Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Lørdagstræning i abeskuret -

Dødløft - (10x60kg, 10x110kg), 10sæt x 5reps med 140kg

Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 10x80kg, 10x95kg, 5x110kg, 5x115kg, 5x115kg, 5x115kg, 5x115kg, 5x115kg.

Dumbell curls - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte

Chinups - 10xmig

KB press - 10\10x24kg

Fik lokket konen med i abeskuret. Det var hyggeligt.

Link to comment
Share on other sites

Schroinx<< Takker :-)

Crossfitkiks?? Det er helt alm. bumperplates. 15-20-25kgs skiver. Tænker du ikke mere på store gummiskiver der vejer 5-10kg. Det er mere hvad jeg forbinder med crossfitkiks :-)

Jeg forbandt de børnevenlige farver og gummibelægningen med CF ;-) Men jo, der har de også 5 og 10 kg skiver i samme størrelse :-)

Link to comment
Share on other sites

Do you even lift, bro?

Nope, navnebror. Jeg laver kun styrketræning. Det kunne være meget sjovt at prøve med VL-øvelserne, men jeg syntes at det kræver lidt instruktion, for ikke at gøre det forkert. Så jeg har ikke gjort mere ved det. Det på trods af at ÅCF, hvor jeg træner, udbyder VL kurser og har hold med OL løft.

Link to comment
Share on other sites

For satan da et fedt abeskur! Havde du selv bygget det?? Isoleret og hvad sker der for den høje højde til loftet? Lækkert!

Det er som navnet antyder et abeskur der ligger nede bagerst i min have :-D

Tidligere ejer havde bygget et 24km2 skur med isolering og indlagt vand så han kunne have aber. Foran skuret havde været en udendørs indhegning så aberne kunne kravle ind og ud.

Man kan også se aberne har gnavet nogle steder i bygningen. Men ellers er bygningen i fin stand og er max 4 - 8år gammel.

Skuret havde stået et års tid uden at være brugt til noget da vi købte huset.

Gulvet havde en hældning så man kunne spule abelort og deslige ud. Derfor var det helt nødvendigt at plane gulvet ud med beton. Så det eneste jeg har gjort er at fjerne den gamle opdeling af rummet af betonblokke og plane gulvet med beton og derefter lægge et gulvtæppe. Samt naturligvis lidt rengøring og lidt maling som har taget den værste lugt af abelort :-D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share