Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Ahmen Troels. Husk nu Champens gyldne råd. Løft sten og spis saltstænger. Eller var det omvendt?

Det er også rigtigt.. :-D Havde helt glemt dette gyldne råd fra Champen.

Jeg skal ihverfald ha fundet mig en sten til sommer træningen. Den gamle sten ligger i det gamle hus. Den må gerne være lidt tungere denne gang :-)

Link to comment
Share on other sites

Lortetræning i abeskuret:

Dødløft - 5sæt x 5reps med 110kg (Min lænd føles helt forkert. Fungerede slet ikke. Ingen kontakt til de rigtige muller)

Reversed hyper ext - 5sæt x 15reps

Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x130kg, 3x130kg

Bænkpres med benene oppe (pinky grip) - 5sæt x 10reps med 90kg

Stiffarmed pulldowns med elastik - 5sæt x 10reps

Rear Laterels med elastik - 5sæt x 15reps

Dumbell curls - 5sæt x 10reps med 19erne

Laterels med 5erne. - tog 5erne og sideløftede en sang igennem. 3-4min

Har været på skulderkursus hele weekenden så batterierne var lidt flade da jeg skulle ud og træne. Min lænd har ikke været helt sig selv i noget tid. Det hæmmer mig i Squat og dødløft og dræber lidt motivationen til løftene.

Men fik da lidt pump :-)

Link to comment
Share on other sites

Løbebånd på arbejdet - 20min (Tykmandsløb...dvs. Meje meje langsomt men alligevel hårdt)

Hygge i abeskuret:

OL squat - 10x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x80kg, 10x80kg

Supersættet med

Military press - 10x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 3x80kg, 3x80kg, 3x80kg, 3x80kg, 3x80kg

Får sikkert DOMS i benene i morgen. Lulz..

Link to comment
Share on other sites

Lidt formiddagstræning på arbejdet:

Concept II Roergometer - 10sæt x 500meter (1½min pauser imellem sæt)

Lå imellem 1.39-1.45 på de første 5sæt. Derefter begyndt min ringe kondi at vise sig. De sidste 5sæt lå imellem 1.45 og 1.51. Mine quads var max pumpet og jeg havde svært ved at nå at få pulsen ned på 1½min ved sidste sæt. Der er helt sikkert plads til forbedring. Men eftersom jeg ikke har lavet noget særligt cardio længe og lidt af en tykmandsmand, så er jeg faktisk ganske godt tilfreds med dagens runde.

Link to comment
Share on other sites

Trs<< Takker. Hvad plottet du ind som max?

Lidt flotmandstræning i abeskuret:

Incline Bænkpres(45grader)- 10x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x80kg, 10x80kg, 10x80kg, 10x80kg, 10x80kg

AB wheel - 5sæt x 10reps

Buttom up KB press - 5sæt x 12\12reps med 12kg

Jaja..

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg vejer 102kg. Skal lige have skrællet 2-4kg af. Så det kommer måske til at koste lidt på milipressen men tilgengæld skulle chins gerne blive lidt nemmere.

Tjoo, ved ikke rigtigt om jeg gider maxe. Men det er nok det rigtige at gøre.

Faktisk passer det rigtigt fint ind i min plan om at blive en lidt slankere flotmandsmand ved at kører smolov i chins og pres. Så må man bare lade ben være ben :-D

Link to comment
Share on other sites

Hold nu kæft en gang remouladebamser der sidder og kæfter op i denne tykkemandslog! BB burde SL og SL burde VL. Kom igang.

Hey...Jeg snupser nok +215kg i dødløft uden at træne det ;-) Så jeg kan godt tillade mig at disko'en den lidt.

Desuden er VL kun for smidige ledløse slangemennesker med løse feminine håndled og Anton Kraft kropsbygning. :-D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share