om min kone er enig er så spørgsmålet, og det er jo det, der tæller :P

PS: spis noget mere, så kan du komme med på Tykfed.dk ;)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Det er barskt for træningen med yngel ;)

Jeg er generelt af den indstilling, at børn skal være en del af familien, ikke centrum for familien. Alle skal have det godt. Også selvom børnene måske kun får 85-90 %.

Om min kone er enig er så spørgsmålet, og det er jo det, der tæller :P

PS: spis noget mere, så kan du komme med på Tykfed.dk ;)

Fuldstændig enig.

Og synes egentligt også at min kone gerne vil give mig plads til at træne. Det er vigtigt for mig og det ved hun.

Dog kan hun ikke helt se at en løbetur og en omgang BB ikke tæller for det samme. Så hvis vi har aftalt 2 gange træning om ugen så er det ligegyldigt hvordan jeg bruger mine klip i træningskortet :-D

Men det er også ligeså meget mig selv, da jeg som bekendt har valgt ikke at være medlem af et træningscenter for tiden. Og abeskuret står stadig uden ordenligt gulv eller træningsredskaber. Og har man lidt ekstra energi så bruger jeg den ofte på et eller andet lille projekt på huset eller ordne noget praktisk. Og når kl er 9 er jeg wasted :-D

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning på arbejdet:

Skulderpres i maskine - 10sæt x 6-10reps

Supersættet med

Chest supported Rows - 10sæt x 10reps

Ville have supersættet chins og military press men der var proppet med fodboldspillere, så jeg valgte maskinerne istedet. Jeg håber ikke mine muskler senere finder ud af at jeg snød dem ved kun at give dem maskiner at gro på. Nå, men lige nu virker de tilfredse og godt opblæste.

Link to comment
Share on other sites

Du er ude i noget der minder om at gå igennem Harlem med et stort skilt hvor der står:"I hate Niggars"...Ved at fornærme hele 2 stærke og flottevikinger på en gang..

Det tænkte jeg godt på. Men så igen, vi ved jo begge at du aldrig kommer over broen. Inden det sker, så skal du enten flytte, eller brækker en tommerfinger, eller skal hjem og spise

Og Kauf kan ikke forlade sin frugthave så lang tid i frygt for at den bliver indvaderet af en sværm af græshopper.

Så efter at have afvejet situationen tænker jeg at det går................................ :4flex: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Det tænkte jeg godt på. Men så igen, vi ved jo begge at du aldrig kommer over broen. Inden det sker, så skal du enten flytte, eller brækker en tommerfinger, eller skal hjem og spise

Og Kauf kan ikke forlade sin frugthave så lang tid i frygt for at den bliver indvaderet af en sværm af græshopper.

Så efter at have afvejet situationen tænker jeg at det går................................ :4flex: :4flex:

Hehe...

Skal faktisk over broen i starten af okt, men det er for tourer samtlige værtshuse i Kbh :-D

Link to comment
Share on other sites

Hov hov, fik også lige lavet lidt gymnastik på arbejdet idag:

Bænkpres - 20x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 10x80, 5x100kg, 5x110kg, 5x110kg, 5x100kg

Bend Over Rows i smithen - 5sæt x 10reps

Tate Press - 10x15kgs, 10x17,5kgs, 8(10)x20kgs (Mormor arme)

Jeg er begyndt at hamstre lidt vægtudstyr på DBA, så håber snart på kunne lave rigtig vægttræning hjemme på matriklen. Hele weekenden går med 3 Mulligan Kursus. Det bliver dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share