Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Har du ur på når du arbejder? Fuck hvor er du klam og ulækker og klam. Det er en baktteriebombe.

Føj hvor klamt.

Fik jeg sagt at du er klam?

PS: har du overvejet at tage uret af når du arbejder? :D

Har du ikke ur på når du arbejder?

Eller.....nå, nej.....Men når ud så skal til at arbejde..

Link to comment
Share on other sites

Jeg går med ur konstant. Har haft lange perioder hvor jeg aldrig har haft det af. Men efter jeg har fået et ur med læderrem har jeg det så ikke på i bad længere. Er også blevet bedre til at tage det af på arbejdet og under træning.

Jeg føler det helt forkert når jeg ikke har ur på. Men du har ret i at det er en potentiel bakteriebombe og er derfor også blevet en del bedre til at tage det af.

Hvis jeg havde et Omega ville jeg gå med det konstant. Også når jeg lavede kettlebell snatch.....Hmmm, nok meget godt jeg ikke har et Omega.

Link to comment
Share on other sites

Kauf har ikke engang vielsesring på på arbejde - han undskylder sig med bakterier, men vi ved at det handler om damer. <3

Du skal ikke tro at en nylonrem har det specielt meget bedre med vand. Den kan måske holde til det længere, men vil stadig blive våd og snasket at have på. Over tid vil den lugte.

Jeg ville gå efter silikone eller plastik som fx <3 Aquatimer <3

lifestyle_intro_Aquatimer-Automatic_2000

Link to comment
Share on other sites

Kauf har ikke engang vielsesring på på arbejde - han undskylder sig med bakterier, men vi ved at det handler om damer. <3

Du skal ikke tro at en nylonrem har det specielt meget bedre med vand. Den kan måske holde til det længere, men vil stadig blive våd og snasket at have på. Over tid vil den lugte.

Jeg ville gå efter silikone eller plastik som fx <3 Aquatimer <3

lifestyle_intro_Aquatimer-Automatic_2000

Vielsesringen er jeg nu også rigtig god til altid at få taget af :shades:

Jep, silikone rem er sikkert endnu bedre. Synes bare at nylonremmen fik dæmpet udtrykket af et ellers dyrt ud ned. Hvilket tiltaler mig. Men det gør en silikonerem selvfølgelig også. Jeg ville bestemt gerne eje det IWC du har vist der.

Jeg har dette ur bare med læderem. Overvejer at skifte remmen.

JqpXUG6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror der er konsensus om at ure er en fed ting. Det tror jeg bestemt også Fameboy synes.

Jeg leder lidt efter et hverdagsur som kan tåle lidt af hvert.Mit Tissot har Safirglas hvilket er genialt. Har det med at banke mine ure ind i alting og generelt bruge dem rigtigt meget. Så et hverdagsur der stadig har lidt stil ville være godt.

Jeg har et pænt klassisk ur derhjemme jeg bruger til festlige lejligheder. Samt et Casio digital/analog ur som også har tjent mig godt og er fyldt med malerpletter(Endnu en situation hvor man bør tage sit ur af -D)

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i abeskuret:

Dødløft - 5x100kg, 5x100kg, 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg, 5x130kg

Supersættet

High incline barbell Press - 10x50kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x60, 10x60kg (Skulle frivende stangen op så det bliver ikke meget tungere. )

Pushups - 3sæt x 20reps

Facepulls med elastik - 3sæt x 20reps

Hurtig runde. Har været ved kiropraktor idag. Det var dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Igen en lyntræning i Abeskuret:

Kb Press - 5/5x20kg, 5/5x24kg, 5/5x32kg, 3/3x40kg, 5/5x32kg, 5/5x24kg, 5/5x20kg (Kunne desværre kun tage en 3er med 40eren. Men egenligt ret godt tilfreds med at jeg overhovedet kunne presse den rent.)

Supersættet med

Dødløft - 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 1x185kg

Link to comment
Share on other sites

Pres og DL, pavel er stolt! Volumen pttp!..

Mange tak. Det skal være simpelt da det helst skal gå rimeligt hurtigt. Fedt at få dødløftet lidt igen.

Kan højst sandsynligt dårligt mærke at jeg har dødløftet i morgen. Hvorimod jeg kunne ha lavet 2x10 med 60kg i Squat og min krop ville være wasted i 4-5dage :-D

Squat og bænkpres kommer med når powerracket kommer op at stå om 2-3uger :-)

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning i abeskuret:

Military Press - 6x60kg, 6x60kg, 6x65kg, 6x70kg, 6x65kg, 6x60kg, 6x60kg

Smal bænkpres - 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg, 10x75kg, 10x75kg (Har stadig ikke et rack så lidt noget bøvl at komme i position.

Ring Rows - 5sæt x 10reps

Dødløft - 10x130kg, 10x130kg, 10x130kg (åh åh, alle de reps. Lidt diabetespræventivt må det næsten være)

Isolated Biceps curls - 3sæt x 12-15reps

Ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok........Har også foam rollet idag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share