SOLGT


reno raines
 Share

Recommended Posts

Er 6000,- ikke i overkanten....

Jeg skal ikke blande mig i hvad han vil have for det, men et solidt rack alene kan godt koste 6k.

Et 140kg OL-sæt inkl stang ca 3k og en bænk for et par tusind. Den på billedet ligner dog en ret dyr sag fra Casall til små 5k.

Det er muligt han skal være heldig hvis nogle vil give de 6000, men det er nu ikke så skidt endda for et rigtig udmærket home-gym.

Link to comment
Share on other sites

Hvor gammelt er udstyret? Og hvor har du købt det til hvilken pris?

Alderen er fair nok at spørge om, men er det ikke 100% ligegyldigt hvad personen har givet for sættet??

Er det ikke en vudering af hvad man vil give for det, som det er nu der er relevant, og ikke hvad der er betlat for det, dengang personen købte det???

Link to comment
Share on other sites

Alderen er fair nok at spørge om, men er det ikke 100% ligegyldigt hvad personen har givet for sættet??

Er det ikke en vudering af hvad man vil give for det, som det er nu der er relevant, og ikke hvad der er betlat for det, dengang personen købte det???

Prøver bare at finde ud af hvor meget jeg ca. sparer ved at købe det brugt :smile: Men ja, i princippet er det ligegyldigt hvad han har givet for det.

Edited by Tasty Lars
Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt det brugt for ca 1,5år siden, nypris på racket kender jeg ik da jeg ik har kunne finde en forhandler herhjemme der sælger det, men en nypris på 5-6k er realistisk hvis man kigger på hvad et powerrack koster koster hos de forskellige forhandler, stang og skiver koster fra ny 2-2,5k, bænken er som MaxPower skriver en casall til en nypris på 5k, ialt er det for over 10k nypris, så 6k er ikke slemt syntes jeg når man kigger på den kvalitet man får.

Racket er ca 210cm højt, hvis du er interesset i at kigge på det kan du ringe 30231020

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share