BB og slankepiller = What?!


Randi-Squash
 Share

Recommended Posts

Hejsa Molboere

Altså.. Nu har jeg søgt, men ikke fundet. Jeg tænkte, at slankepiller ville være et gennemgnasket debat-emne, men jeg har ikke rigtigt fundet ud af, om der virkeligt e r en del BB'ere der bruger dem?

Jeg troede (måske naiv som jeg er), at man som BB ville forkaste den slags - den lette løsning - muligvis farlige/usunde?!

Altså jeg er absolut ikke, hvad man ville kalde "body builder", men alligevel ville jeg aldrig i mit liv indtage en >slankepille<, da jeg er overbevist om, at den slags fucker ens stofskifte fuldtstændigt up.

Men igen - det er jo en smagssag!

Må jeg høre, er det noget der bruges blandt dem I træner med? af jer selv? og tror i på, at disse piller virker på "ikke-overvægtige", som skal smide deres til-bulkede spæklag?

Vh Randi

Link to comment
Share on other sites

Randi..det kommer an på hvad du mener med BB'er. der er helt klart BB'ere der tager lidt af hvert, anabolske stereoider, Insulin og HGH for at få større muskler, Effedrin, T3, og stærkere ting som DNP for at cutte..

og der er BB'ere der er clean og sunde.

men de BB'ere man ser i topklasserne i f.eks USA er helt klart ikke "rene"..

det handler ikke om sundhed, det handler om at blive så stor som mulig med så lav fedtprocent som mulig.

Mht til slankepiller (Typisk kaldet ECA stacks) så har de en effekt på stofskiftet, og ja, de kan hjælpe dig til at tabe dig nemmere /hurtigere hvis diæt og cardio er på plads.. Men bivirkningern er svære at forudse, og er bestemt ikke noget man bør tage let på. Det er ikke legetøj.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Molboere

Altså.. Nu har jeg søgt, men ikke fundet. Jeg tænkte, at slankepiller ville være et gennemgnasket debat-emne, men jeg har ikke rigtigt fundet ud af, om der virkeligt e r en del BB'ere der bruger dem?

Jeg troede (måske naiv som jeg er), at man som BB ville forkaste den slags - den lette løsning - muligvis farlige/usunde?!

Altså jeg er absolut ikke, hvad man ville kalde "body builder", men alligevel ville jeg aldrig i mit liv indtage en >slankepille<, da jeg er overbevist om, at den slags fucker ens stofskifte fuldtstændigt up.

Men igen - det er jo en smagssag!

Må jeg høre, er det noget der bruges blandt dem I træner med? af jer selv? og tror i på, at disse piller virker på "ikke-overvægtige", som skal smide deres til-bulkede spæklag?

Vh Randi

Du kunne jo søge på metabolic rate, chronic og ECA eller ephedrine på medline. Så behøver du ikke holde dig til dine overbevisninger, men kan støtte dig til facts istedet.

BB'ing har ikke handlet om en sund krop i meget lang tid. Det har handlet om hvordan kroppen ser ud!

Du skal tilbage til 50'erne for at finde en fornuftig kropskultur inden for bodybuildingen.

AS og det der er værre er en del af denne narcissistiske verden.

Link to comment
Share on other sites

Randi..det kommer an på hvad du mener med BB'er. der er helt klart BB'ere der tager lidt af hvert, anabolske stereoider, Insulin og HGH for at få større muskler, Effedrin, T3, og stærkere ting som DNP for at cutte..

og der er BB'ere der er clean og sunde.

men de BB'ere man ser i topklasserne i f.eks USA er helt klart ikke "rene"..

det handler ikke om sundhed, det handler om at blive så stor som mulig med så lav fedtprocent som mulig.

Mht til slankepiller (Typisk kaldet ECA stacks) så har de en effekt på stofskiftet, og ja, de kan hjælpe dig til at tabe dig nemmere /hurtigere hvis diæt og cardio er på plads.. Men bivirkningern er svære at forudse, og er bestemt ikke noget man bør tage let på. Det er ikke legetøj.

Hej

Jamen med BB'er tænker jeg også på dem som trisser rundt i Equinox og fitness.dk fx.

Altså jeg er bare overrasket, fordi jeg altid har forbundet de der vægthysteriske tøser med slankepiller og body buildere med tun på dåse :laugh:

Altså - det virker helt ved siden af, at BB'ere skulle benytte sig af slankepiller :crazy:

Men som ptpoul siger, så skulle jeg se at få mine facts på det rene.. men det er jo derfor, jeg spørger :)

Edited by Randi-Squash
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jamen med BB'er tænker jeg også på dem som trisser rundt i Equinox og fitness.dk fx.

Altså jeg er bare overrasket, fordi jeg altid har forbundet de der vægthysteriske tøser med slankepiller og body buildere med tun på dåse :laugh:

Altså - det virker helt ved siden af, at BB'ere skulle benytte sig af slankepiller :crazy:

Men som ptpoul siger, så skulle jeg se at få mine facts på det rene.. men det er jo derfor, jeg spørger :)

Bodybuildere i fitness.dk og equinox :laugh::tongue:

Der finder du ikke mange bodybuildere, nok mere wannabee`s . Men anyway, der bliver solgt slankepiller, fatburners, ECA stack`s osv i kæmpe mængder, både til fitness og bb`ere .

De bliver hyppigt brugt både off, men også onseason for at holde flødekage håndtagene fra sidebenene, og ligeså som energi tilskud :smile:

Edited by NANdro
Link to comment
Share on other sites

Bodybuildere i fitness.dk og equinox :laugh::tongue:

Der finder du ikke mange bodybuildere, nok mere wannabee`s . Men anyway, der bliver solgt slankepiller, fatburners, ECA stack`s osv i kæmpe mængder, både til fitness og bb`ere .

De bliver hyppigt brugt både off, men også onseason for at holde flødekage håndtagene fra sidebenene, og ligeså som energi tilskud :smile:

Baaah ikke drille :mad::tongue: - i mine øjne er de sgu store nogen af dem :blink:

Men nu når jeg tænker efter, så virker de heller ikke som typer, der tager på og cutter.. Lidt for forfængelige måske :innocent:

Energitilskud - ja den havde jeg så ikke hørt før. Er der opkvikkende midler i slankepillerne eller?

Vh Randi

Link to comment
Share on other sites

Baaah ikke drille :mad::tongue: - i mine øjne er de sgu store nogen af dem :blink:

Men nu når jeg tænker efter, så virker de heller ikke som typer, der tager på og cutter.. Lidt for forfængelige måske :innocent:

Energitilskud - ja den havde jeg så ikke hørt før. Er der opkvikkende midler i slankepillerne eller?

Vh Randi

Kan ikke forstå hvordan man kan være så fordømmende over for noget, man tydeligvis ved så lidt om?

Både koffein og efedrin er opkvikkende. Begge dele er ingredienser i letigen.

De versioner der sælges nu er ofte baseret på de urter efedrin i sin tid syntetiseredes ud fra.

Link to comment
Share on other sites

Det Poul så smukt prøver at sige er:

det vigtige er din træning og hvad du spiser. Brug din dedikation og diciplin der, og glem så forestillingen om "det perfekte kosttilskud" eller "den magiske pille"

I stedet for diverse ECA stacks så prøv at bruge en time eller 2 her

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Det Poul så smukt prøver at sige er:

det vigtige er din træning og hvad du spiser. Brug din dedikation og diciplin der, og glem så forestillingen om "det perfekte kosttilskud" eller "den magiske pille"

I stedet for diverse ECA stacks så prøv at bruge en time eller 2 her

Har helt styr på træningen og tildeles også kosten incl kosttilskud. Er udemærket klar over at magipillen ikke findes, men kunne godt bruge et ekstra kick til mit cut + lidt ekstra energi i hverdagen. Derfor sprøger jeg igen, hvilket et i kan anbefale ?

Link to comment
Share on other sites

Så er det bedstemt ikke noget for mig !! Jeg spurgte også længere oppe i tråden om et produkt som VAR lovlig og ikke har alle de bivirkninger! Men sådan et produkt findes sikkert ikke.

Andre har prøvet at hinte det for dig... - spænd hjælmen, læs lidt om træning og kost...det er den bedste pille du kan tage.

Link to comment
Share on other sites

Ja, rent faktisk sælger han dem selv og de virker rigtigt godt! Kan virkelig anbefales! Læs om dem og køb dem billigt her: PTPouls Pumpe-Piller

Virker fint med JB logviewer :wink:

Med undtagelse af mennesker som Mass, Norah, Christian og en af mine gamle venner, kender jeg ingen personligt der passer kost og træning godt nok til at skulle bekymre sig om at optimere detaljer ved kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forstå hvordan man kan være så fordømmende over for noget, man tydeligvis ved så lidt om?

Både koffein og efedrin er opkvikkende. Begge dele er ingredienser i letigen.

De versioner der sælges nu er ofte baseret på de urter efedrin i sin tid syntetiseredes ud fra.

Undskyld, men hvorfor i himlens navn skulle jeg spørge, hvis jeg vidste det hele i forvejen?

Er det forbudt at være på MOL, hvis man ikke er 100% integreret i ALT der omhandler kost, træning og ulovlige stoffer?!

Jeg er ikke fordømmende, jeg ved ikke, hvor du får det fra - men jeg havde nogen idéer om, hvordan det fungerede - dem har jeg sgu nok fået ved at høre på andre folks erfaringer og holdninger til emnet, og derfor tænkte jeg at MOL var det optimale sted at spørge.

Link to comment
Share on other sites

Så er det bedstemt ikke noget for mig !! Jeg spurgte også længere oppe i tråden om et produkt som VAR lovlig og ikke har alle de bivirkninger! Men sådan et produkt findes sikkert ikke.

Jo de findes....altså lovlige slankepiller :wink: ...men de kan højst give dig en placebo effekt..imo...

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke for at være nedladende, men det er da temmelig åbenlyst, at hvis der fandtes piller der kunne give et markant vægtttab uden markante bivirkninger, som var lovligt i DK, så var der ikke ret megen grund til at 50% af MOL'ere herinde dagligt piner sig selv med cutting og proteinhavregrød - det gyldne produkt findes ikke og derfor er overvægt o.lign. et af de største sundhedsproblemer idag.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share